Bekijk volle/desktop versie : Mijn bruiloft 23 april.



02-06-2010, 14:45
De diensten die ik had:

Neggefa Rkia van Amsterdam. Echt een schatje zij heeft een prinsesje van mij gemaakt heel veel complimentjes gehad.

Dj Yasmina van Zwijndrecht. Is een topper zij heeft alle meiden aan het dansen gekregen en is egt een gezellige dame ze is gelijk ingehuurd voor de bruiloft van me vriendin.

Fotograve Mehdia van Studio Amal van Rotterdam. Helaas heb ik mijn foto en video nog niet dus kan ik niet egt een oordeel over geven, maar wat ik op het scherm tijdens het feest heb gezien zag er goed uit en de parkreporatege was super leuk.

CryslerLimo (Biglimo) van Delft zag er prachtig uit.

All flowers op de nieuwe binnenweg in Rotterdam . Voor de bloemen zag er prachtig uit.

Faran Agadir op de Beijerlandselaan in Rotterdam.Het eten was heerlijk bereid.

Visagiste Ghizlan van Den Haag heeft mijn kapsel en visagie van me ouderlijke huis gedaan ik zag er prachtig uit.Zij harst ook .

Bakkery Fes op Afrikaanderwijk van Rotterdam. Heeft mij gelukkig goed kunnen helpen doordat de Taartkunstenares op de nieuw Binnenweg van Rotterdam mij een dag voor de henna opbelt dat ik de gehele taart moet betalen nog voordat de taart in de maak was. Bij Bakkery Fes heb ik diezelfde taart goedkoper en met dezelfde smaken kunnen krijgen

Dakka Bahae was super zij hebben me ook egt op het laatste moment uit de brand geholpen doordat Dakka Ouled el Ghorba uit Amersfoort niet het feest konden bijwonen. Ik wacht nog steeds op een mail terug!

Bruidshuis laroussa van Rotterdam. Jurk was prachtig alleen heb ik wel even in de stress gezeten omdat de jurk geen bolero had en geen spaanse sluier,die heb ik zelf moeten aanschaffen.

Weddingdecorations van Utrecht heeft mijn zaal versierd alleen kreeg ik helaas klachten dat de drinkglazen niet schoon waren.
En een tip voor alle bruidjes zorg dat de decoratie bij de serveersters horen want dan kunnen ze zelf hun spullen goed in de gaten houden.

Diamond serveersters waren helaas ook klachten over.
Servies dat niet opgeruimd werd, drink kannen die niet bijgevuld waren waardoor mijn gasten dorst hadden. En de mannen zelfs geen toetje hebben gehad!

Groetjes

15-06-2010, 23:04


gefeliciteerd meid. Moge Allah jullie vrome kinderen schenken inchallah.

Ik ben zeer benieuwd naar je foto's als je die met ons wilt delen.
Ik ben zeer benieuwd naar ziana Rkia.
Is zij goed met make up en kapsels?
Ik zie nooit foto's van haar jurken???
Hoe duur is zij per jurk incl kapsel en make up.

16-06-2010, 12:31

Citaat door saidaa.:
Dag lieve schat, ooooo wat was je mooi...
Chouran voor je topic..

xx
dj yasmina



Youre welcome,tot gauw

16-06-2010, 12:38

Citaat door N_maroc:
gefeliciteerd meid. Moge Allah jullie vrome kinderen schenken inchallah.

Ik ben zeer benieuwd naar je foto's als je die met ons wilt delen.
Ik ben zeer benieuwd naar ziana Rkia.
Is zij goed met make up en kapsels?
Ik zie nooit foto's van haar jurken???
Hoe duur is zij per jurk incl kapsel en make up.



