Bekijk volle/desktop versie : Israël valt hulpvloot Gazastrook aan



31-05-2010, 11:14
ISTANBUL – De Turken zijn woedend, de haat tegen Israël is immens. Van het oude bondgenootschap is niets meer over.
De Israëlische aanval op een Turks schip – onderdeel van de protestvloot die op weg was naar Gaza – wordt als een oorlogsverklaring beschouwd. Woedende Turken bestormden maandagochtend het Israëlische consulaat in Istanbul, terwijl in Ankara demonstranten naar het huis van de Israëlische ambassadeur trokken. ,,Onacceptabel en onmenselijk”, luidde de woedende reactie van Ankara op de gewelddadige actie van Israël tegen het hulpkonvooi richting Gaza, maandagochtend.
Volgens de media hebben de Israëlische commando..http://ghuraba.nl/?p=502

31-05-2010, 11:19


Waarom vechten de Arabische/moslim landen niet tege Israel is mijn vraag???

31-05-2010, 11:21

Citaat door KARMOS:
Waarom vechten de Arabische/moslim landen niet tege Israel is mijn vraag???


Ik denk dat een oorlog geen oplossing is. Het zal veel meer kwaad doen dan goed. Zeker als je bedenkt dat Israel over kernwapens beschikt en niet schroomt buitengewoon buitenproportioneel gewelddadig te reageren.

Wat de oplossing wel is weet ik trouwens ook niet.

31-05-2010, 11:22

Citaat door Sagbe_Jones:
de haat tegen joden is toch altijd immens geweest bij Moslims of zie ik dat verkeerd?


nee daar vergis je je heel ernstig in.
de islamitische wereld was tijdens de 2e wereldoorlog een va de weinige die de joden hebben opgevangen en bescherming hebben gegeven.
In marokko alleen al woonden er meer dan 200.000 joden.
maja zo zie je maar hoe je in je rug gestoken kan worden door die kakkerlakken misschien had Hitler het toch bij het goede eind.

31-05-2010, 11:26


Gaat ie me laf noemen...hahaha...

31-05-2010, 11:27
Wat een gekleurd nieuws weer hoor zogenaamd een protestschip. Het was een schip met hulpgoederen voor Palestina met alleen maar burgers aan boord. Het bevond zich in internationale wateren en had enkel burgers aan boord (600 waarvan de jongste een paar maanden oude baby). Ondanks het feit dat ze een witte vlag hadden uithangen en geen van de opvarenden wapens hadden zijn ze aangevallen en zijn er onschuldige mensen gedood.

Het filmpje spreekt voor zich:

http://timeturk.com/gemilerden-alinan-son-goruntuimg-src=picsyenibb-3gif-_127320-haberi.html

31-05-2010, 11:28
Uit ervaringen en kennis zou ik maar niet te hard hopen op hulp van Erdogan of welke hedendaagse leider dan ook.

Allen zijn het min of meer puppets van de duivel.

Ze werken allemaal samen, de een bovengronds, de ander ondergronds, maar al met al hebben ze allemaal belangen die elkaar in leven houden.

Linksom of rechtsom, ze dienen allemaal de duivel ipv Allah sub7anahoe wa ta3alaa..

Er was er EEN welke zich heeft weten los te koppelen van dit duivelse pact, helaas heeft hij het moeten bekopen met de strop..

Saddam Hoessein Allah ra7moe.

Hij was de enige die behalve woorden ook in daden de Palestijnen steunde door raketten op Tel aviv te vuren!


Mensen met oogkleppen die struikelen over zijn gifgas acties op de koerden, zouden eens dieper moeten kijken naar de oorzaak daarvan!

De oorzaak lag namelijk in handen van de Koeweities en Amerikanen, en Nederland, die het gas leverde!

31-05-2010, 11:30
zweden, spanje en griekenland hebben de israelische ambassadeurs ontboden. dit gaat er heel vies uitzien voor israel.

31-05-2010, 11:30
Jullie kennen wel roepen, wij wij wij. Maar jullie deden niks, waar was de arabische unie toen de gazastrook plat werd gebombardeerd? Het was Erdogan en Turkije die het voor de Palestijnen opnam zo zie je maar dat hitler gelijk had, hij zei: ''jullie gaan het jammer vinden, dat ik mijn werk niet heb afgemaakt.''

31-05-2010, 11:32

Citaat door Sagbe_Jones:
de haat tegen joden is toch altijd immens geweest bij Moslims of zie ik dat verkeerd?


Er is een heel groot verschil
tussen jodenhaat
en kritiek op de staat Israel

iedere waardige Moslim heeft respect voor het Joodse geloof

want zonder dat geloof zou er geen Islam zijn

alleen de staat Israel zit die mensen dwars

31-05-2010, 11:38
Dit is een grote miscalculatie geweest. Ze hadden waarschijnlijk niet verwacht dat er opnamemateriaal en een reporter van Al Jazeera aan boord was. Alle andere communicatiemiddelen hadden ze namelijk geblokkeerd. Nu kan de hele wereld zien hoe vies en laf ze zijn, zonder de vooropgezette misleidende praatjes die ze altijd hebben. Waarschijnlijk zouden zij het gooien op; we kwamen in vrede, maar we werden aangevallen.

31-05-2010, 11:46

Citaat door Petrus:
Waar kunnen we die beelden van wandaden vinden???





Israëlische soldaten roepen boten op per radio.

