Bekijk volle/desktop versie : ; Promise in the dark



01-06-2010, 19:15
; Promise in the dark .





Adil,

Met pijn in mijn hart schrijf ik je deze brief. Hoe meer ik ook maar probeer telkens besef ik dat het geen zin meer heeft . Te veel moeten verdragen en slikken . Ik kan het niet meer aan . Ik heb gevochten en gestreden voor wat we hadden . Maar het is blijkbaar niet voor bestemd .
Hoe harder ik ook probeer , hoe slechter het word .
De laatste maanden kijken we elkaar amper aan . Is dit hoe je heel je leven verder wilt ? Ik vraag me elke avond wat er scheelt . Waarom het zo moest lopen . Ik zal alles moeten vergeten wat we hadden als ik verder wil in mijn leven . Je hebt me slecht behandelt . Je hebt me bedrogen en belogen maar toch hield ik vol . Want ergens wist ik dat dit echt was wat we hadden . Maar nu denk ik dat het beter zo is .
Jij gaat jou kant op en ik de mijne .
Ik ga op mezelf wonen en Aub zoek me niet op .

Yasmina [/SIZE][/FONT]


[FONT="Comic Sans MS"][SIZE="4"]
Ik plooide de brief in 3 en legde het op tafel .
Ik deed snel mijn schoenen aan en mijn jas . Sleurde mijn koffers naar de deur en keek voor de laatste keer rond in het huis waarvan ik dacht de rest van mijn leven te wonen , met de man van mijn dromen . Waar ik mijn kinderen zou opvoeden en groot brengen .
Ik schoot wakker van het getoeter van mijn beste vriendin Layla .
Ik liep snel terug naar boven om mijn mobieltje te pakken . Ik deed mijn lade kastje open en zag het daar liggen . Een traan viel op het boek .
1 foto zei 1000 woorden . Ik pakte het er voorzichtig uit alsof het een baby was . Ik keek er enkele seconde naar , Het was alsof ik er uren naar keek . Wat deed het pijn . Ik had nooit eerder gehoord dat mensen keken naar hun trouwfoto’s en dat het pijn deed . Wat was ik gelukkig er verscheen een klein glimlachje tussen mijn tranen heen . Ik schrok toen ik Layla zag binnen komen . ‘ Ooh schatje niet huilen aub ! ‘ zei layla ‘ Layla het doet zo’n pijn ‘ Ik begaf het helemaal in haar armen . Het is echt zo meiden , een gebroken hart is het ergste pijn dat je kan hebben .
‘ Kom we gaan voor hij thuis komt ,heb je alles bij ?’ vroeg ze bezorgd. Ik knikte ja meer kon ik niet doen . Ik hield mijn trouwboek stevig vast met mijn gsm en liep naar de auto . Net toen ik wou instappen keek ik nog 1 keer naar ‘ons’ huisje .
Mijn tranen bleven maar stromen . Sterk houden ? Daar had ik de kracht niet meer voor . Dat probeerde ik de voorbije 4 jaren . Ik stapte in en keek nog een aller laatste keer naar achter tot ik de straat helemaal uit was .

01-06-2010, 19:20


Ah van dit stukje werd ik al emotioneel, de rest belooft veel dus oeppaa

01-06-2010, 19:33

Citaat door MokerGirl123:
Ah van dit stukje werd ik al emotioneel, de rest belooft veel dus oeppaa


Haha dank je Zina , Komt zo nog een stukje aan !

01-06-2010, 19:37
KAPOT mooie verhaal en dat zeg ik niet snel,, en al helemaal niet als het net is begonnen !!

01-06-2010, 19:59



Citaat door MarocBosna:
KAPOT mooie verhaal en dat zeg ik niet snel,, en al helemaal niet als het net is begonnen !!


Dankje wel meid !! Hoop dat je het prachtig zult blijve vinden !!