Inchallah meid,Allah ikemel belgeer

Het klopt dat de jurken van Rkia niet op het internet staan die zijn alleen bij haar thuis te bezichtigen.Zij is je tijd en geld meer dan waard.Kapsels en makeup zijn prachtigg je kan natuurlijk ook altijd aangeven hoe dat jij het zelf wilt.
Prijzen verschillen tussen 250-350

Helaas stel ik mijn fotos niet openbaar aan onbekenden ik hoop dat je hier begrip voor hebt.


Succes

16-06-2010, 12:59


Gefeliciteerd meid!!!
jammer van de serveersters en glazen!!

verder zou ik graag willen weten wat je voor de volgende diensten heb betaald?

Dj Yasmina van Zwijndrecht. Is een topper zij heeft alle meiden aan het dansen gekregen en is egt een gezellige dame ze is gelijk ingehuurd voor de bruiloft van me vriendin.

Fotograve Mehdia van Studio Amal van Rotterdam. Helaas heb ik mijn foto en video nog niet dus kan ik niet egt een oordeel over geven, maar wat ik op het scherm tijdens het feest heb gezien zag er goed uit en de parkreporatege was super leuk.

CryslerLimo (Biglimo) van Delft zag er prachtig uit.

16-06-2010, 13:11
Uppie voor mijn lieverd je zag er stralendddd uit en oww wat was je toch mooi Tbarkelah

16-06-2010, 13:36

Citaat door Pocahontas20:
Gefeliciteerd meid!!!
jammer van de serveersters en glazen!!

verder zou ik graag willen weten wat je voor de volgende diensten heb betaald?

Dj Yasmina van Zwijndrecht. Is een topper zij heeft alle meiden aan het dansen gekregen en is egt een gezellige dame ze is gelijk ingehuurd voor de bruiloft van me vriendin.

Fotograve Mehdia van Studio Amal van Rotterdam. Helaas heb ik mijn foto en video nog niet dus kan ik niet egt een oordeel over geven, maar wat ik op het scherm tijdens het feest heb gezien zag er goed uit en de parkreporatege was super leuk.

CryslerLimo (Biglimo) van Delft zag er prachtig uit.



Dank je wel meid,jij ook gefeliciteerd

Dj Yasmina is 550 euro heeft ook nog vele extras

Fotograve Mehdia is 650 excl fotoalbum Ze heeft verschillende albums van het weekend zag ik een houten album die is egt mooi en die was 80 euro maar je kan ook een gewone nemen voor 20 euro.

Crysler limo hangt van de uren af.Als ik het goed heb was het 195 euro en de eerstvolgende uren 95 euro.Het beste is als je even op hun website kijkt biglimo.nl daar staat het presies op.


succes

16-06-2010, 13:42

Citaat door chahinazz:
Uppie voor mijn lieverd je zag er stralendddd uit en oww wat was je toch mooi Tbarkelah



Thanks Babe jij en je man zagen er ook egt prachtig uit!

16-06-2010, 13:45
dankjewel lieverd!!!

ziet er goed uit allemaal.. studio amal wilde ik ook al nemen wist alleen niet of ze echt goed waren enzo.. de prijs vind ik overigens wel top!
ze hebben dus ook een beamer in de zaal??? en yasmina..wat voor extra's heeft ze allemaal??

bedankt voor het beantwoorden...

16-06-2010, 13:55

Citaat door Pocahontas20:
dankjewel lieverd!!!

ziet er goed uit allemaal.. studio amal wilde ik ook al nemen wist alleen niet of ze echt goed waren enzo.. de prijs vind ik overigens wel top!
ze hebben dus ook een beamer in de zaal??? en yasmina..wat voor extra's heeft ze allemaal??

bedankt voor het beantwoorden...



Graag gedaan meid,

Studio Amal heeft een flatscreen. en yasmina heeft confetti,discolichten en chocoladefonteinen

16-06-2010, 18:27

Citaat door doornroosje21:
Inchallah meid,Allah ikemel belgeer

Het klopt dat de jurken van Rkia niet op het internet staan die zijn alleen bij haar thuis te bezichtigen.Zij is je tijd en geld meer dan waard.Kapsels en makeup zijn prachtigg je kan natuurlijk ook altijd aangeven hoe dat jij het zelf wilt.
Prijzen verschillen tussen 250-350

Helaas stel ik mijn fotos niet openbaar aan onbekenden ik hoop dat je hier begrip voor hebt.


