Bekijk volle/desktop versie : show time kickbox gala



Pagina's : [1] 2 3

01-06-2010, 10:50
badr hari weer gediskwalificeerd
iemand trappen die op de grond ligt

tog geloof ik niet dat het aan zijn temper ligt
denk gewoon dat hij heel veel geld heeft genomen
en geboden heeft op die egyptenaar.
en nu mooi winst heeft gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=qUdJxI5mpDI

01-06-2010, 10:51


Hij is gewoon dom geweest, als hij zich had ingehouden had hij zoiezo gewonnen.

01-06-2010, 10:55
daarom is het tog vreemd!
iedereen wist al voor het gevecht dat badr zou winnen.
dus iedereen zet zijn geld op badr in.
als hij nou eens als enige op de egyptenaar wed
en zorgt dat hij zelf verliest

kassa!!!

01-06-2010, 10:59
denk niet dat het aan het geld ligt, als hij zou winnen zou hij ook een aardig bedrag krijgen. Is gewoon een agressief ventje, tijdje gelden toch ook met de remy boniaski ofzo en een portier inelkaar geslagen enz

01-06-2010, 11:01


Kan heel goed met geld te maken hebben. Zwager vertelde me dat Badr na de wedstrijd gwn zat te dollen en lachen in zijn kleedkamer.

01-06-2010, 11:02
Geloof niet in die complottheorie.

01-06-2010, 11:04

Citaat door _Olijfje_:
Kan heel goed met geld te maken hebben. Zwager vertelde me dat Badr na de wedstrijd gwn zat te dollen en lachen in zijn kleedkamer.



het kan het gewoon allemaal niks schelen, denk niet dat het aan geld ligt.
Zoiets heet gewoon DOMHEID en AGRESSIEF!!

01-06-2010, 11:05

Citaat door _Olijfje_:
Kan heel goed met geld te maken hebben. Zwager vertelde me dat Badr na de wedstrijd gwn zat te dollen en lachen in zijn kleedkamer.


als je hem goed in de gaten houd ook
tijdens het vechten
zie je dat hij een paar keer de kans had een ko klap te geven
maar zich egt duidelijk inhield.

01-06-2010, 11:10
zit indd een vreemd luchtje aan..de vorige x had hij ook al,zo,n domme actie met die Remy...ik denk dat er zeker iets achter schuilt.wallaho3lem.

01-06-2010, 11:12
Met Remy was ie aan et verliezen maar met Gerges stond ie dik voor.
Denk niet dat het aan zijn domheid ligt... denk eerlijk gezegd dat ie niks heeft verloren die avond.

01-06-2010, 11:15
Hij heeft zelfs besloten om te stoppen een periode. En na die periode zijn mensen zijn acties heus nog niet vergeten. Weegt het zogenaamde geld wat hij heeft ontvangen om te verliezen zoveel op tegen een slecht imago etc.?

01-06-2010, 11:23

Citaat door OPI:
Hij heeft zelfs besloten om te stoppen een periode. En na die periode zijn mensen zijn acties heus nog niet vergeten. Weegt het zogenaamde geld wat hij heeft ontvangen om te verliezen zoveel op tegen een slecht imago etc.?


zijn bad guy one minut knock out image
zorgt er juist voor dat mensen op hem gaan wedden.
wat in zijn eigen voor deel werkt
zou hij tegen zich zelf wedden

01-06-2010, 11:24


Ik geloof echt niet dat er een complot achter zit, ik heb die vorige wedstrijd gezien van hem, damn de agressie was gewoon op zijn gezicht af te lezen. Dat zag er echt niet gefaked uit.

01-06-2010, 11:25
Mensen plaatsen vraagtekens bij zijn acties... Denk niet dat hij nu al afgeschreven is. Genoeg mensen willen hem nog een keer zien in de ring.

Het verbaast me dat hij niet teleurgesteld was in zichzelf op boos of wat dan ook. Hij deed alsof hij het had gewonnen.

01-06-2010, 11:27
zit zwaaaaaaaaaaaar geld in

hy maakte hem af en dan een domme schop, was ook nergens voor nodig want hij lag al op de grond, bovendien zou die dan boos reageren. Hy zit gewoon relaxed te lachen :S

Pagina's : [1] 2 3