Bekijk volle/desktop versie : Twee onschuldige palestijnen gedood door Israëlische soldaten



Pagina's : [1] 2 3 4

01-06-2010, 12:34
Israeli soldiers have shot and killed two Palestinians near Khan Younis in the Gaza Strip.

An Israeli military spokeswoman said soldiers on Tuesday "identified two infiltrators" and killed both of them following an exchange of fire.

Witnesses in Gaza said Israeli forces also fired shells, hitting agricultural land. The military spokeswoman, however, said she was unaware of the shelling.

The incident came a day after Israeli troops violently intercepted a Gaza-bound flotilla carrying aid, killing at least 10 pro-Palestinian activists on board.

Overnight, the Israeli military reported the firing of a projectile from Gaza into the western Negev, with no injuries reported.

The Al-Aqsa Brigades, a Palestinian armed group, claimed the launch of the projectile.

In a statement the brigades said they worked in conjunction with the Imad Mughniyeh Brigades, another armed group, to fire two homemade projectiles eastward from the Strip, and a third towards the Kissufim military base.

The statement said the fire was a "response to the Israeli crimes against the Freedom Flotilla".
http://english.aljazeera.net/news/middleeast/2010/06/2010618378563986.html

01-06-2010, 12:45



Citaat door Marouan_22:

An Israeli military spokeswoman said soldiers on Tuesday "identified two infiltrators" and killed both of them following an exchange of fire.

Dus "twee onschuldige Palestijnen" in de titel had moeten zijn "twee schietende Palestijnse infiltranten". Is toch net wat anders.

01-06-2010, 12:46
Tja, volgens hun boekje de Thalmud is iedere niet-jood een legitiem doelwit om GEDOOD en/of VERKRACHT te worden.

De Joden voelen zich superieur tegenover de NIET-JODEN (goyim).

01-06-2010, 12:49

Citaat door Noordeloos:
Dus "twee onschuldige Palestijnen" in de titel had moeten zijn "twee schietende Palestijnse infiltranten". Is toch net wat anders.


Exact wat ik dacht toen ik het stukje las; 'exchange of fire', kortom....ze schoten op elkaar. Dan ben je niet onschuldig. Sommige hier kunnen niet normaal denken zodra ze het woordje Jood of Israel zien. Heel jammer. Het lijken net PVV'ers. Die hebben ook een tunnelvisie net als deze mensen.

01-06-2010, 12:59


Weet je wat heel opvallend is? Toen de joodse kolonisten uit gaza werden gehaald door Israel, ging dat echt niet zonder slag of stoot. Israelische soldaten werden door joden aangevallen met messen, slagwapens, er werd zelfs zuur over ze heen gegooid. Maar...geen enkele joodse dode. Dit vertelde Conny Mus vandaag op rtl 7. Heel erg opvallend.

01-06-2010, 13:00

Citaat door Oujda_SEC_sec:
Tja, volgens hun boekje de Thalmud is iedere niet-jood een legitiem doelwit om GEDOOD en/of VERKRACHT te worden.

De Joden voelen zich superieur tegenover de NIET-JODEN (goyim).

Dat klopt, dat staat gewoon in de Talmud en dat is wat de rabbijnen de soldaten ook vertellen.

ik heb daar gisteren nog artikelen over geplaatst. joodse soldaten mogen geen genade hebben met goyim.

01-06-2010, 13:05

Citaat door Gener4l:
Weet je wat heel opvallend is? Toen de joodse kolonisten uit gaza werden gehaald door Israel, ging dat echt niet zonder slag of stoot. Israelische soldaten werden door joden aangevallen met messen, slagwapens, er werd zelfs zuur over ze heen gegooid. Maar...geen enkele joodse dode. Dit vertelde Conny Mus vandaag op rtl 7. Heel erg opvallend.

Wel verklaarbaar, want de talmud leert dat je een jood niet eens mag slaan, wie een jood slaat is alsof hij God heeft geslagen volgens de Talmud.

Laatstaan nog vermoorden, israëlische militairen zullen nooit van hun leven een jood doden.

