Bekijk volle/desktop versie : Tijdens al-fajr voor gesloten deur gestaan!!!



04-08-2004, 04:30
Ik ging net naar de moskee om het fajr gebed daar te verrichten. Tot mijn stomme verbazing was de moskee gewoon gesloten. Geen lichten te zien behalve bij de ingang, maar die staan volgens mij altijd aan en ook het hek was gesloten.. Is dat bij jullie ook zo tijdens de vakantie??

04-08-2004, 10:59



Citaat:
Origineel gepost door achie25
Ik ging net naar de moskee om het fajr gebed daar te verrichten. Tot mijn stomme verbazing was de moskee gewoon gesloten. Geen lichten te zien behalve bij de ingang, maar die staan volgens mij altijd aan en ook het hek was gesloten.. Is dat bij jullie ook zo tijdens de vakantie??
wat stond er op het bordje van openingstijden.
"ben effe weg" of 'ben verslapen"

vraag anders aan het bestuur de sleutel, en verschaf jezelf die toegang,

04-08-2004, 11:10

Citaat:
Origineel gepost door achie25
Ik ging net naar de moskee om het fajr gebed daar te verrichten. Tot mijn stomme verbazing was de moskee gewoon gesloten. Geen lichten te zien behalve bij de ingang, maar die staan volgens mij altijd aan en ook het hek was gesloten.. Is dat bij jullie ook zo tijdens de vakantie??
moskee tegenover de brandweer daarzo?

04-08-2004, 11:16

Citaat:
Origineel gepost door achie25
Ik ging net naar de moskee om het fajr gebed daar te verrichten. Tot mijn stomme verbazing was de moskee gewoon gesloten. Geen lichten te zien behalve bij de ingang, maar die staan volgens mij altijd aan en ook het hek was gesloten.. Is dat bij jullie ook zo tijdens de vakantie??
Geeft toch niet zo? Denk je dat je die ElAzjr bent misgelopen omdat je nu niet in de moskee hebt kunnen bidden vanmorgen? Ik zou zeggen, vraag om een reservesleutel bij het bestuur en doe een goede daad door de rest van de vakantie zo vaak als je kan bij Salaat ElFajr de deur van de Elmasjid te openen!

Wa Salaam Alaykoem Wa Rahmatoellahi Wa Barakatoeh!

04-08-2004, 13:32



Citaat:
Origineel gepost door abdul_Hakeem
moskee tegenover de brandweer daarzo?
Ja die.. Morgen inscha allah kijken of die andere wel opnen is..

04-08-2004, 14:06
als het goed is is elke moskee open bij al fadjr. Allah hoe Alim

04-08-2004, 14:33
Ze hebben zich vast verslapen ofzo.

04-08-2004, 14:52
Ik weet niet. Voor de vakantie was er bijna niemand. Nog niet eens 1 volle rij..

Ben jij trouwens nu al wakker

04-08-2004, 15:27

Citaat:
Origineel gepost door AMINAMEN
Geeft toch niet zo? Denk je dat je die ElAzjr bent misgelopen omdat je nu niet in de moskee hebt kunnen bidden vanmorgen? Ik zou zeggen, vraag om een reservesleutel bij het bestuur en doe een goede daad door de rest van de vakantie zo vaak als je kan bij Salaat ElFajr de deur van de Elmasjid te openen!

Wa Salaam Alaykoem Wa Rahmatoellahi Wa Barakatoeh!
marschallah broeder echt een goed idee

Het is makkelijk om mensen te bekritischeren maar met oplossingen komen is moeilijker

04-08-2004, 15:32

Citaat:
Origineel gepost door lady_nl
marschallah broeder echt een goed idee

Het is makkelijk om mensen te bekritischeren maar met oplossingen komen is moeilijker
Wat bedoel je met bekritiseren? Volgens mij is er hier niemand bekritiseerd..

04-08-2004, 16:46
bij ons is het zelf dicht gewoon hele zomer vakantie tot ze terug komen

04-08-2004, 18:11
Salamu alaikum Achie 25,

was dat niet toevallig moskee Badr in Masterdam?

04-08-2004, 18:19



Citaat:
Origineel gepost door achie25
Wat bedoel je met bekritiseren? Volgens mij is er hier niemand bekritiseerd..
Heb je gelijk sorry zo bedoelde ik het niet. Ik had het niet zo mogen zeggen