Bekijk volle/desktop versie : 2de vrouw



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

02-06-2010, 19:02
hey dametjes

hoe zouden jullie reageren moest jullie man op een dag zeggen dat hij een tweede vrouw wil.
ken namelijk een vriendin van me ze is nog geen 30 heeft 3 kinderen met die man en hij zoekt nu een tweede vrouw.
wat zouden jullie doen?

xjes

02-06-2010, 19:03


z´n pikkie er af hakken , en klaar probleem opgelost

02-06-2010, 19:03
polygamie is een u itvinding zo zeurt hij ook bij een ander

02-06-2010, 19:04
hahaha woulahila echt he

02-06-2010, 19:05



Citaat door Jadey:
polygamie is een u itvinding zo zeurt hij ook bij een ander


het probleem is dat hij zegt dat hij het uit islamitish standpunt wil doen maar zo correct vind ik hem niet hoor

02-06-2010, 19:08
een tweede vrouw nemen is heeeeel zwaar. de mannen beseffen dat niet.... maar iedere vrouw moet gelijk aantal uren met hem hebben, zijn hart moet hen beiden lief hebben, financiele situatie voor beiden vrouwen moet gelijk zijn, enz.... en ga zo maar dooooooooooooooooor.....
als ik een man was had ik dat nooit gedaan. zoveel dnoub voor nix.
kijk als je vriendin zelf tegen haar man zegt, jij moet met een andere vrouw trouwen is weer een andere verhaal....


dus oplossing pikkie eraf

02-06-2010, 19:08

Citaat door Spongebobje:
hey dametjes

hoe zouden jullie reageren moest jullie man op een dag zeggen dat hij een tweede vrouw wil.
ken namelijk een vriendin van me ze is nog geen 30 heeft 3 kinderen met die man en hij zoekt nu een tweede vrouw.
wat zouden jullie doen?

xjes


Met hem meezoeken?

02-06-2010, 19:09

Citaat door Spongebobje:
het probleem is dat hij zegt dat hij het uit islamitish standpunt wil doen maar zo correct vind ik hem niet hoor

ik denk niet dat die vanuit islamitisch standpunt wil trouwen want je mag een tweede vrouw nemen als je eerste vrouw en mankement heeft. zoals bvb geen kinderen kunnen krijgen of ze is heeft een dodelijke ziekte... maar zomaar hertrouwen dan gaat zijn pikkie eraf en dan ga ik hertrouwen.

02-06-2010, 19:12
Mag een man een tweede vrouw huwen als zijn eerste vrouw het er niet mee eens is?

02-06-2010, 19:13

Citaat door sousia12:
een tweede vrouw nemen is heeeeel zwaar. de mannen beseffen dat niet.... maar iedere vrouw moet gelijk aantal uren met hem hebben, zijn hart moet hen beiden lief hebben, financiele situatie voor beiden vrouwen moet gelijk zijn, enz.... en ga zo maar dooooooooooooooooor.....
als ik een man was had ik dat nooit gedaan. zoveel dnoub voor nix.
kijk als je vriendin zelf tegen haar man zegt, jij moet met een andere vrouw trouwen is weer een andere verhaal....


dus oplossing pikkie eraf



dat is net het probleem hij kan ze financieel niet allebei aan en toch wil hij per se een 2de vrouw en zijn vrouw geeft maar toe omdat hij gedreigt heeft haar te verlaten meskiena
ik vind het echt erg voor haar

02-06-2010, 19:13

Citaat door Sfgh:
Mag een man een tweede vrouw huwen als zijn eerste vrouw het er niet mee eens is?


Helaas wel...

02-06-2010, 19:14

Citaat door Spongebobje:
het probleem is dat hij zegt dat hij het uit islamitish standpunt wil doen maar zo correct vind ik hem niet hoor



meer vrouwen dan mannen op de wereld dus laat hem trouwen anders gaat hij vreemd nu kan je vriendin het nog hallaliseren anders is zijn ontucht indirect haar shculd

02-06-2010, 19:15


Nou dan rot hij toch lekker op? Dreigen met verlating als ik geen tweede vrouw mag, hoe dan ook verlies je dus opgerot met hem. Mezjan tbarkellah.

02-06-2010, 19:15

Citaat door Spongebobje:
dat is net het probleem hij kan ze financieel niet allebei aan en toch wil hij per se een 2de vrouw en zijn vrouw geeft maar toe omdat hij gedreigt heeft haar te verlaten meskiena
ik vind het echt erg voor haar


Sorry hoor...dan rot hij lekker op.

Liever gescheiden met opgeheven hoofd.

Dan een tweede vrouw erbij met alle gevolgen van dien...

02-06-2010, 19:17

Citaat door Jadey:
meer vrouwen dan mannen op de wereld dus laat hem trouwen anders gaat hij vreemd nu kan je vriendin het nog hallaliseren anders is zijn ontucht indirect haar shculd


moest jij in haar sitiuatie zitten zou je het dus toelaten?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8