Bekijk volle/desktop versie : Hoe ik de verkeerde keuzes maakte.



02-06-2010, 16:45
Hoi allemaaal,


Na vele verhalen gelezen te hebben hier op marokko.nl heb ik inspiratie gekregen en heb ik besloten ook een verhaal te plaatsen hier.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, zo niet laaat het me dan weten.
Je mag me altijd aanspreken op foutjes of wat dan ook.

Nou hier komt me eerst stukje.

Veel lees plezier


X

02-06-2010, 16:55


Hoi, ik ben Saliha.
Ik ben 14 jaar oud , ik heb een zusje van 7 jaar en een broertje van 8 maanden. En me ouders.

Spelers in het verhaal;


Vader: karim, 45 jaar.
Moeder; Esma, 40 jaar.
Zusje: Soukaina
Broertje: Rayan.




'' Oh bijna naar de middelbare, ik kan niet wachten ! ''
(je zult vast wel denken kifesh, 14 jaar en eerste dag middelbare school. Nou ik ben blijven zitten in groep zes dus moet ik het jaar overdoen. Ben dan ook vast de oudste van de klas.)
Ik sloot me ogen en stelde me voor hoe dat ik door de gangen liep van een grote school. Ik hoorde me moeder beneden me naam schreeuwen; ''SALIHA! KOM NAAR BENEDEN NU ! ''. Ik stond zuchtend op en liep naar beneden , ik opende de keuken deur en zag mijn moeder leunend tegen de aanrecht met haar hand in haar zij. ik; Ja , mam?
moeder; wesh blijf je nou de hele dag in je kamer zitten , doe eens wat help me eens met het schoonmaken! kijk kijk naar de dochter van aicha zij kan al koken en jij , jij kan net een eitje bakken! Je bent oud genoeg om te kunnen doen wat ik doe jallah zied begin!'






Ik ga straks verder, ga even me zusje ophalen.

X

02-06-2010, 17:36
Zo te zien geen lezers, denk dat ik ;m ga verwijderen.

X Beslamma.