[dit verhaal wordt heel de tijd bijgewerkt]

- Dodental loopt op tot 15, leger zegt dat vuurwapens tegen hen werden ingezet.
- Onze hoofdredacteur Michael Freilich zit vanavond in het programma Phara om één en ander toe te lichten.
- Vandaag is bekend geraakt dat de activisten aan boord van de Freedom Flotilla weigerden een brief en pakje mee te nemen voor Gilad Shalit, de Israëlische soldaat die al enkele jaren in Gaza wordt vastgehouden door Hamas. De vader van de soldaat, Noam, had hen die vraag gesteld.
- Het Israëlisch leger gewaagt tegen de krant ‘The Jerusalem Post‘ van een lynchpartij met voorbedachte rade en zegt dat de troepen onder vuur werden genomen bij de bestorming.



- Deze briefing genomen voor het incident toont dat de Israëlische marine klaar was voor de confrontatie en zich niet zou laten intimideren door kleine incidenten zoals spugen, gooien met sigarettenpeuken enz. Enkel indien het leven van de soldaten in het gedrang kwam mocht er militair worden ingegrepen.

- Ondertussen is ook duidelijk dat de activisten de soldaten met ijzeren staven, messen en stroomstootrevolvers te lijf geven en ook hebben getracht hun wapens te onfutselen. Volgense bronnen zouden sommige activisten op de boten ook gewapend zijn.

Activisten van de Gaza Freedom Flotilla negeerden eerder deze nacht de vragen van de Israëlische kustwacht om de territoriale wateren van het land niet verder te naderen. Dit leidde tot een schermutseling met de troepen. (zie ons eerder artikel hierover Gaza Botenactivisten uit op confrontatie)

Nadat meerdere vragen om het hulpmateriaal eerst te controleren en dan via land naar Gaza te brengen in dovemansoren waren gevallen, zijn Israëlische militairen overgegaan tot het overnemen van de controle van de boten. De opvarenden zouden gearresteerd worden en de schepen naar Ashdod gesleept.

Maar bij het enteren van de schepen liep het mis. De activisten waren niet van plan om zich zomaar gewonnen te geven en begonnen een gevecht met de troepen. Tenminste één soldaat werd in de maag getroffen met een groot mes terwijl anderen trachtten de manschappen hun wapens afhandig te maken. Volgens het leger zouden de activisten zelf ook wapens hebben gebruikt zoals messen, stroomstootrevolvers en dergelijke.

In het tumult zouden ook doden zijn gevallen, aldus de Turkse televisie, die mee aan boord was. Ha’aretz spreekt van ‘minstens 10′ doden, de Jerusalem Post houdt het voorlopig op ‘mogelijk 2′. In elk geval staan Israëlische troepen onder strikte orders om het vuur niet te openen enkel in geval van gevaar voor eigen leven.




Briefing door de bevelhebber van de Israëlische marine majoor-generaal Eliezer Marom voor de troepen deelnemen aan het onderscheppen van de boten op weg naar de Gazastrool

Bron:
http://joodsactueel.be/2010/05/31/activisten-beschoten-troepen/

Moet je niet bij deze propaganda machine zijn???

31-05-2010, 11:57



Citaat door Petrus:
Goed en wel allemaal, maar ik zie geen schietende israelisch of vechtende bemaning. Laat staat dat ik zeegrenzen kan zien.
Het is dus wachten op wat onderzoeken gaan uitwijzen, want tot nu toe is het 3x niks.

Daarom noem ik het ook Propaganda....

Maar hoe wil je zeegrenzen zien, Of staat daar ook al een dikke muur om heen???

Als dat dan maar niet z`n intern Israëlische militaire onderzoek is die borden vol leugens en propaganda zit!!!

31-05-2010, 12:00
[B]
Citaat door Sagbe_Jones:
de haat tegen joden is toch altijd immens geweest bij Moslims of zie ik dat verkeerd?
[/B]


lang niet zo erg als die van de christenen. Tweede wereldoorlog

Daarnaast moslims hebben niks tegen joden..want islam en jodendom is 1. Izaak was joods en Ismeal moslims. Maar goed lomperikken zoals jij interesseert dat niet. Jullie hebben liever tweedracht in alles, om zo er van te profiteren.

Ga toch lekker een varkentje pakken. Ow nee mag niet meer he? Dierenwet is nu ingevoerd. Nou blijf wel af van kleine kinderen

31-05-2010, 12:06

Citaat door mooierao:
Er is een heel groot verschil
tussen jodenhaat
en kritiek op de staat Israel

iedere waardige Moslim heeft respect voor het Joodse geloof

want zonder dat geloof zou er geen Islam zijn

alleen de staat Israel zit die mensen dwars


Citaat door Dessert_King:
[B] [/B]


lang niet zo erg als die van de christenen. Tweede wereldoorlog

Daarnaast moslims hebben niks tegen joden..want islam en jodendom is 1. Izaak was joods en Ismeal moslims. Maar goed lomperikken zoals jij interesseert dat niet. Jullie hebben liever tweedracht in alles, om zo er van te profiteren.

Ga toch lekker een varkentje pakken. Ow nee mag niet meer he? Dierenwet is nu ingevoerd. Nou blijf wel af van kleine kinderen

Voor de goede orde, de joden hebben hun openbaring vervalst. Islam berust niet op jodendom, Islam berust op Allah.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88