Bekijk volle/desktop versie : Het zoveelste incident



02-06-2010, 14:26

Citaat:
Onbekenden bekladden moskee Ridderkerk

RIDDERKERK - Onbekenden hebben in de nacht van zaterdag op zondag de Bait Al Rahmaanmoskee in Ridderkerk beklad met verf. Volgens de politie zijn op het gebedshuis beledigende teksten geverfd. De politie is op zoek naar getuigen, zo heeft een woordvoerder woensdag laten weten.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...d,bu itenland
En wij doen niets helaas. Homo's doen ook hun beklag bij de media etc. Wilders en Rita verdonk maken ook spotjes waarin je marokkaanse jongens ziet die oma's berofen, homo's in elkaar slaan etc.

Maar wij slapen nog

02-06-2010, 17:58


Je hebt echt gelijk. Wij maghraba hebben nog die instelling van schijt. Totdat we inderdaad onszelf echt in Marokko bevinden. Maar dan is het te laat.

Ik snap dat niet, iedereen klaagt, vooral over de Marokkanen en wat doen wij: HELEMAAL NIETS.

Daarom moeten wij ook gaan stemmen! En niet je pas weggooien of weet ik veel wat. Geef je volmacht als je niet kunt. Wees niet achterlijk, doe het gewoon! En zeg het ook voort! Tegen iedereeen die je kent.

Zucht......

02-06-2010, 18:00

Citaat door oegthi:
Je hebt echt gelijk. Wij maghraba hebben nog die instelling van schijt. Totdat we inderdaad onszelf echt in Marokko bevinden. Maar dan is het te laat.

Ik snap dat niet, iedereen klaagt, vooral over de Marokkanen en wat doen wij: HELEMAAL NIETS.

Daarom moeten wij ook gaan stemmen! En niet je pas weggooien of weet ik veel wat. Geef je volmacht als je niet kunt. Wees niet achterlijk, doe het gewoon! En zeg het ook voort! Tegen iedereeen die je kent.

Zucht......



Ik wil ook stemmen!Ik weet alleen niet op wie!
OP wie kunnen wij marokanen het beste stemmen?????

02-06-2010, 18:03
Wat doe jij? Doe een voorstel. Wat heb je in gedachten?

02-06-2010, 18:16



Citaat door Surfster:
Wat doe jij? Doe een voorstel. Wat heb je in gedachten?


Wilde eigelijk op pvda stemmen ,maar ik twijfel?
Cohen is de enige die een beetje opkomt voor de allochtoon.

en jij?

02-06-2010, 18:32

Citaat door oempie:
En wij doen niets helaas. Homo's doen ook hun beklag bij de media etc. Wilders en Rita verdonk maken ook spotjes waarin je marokkaanse jongens ziet die oma's berofen, homo's in elkaar slaan etc.

Maar wij slapen nog

niesj had gisteren ook al zo een topic geopend. we kunnen met elkaar toch iets afspreken hier en het dan proberen uit te voeren. welke filmpje hebben ze gemaakt over marokkanen die oma's beroven enzo ik heb niks gezien


hogedrukreinige

03-06-2010, 12:43

Citaat door hogedrukreinige:
niesj had gisteren ook al zo een topic geopend. we kunnen met elkaar toch iets afspreken hier en het dan proberen uit te voeren. welke filmpje hebben ze gemaakt over marokkanen die oma's beroven enzo ik heb niks gezien


hogedrukreinige


Ik heb dat reclamefilmpje ook gezien van Rita verdonk

03-06-2010, 12:47
Weet je wat het probleem is...als wij (Moslims cq. Marokkanen) tegengas geven doen we dat op de verkeerde manier...agressiviteit heerst teveel.....hiermee maak je je bezwaar nooit kenbaar,althans niet op de juiste manier.....afgelopen demonstratie in Den Haag verliep het in het begin rustig maar later moesten er weer een paar gaan gooien met voorwerpen richting de ME...waarom kan dit niet op een fatsoenlijke manier?

03-06-2010, 13:15

Citaat door ELEPHANT:
Weet je wat het probleem is...als wij (Moslims cq. Marokkanen) tegengas geven doen we dat op de verkeerde manier...agressiviteit heerst teveel.....hiermee maak je je bezwaar nooit kenbaar,althans niet op de juiste manier.....afgelopen demonstratie in Den Haag verliep het in het begin rustig maar later moesten er weer een paar gaan gooien met voorwerpen richting de ME...waarom kan dit niet op een fatsoenlijke manier?

de ME sloeg mensen die helemaal niks hebben gedaan onder andere gretta duisenberg.

nette manier past niet meer bij ze wlad lehram. wat is netjes, aanklagen? wordt niks mee gedaan en vrijgesproken. in gesprek gaan? ze nodigen je uit voor een programma waar ze je vervolgens belachelijk gaan lopen maken.
mensen die denken dat in dialoog gaan nog kan helpen die hebben het echt mis


hogedrukreinige

03-06-2010, 13:22

Citaat door sweetymarokko:
Wilde eigelijk op pvda stemmen ,maar ik twijfel?
Cohen is de enige die een beetje opkomt voor de allochtoon.

en jij?



Nou, heb je Pechtold nooit gezien? Of SP?

PVDA vind ik juist kei slecht opkomen voor allochtonen, alleen nu met verkiezingstijd omdat ze weten dat wij de beslissende stem kunnen zijn voor ze. Dan vind ik d66 beter.

04-06-2010, 20:25

Citaat door Bidawiaanse:
Nou, heb je Pechtold nooit gezien? Of SP?

PVDA vind ik juist kei slecht opkomen voor allochtonen, alleen nu met verkiezingstijd omdat ze weten dat wij de beslissende stem kunnen zijn voor ze. Dan vind ik d66 beter.


Klopt, maar jouw stem is zo ie zo weggegooid als je op d66 gaat stemmen, aangezien het zeker een strijdt zal worden tussen de vvd/pvv en pvda.

Dan kun je beter stragetisch stemmen.

04-06-2010, 21:02
ga huilen dan........;;

04-06-2010, 21:20


waarom zou je stemmen?

let me refrace that: waarom zou je de moeite nemen?

04-06-2010, 22:22

Citaat door oempie:
Klopt, maar jouw stem is zo ie zo weggegooid als je op d66 gaat stemmen, aangezien het zeker een strijdt zal worden tussen de vvd/pvv en pvda.

Dan kun je beter stragetisch stemmen.


daarom stem ik dus ook pvda en volgens mij zouden alle moslims dat moeten doen..

04-06-2010, 22:22

Citaat door b_karima:
waarom zou je stemmen?

let me refrace that: waarom zou je de moeite nemen?


waarom zou je niet stemmen?