01-06-2010, 20:36
Ik kwam aan bij mijn eind bestemming .
Ik stapte de hal binnen en dan kwam ik terecht in de woonkamer . Layla had alles al ingericht voor me .
Ze was een toppertje van een meid .
Ik pakte mijn valies richting mijn slaapkamer . En nam dan een diepe zucht en viel neer op mijn bed . Ik was moe heel moe .
Ik spelde mijn hoofddoek uit en deed mijn haar los .
Layla kwam er bij liggen . We zeiden geen woord . 1 traan vertelde layla al een heel verhaal . Ze steunde mij van in het begin al .
Te vaak heeft ze me gewaarschuuwd en te vaak wou ik niet luisteren.
‘Ga een bad nemen en relax een beetje dat gaat je goed doen ‘ verbrak layla de stilte . Ik wist dat ze gelijk had . Maar ik was te lui om mezelf te wassen . Zo erg heeft hij me gemaakt , zo hard heeft hij me uitgeput . Na een tijdje aandringen van Layla besloot ik maar toch om een bad te nemen.
Ik vulde het bad met warm water en heel veel schuim .
Ik verloste me van al mijn kleren en nam plaats in bad . Het voelde zo goed aan . Ik zakte dieper weg tot mijn schouders helemaal bedekt waren onder het water . Ik sloot mijn ogen en bedacht me hoe mijn leven er zou uit zien . In fractie van een seconde was het prachtig . Maar toen ik me herinnerde hoe ik in deze situatie ben terecht gekomen begonnen de tranen terug op te komen . [/SIZE][/FONT][FONT="Comic Sans MS"][SIZE="3"]Het lukte me na een tijdje[/SIZE][/FONT] [SIZE="3"][FONT="Comic Sans MS"]mijn gedachtes te verzetten naar wat anders . Ik hoorde hoe layla van zich liet horen door die pannen en borden .
Even verscheen er een klein glimlachje .
Ze was zo een uniek meisje . Ik kende haar al van kleins af aan . En SebhanAllah ze heeft meestal altijd gelijk over mensen en dingen .
Zij was iemand die altijd een glimlach had ondanks alles .
Ik wikkelde een handdoek rond me en 1 op mijn haar en ging naar mijn slaapkamer en deed mijn lingerie aan en pyjama .
Ik liep naar de badkamer en deed mijn haar in een knotje .
‘Kom je eten ? Heb wat lekkers gemaakt’ hoorde ik layla zeggen .
‘Had je echt niet moeten doen zina ik heb niet veel trek .’
‘Kom nu je moet toch iets eten ?’
Ik besloot maar om niet in discussie te gaan met haar en at mijn bord flink op . Haha al zeg ik het zelf .
We keken daarna gezellig tv en rond een uur of 20 vertrok Layla naar huis .’ Als er iets is bel me !!’ riep ze nog voor ze vertrok .
‘mmmh’ Hier zat ik dan alleen in mijn klein appartementje . Weg van alles en iedereen .
Ik deed de tv uit en liep naar boven en opende mijn valies . Alles was al uit gepakt ik toverde een kleine glimlach ‘Layla’ zei ik fluisterend alsof ik bang was dat iemand me zou horen .
Ik opende kast en rollde met mijn ogen over elke lade . Het was perfect gedaan alles wat mooi en ordelijk . Ik bergde mijn valies op boven mijn kast en liep nog snel even naar beneden om mijn mobieltje te pakken . Het was ondertussen rond een uur of 20,30. Mijn gedachtes dwaalde af naar Adil . Wat zou hij nu aan het doen zijn? Neen , Yasmina niet aan hem denken . Ik schude de gedachtes van me af en liep naar boven .
Ik kroop in mijn bedje en voor ik het wist was ik al ingedompeld .

01-06-2010, 20:37

Citaat door Yasz...:

Dankje wel meid !! Hoop dat je het prachtig zult blijve vinden !!




Vast wel,, gaga verder schrijven

01-06-2010, 22:04
De zon brak door tot mijn kamer . Ik knipperde met mijn ogen en had een barstende hoofd pijn . Ik stond moeizaam op en schoof uit mijn bed en deed moeizaam mijn pantoffels aan ik pakte mijn gsm en zag 3 berichten 1ntje om 23,40

Yasmine ,
Kom terug bij me , geef me een kans
Om te bewijzen dat ik het goed met je bedoel ?

2de om 12,20

Slaap je al?

3de om 1,uur

Ik wil je morgen zien en met je praten .
Slaapwel .

Fijn dacht ik , heel fijn . Hij stelt nog eisen . Ewa dus niet ! dacht ik .
Ik liep naar de keuken en zocht een neurofen . Ik slikte het in en smeerde een boterham met choco . Ik liep terug naar mijn kamer en ging zitten op mijn bed . ‘Ya Allah waarom moet alles zo ingewikkeld zijn ‘ ik pakte mijn mobieltje en wou terug sturen maar ik vertikte het . Ik at mijn boterham verder op en liep naar de douch . Ik waste me en verichte mijn rodo en mijn gebed . Ik kleede me aan en spelde mijn hoofddoek aan . Pakte mijn mobieltje en liep naar buiten . Ik besloot maar weer naar mijn moeder te gaan het was al even geleden . Ik liep naar mijn klein autotje niet echt iets speciaals een ford k in het zwart . En reed richting deurne waar mijn moeder woonde . Ik parkeerde de auto en liep naar binnen . Het was stil , veel te stil . Ik liep naar binnen en zag men moeder worstelen in de keuken met de oven . ‘Salaam jemma ‘ ‘Salaam Yasmina’ Ik pakte een sapje van de koelkast en ging zitten in de salon .Ik keek rond in de kamer en schrok van de foto die op de muur hing . Ik en adil op onze trouwdag bij de gemeentehuis . Een traan verspreide zich over mijn wang . Ik veegde het snel weg voor mijn moeder het zou zien . Mijn zus Ikram kwam iets later binnen en vertelde me dat mijn schoonzuster Saliha achter me vroeg .
Ik besloot om haar te bellen en het haar te vertellen .
Ik belde haar op en zei dat ze moest komen naar mijn moeder thuis .
Niet veel later kwam ze dan daad werkelijk aan .
‘Salaam Yasmina je laat niets meer weten wat is er aan de hand ? ‘
‘Saliha ik moet met je praten , kom mee naar boven ‘ Ik pakte haar mee naar de Marokkaanse salon en ging met haar zitten . Ze pakte mijn hand vast en keek me aan . Mijn tranen vulde zich in mijn ogen en voor ik het wist begon ik te vertellen van a tot z .

01-06-2010, 23:12
Morgen verder incha allah