01-06-2010, 13:08

Citaat door Murk:
Het waren millitanten van Hamas.
Straks ga je nog beweren dat heel Gaza of Palestina HAMAS is.

Want zo achterlijke klink je.

01-06-2010, 13:12

Citaat door Marouan_22:
Wel verklaarbaar, want de talmud leert dat je een jood niet eens mag slaan, wie een jood slaat is alsof hij God heeft geslagen volgens de Talmud.

Laatstaan nog vermoorden, israëlische militairen zullen nooit van hun leven een jood doden.

Ja hoor, gewoon doorgaan met je haatpropaganda. En gewoon je leugen in de titel laten staan.

01-06-2010, 13:20

Citaat door Noordeloos:
Ja hoor, gewoon doorgaan met je haatpropaganda. En gewoon je leugen in de titel laten staan.


Heeft niks met haat propagenda het zijn feiten is niet moeilijk om research te doen..

Joden staan boven de mensen zo denken hun.. hun mogen alles!
tot dat ze in europa komen en zeggen jullie moeten allemaal joden zijn. zoniet dan ben je dood, verzinnen ze wel een leuke verhaaltje hoe je zelfmoord hebt gepleegd.

01-06-2010, 13:23

Citaat door Noordeloos:
Ja hoor, gewoon doorgaan met je haatpropaganda. En gewoon je leugen in de titel laten staan.

niks haatpropaganda. zijn gewoon heldere feiten.

zie de artikelen die ik gisteren nog heb geplaatst over rabbijnen en hun rol binnen het IDF.

01-06-2010, 13:25

Citaat door Noordeloos:
Ja hoor, gewoon doorgaan met je haatpropaganda. En gewoon je leugen in de titel laten staan.
Ach als jij een verhaal leest over de joodse opstand tegen de nazi's in het getto van Warschau, dan zou jij die opstandelingen maar wat graag onschuldig noemen.

Dit is de opstand van onschuldigen in het getto van Gaza. Een opstand tegen criminele joodse tirannen van het laagste soort.

01-06-2010, 13:31



Citaat door Marouan_22:
niks haatpropaganda. zijn gewoon heldere feiten.

zie de artikelen die ik gisteren nog heb geplaatst over rabbijnen en hun rol binnen het IDF.

Je doet precies hetzelfde als Wilders doet in dat filmpje Fitna. Je bent precies maar dan ook precies hetzelfde.

01-06-2010, 13:35

Citaat door Noordeloos:
Je doet precies hetzelfde als Wilders doet in dat filmpje Fitna. Je bent precies maar dan ook precies hetzelfde.


En jij precies hetzelfde wat wilders doet precies hetzelfde.

Soort zoekt soort!

01-06-2010, 13:38

Citaat door Noordeloos:
Je doet precies hetzelfde als Wilders doet in dat filmpje Fitna. Je bent precies maar dan ook precies hetzelfde.

Nee hoor, ik onderbouw mijn stellingen en plaats altijd bronnen.

http://www.haaretz.com/print-edition/news/idf-rabbinate-publication-during-gaza-war-we-will-show-no-mercy-on-the-cruel-1.268849

http://www.haaretz.com/print-edition/news/idf-chief-rabbi-troops-who-show-mercy-to-enemy-will-be-damned-1.4175
http://www.richardsilverstein.com/tikun_olam/2009/01/27/idf-chief-rabbi-teaches-torah-to-terrorists-advises-soldiers-to-show-palestinian-civilians-no-mercy/
http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/129121

http://aidanmaconachyblog.blogspot.com/2009/03/israel-idf-rabbis-pushed-religious-war.html

Rabbijnen leren soldaten de torah en de talmoed en brengen ze bij dat goyim zonder genade afgeslacht moeten worden.

top rabbijnen vinden het moreel correct om palestijnse burgers aan flarde te knallen, allemaal volgens de leerstellingen van de Talmud.

Ik verzin niks en ik verdraai niks, ik plaats slechts de feiten.

Pagina's : [1] 2 3 4