Succes



oke, meid. Natuurlijk heb ik daar begrip voor. Ik bedoelde meer zegmaar je hoofd wegknippen op de foto en dan de jurk plaatsen. Je kunt m plaatsen en even later (2 min) weghalen. Dat bedoelde ik. Maar als je dat niet wilt dan begrijp ik dat natuurlijk.


16-06-2010, 18:28

Citaat door doornroosje21:
Graag gedaan meid,

Studio Amal heeft een flatscreen. en yasmina heeft confetti,discolichten en chocoladefonteinen

bij yasmina is dat allemaal incl 550?


en fotograve mehdia.. filmt ze ook??

16-06-2010, 18:51



Citaat door doornroosje21:
De diensten die ik had:

Neggefa Rkia van Amsterdam. Echt een schatje zij heeft een prinsesje van mij gemaakt heel veel complimentjes gehad.

Dj Yasmina van Zwijndrecht. Is een topper zij heeft alle meiden aan het dansen gekregen en is egt een gezellige dame ze is gelijk ingehuurd voor de bruiloft van me vriendin.

Fotograve Mehdia van Studio Amal van Rotterdam. Helaas heb ik mijn foto en video nog niet dus kan ik niet egt een oordeel over geven, maar wat ik op het scherm tijdens het feest heb gezien zag er goed uit en de parkreporatege was super leuk.

CryslerLimo (Biglimo) van Delft zag er prachtig uit.

All flowers op de nieuwe binnenweg in Rotterdam . Voor de bloemen zag er prachtig uit.

Faran Agadir op de Beijerlandselaan in Rotterdam.Het eten was heerlijk bereid.

Visagiste Ghizlan van Den Haag heeft mijn kapsel en visagie van me ouderlijke huis gedaan ik zag er prachtig uit.Zij harst ook .

Bakkery Fes op Afrikaanderwijk van Rotterdam. Heeft mij gelukkig goed kunnen helpen doordat de Taartkunstenares op de nieuw Binnenweg van Rotterdam mij een dag voor de henna opbelt dat ik de gehele taart moet betalen nog voordat de taart in de maak was. Bij Bakkery Fes heb ik diezelfde taart goedkoper en met dezelfde smaken kunnen krijgen

Dakka Bahae was super zij hebben me ook egt op het laatste moment uit de brand geholpen doordat Dakka Ouled el Ghorba uit Amersfoort niet het feest konden bijwonen. Ik wacht nog steeds op een mail terug!

Bruidshuis laroussa van Rotterdam. Jurk was prachtig alleen heb ik wel even in de stress gezeten omdat de jurk geen bolero had en geen spaanse sluier,die heb ik zelf moeten aanschaffen.

Weddingdecorations van Utrecht heeft mijn zaal versierd alleen kreeg ik helaas klachten dat de drinkglazen niet schoon waren.
En een tip voor alle bruidjes zorg dat de decoratie bij de serveersters horen want dan kunnen ze zelf hun spullen goed in de gaten houden.

Diamond serveersters waren helaas ook klachten over.
Servies dat niet opgeruimd werd, drink kannen die niet bijgevuld waren waardoor mijn gasten dorst hadden. En de mannen zelfs geen toetje hebben gehad![/SIZE]

Groetjes



[SIZE="3"]Dan had je serveergroep khayrat moeten nemen dan weet je met 100000 % zekerheid dat je bruiloft zal slagen

29-10-2010, 12:05

Citaat door tamerakt:
Dan had je serveergroep khayrat moeten nemen dan weet je met 100000 % zekerheid dat je bruiloft zal slagen


Ieder zijn eigen mening!