Bekijk volle/desktop versie : Iran:2,5 ton uranium heeft verrijkt. IAEA



31-05-2010, 21:32
Iran has been preparing extra equipment for enriching uranium to higher levels: IAEA
Monday, 31 May 2010
Reuters - Iran has been preparing extra equipment for enriching uranium to higher levels, a confidential U.N. nuclear watchdog report obtained by Reuters said, a move which may increase tensions with the West over its atomic work.

http://ncr-iran.org/content/view/8233/1/

31-05-2010, 21:34


Wat een anakoloet van een titel.

31-05-2010, 21:35
De religieuze fascisten gaan onverminderd door met eigen zak en uranium verrijken en met de naam van God het volk verpletteren. De VN veiligheidsraad moet de mullahs alles omvattende sancties opleggen en geen drupel olie kopen. Want olie-inkomsten wordt aan repressie en terrorime besteed.

31-05-2010, 21:37

Citaat door Gener4l:
Wat een anakoloet van een titel.


Je moet je hersenen verrijken als je het hebt.

31-05-2010, 21:41



Citaat door Tehrani:
Je moet je hersenen verrijken als je het hebt.

Dat doe ik bij iedere maaltijd die ik naar binnen werk. Jij mag wel een spoedcursusje Nederlands nemen. Is een goede investering hoor. Aangezien je dagelijks meerdere topics opent, gevuld met onafgebroken geratel over Iran.

31-05-2010, 21:51

Citaat door Gener4l:
Dat doe ik bij iedere maaltijd die ik naar binnen werk. Jij mag wel een spoedcursusje Nederlands nemen. Is een goede investering hoor. Aangezien je dagelijks meerdere topics opent, gevuld met onafgebroken geratel over Iran.


Mijn post gaat niet alleen over de religieuze fascisten van Iran maar ook over het internationale terrorisme onder leiding van de mullahs en misdaden van Taliban en Al-Qaeda. Stel maar voor dat deze schurken over kernwapens beschikken! Wie op een klaarlichte dag 93 medemens van beste moslims die er zijn van mannen, vrouwen en kinderen aflacht, zal met kernbom in handen de wereld in gijzeling nemen. Elke weldenkende mens moet een Atomic mullah tegenhouden. Vooral nu dat de mullahs en Taliban samenwerken en drie naties in gijzeling hebben genomen.

31-05-2010, 22:03

Citaat door Tehrani:
Mijn post gaat niet alleen over de religieuze fascisten van Iran maar ook over het internationale terrorisme onder leiding van de mullahs en misdaden van Taliban en Al-Qaeda. Stel maar voor dat deze schurken over kernwapens beschikken! Wie op een klaarlichte dag 93 medemens van beste moslims die er zijn van mannen, vrouwen en kinderen aflacht, zal met kernbom in handen de wereld in gijzeling nemen. Elke weldenkende mens moet een Atomic mullah tegenhouden. Vooral nu dat de mullahs en Taliban samenwerken en drie naties in gijzeling hebben genomen.



wat kost zo een atoom dan ?

31-05-2010, 22:08

Citaat door Tehrani:
De religieuze fascisten gaan onverminderd door met eigen zak en uranium verrijken en met de naam van God het volk verpletteren. De VN veiligheidsraad moet de mullahs alles omvattende sancties opleggen en geen drupel olie kopen. Want olie-inkomsten wordt aan repressie en terrorime besteed.


Domme boer, het zijn de vn die de grootste terroristen zijn. Ze hebben israel geholpen om palestina te koloniseren, ze hebben 1.5 miljoen irakezen vermoord, ze hebben afganistan geplundert en dergelijke. Geloof je nog altijd in de vn? Spreek is over de hulpvloot die vandaag werd aangevallen door de israeliers? waarom spreken zij daar niet over?
Ga energiepillen innemen zodat je wat helder kan nadenken over de realiteit, en wat er ECHT gaande is met de wereld.

31-05-2010, 22:14

Citaat door moslima_fidien:
Domme boer, het zijn de vn die de grootste terroristen zijn. Ze hebben israel geholpen om palestina te koloniseren, ze hebben 1.5 miljoen irakezen vermoord, ze hebben afganistan geplundert en dergelijke. Geloof je nog altijd in de vn? Spreek is over de hulpvloot die vandaag werd aangevallen door de israeliers? waarom spreken zij daar niet over?
Ga energiepillen innemen zodat je wat helder kan nadenken over de realiteit, en wat er ECHT gaande is met de wereld.

Ik wist degelijk en nu nog zekerder dat de aanhangers van de religieuze fascisten extreemrechtse onwetende barbaren zijn die vijand nummer 1 zijn van arbeiders en boeren. Ik ben geen boer maar ik kus de handen van boeren en arbeiders, want zonder hun werk zou je hondenpoep moest eten.

31-05-2010, 22:20

Citaat door moslima_fidien:
Domme boer, het zijn de vn die de grootste terroristen zijn. Ze hebben israel geholpen om palestina te koloniseren, ze hebben 1.5 miljoen irakezen vermoord, ze hebben afganistan geplundert en dergelijke. Geloof je nog altijd in de vn? Spreek is over de hulpvloot die vandaag werd aangevallen door de israeliers? waarom spreken zij daar niet over?
Ga energiepillen innemen zodat je wat helder kan nadenken over de realiteit, en wat er ECHT gaande is met de wereld.


Nu vergadert de VN op verzoek van Libanon en Turkije. Zijn deze twee landen ook terroristen?

1.5 miljoen irakezen zijn door de Iraanse fascisten en Al-Qaeda vermoord.

ze (Afghaanse 14 verschillende Jihadi groepen) hebben afganistan met het geld en wapen van Amerika, SA, Iran, Turkije en Pakistan geplundert en dergelijke hebben zij afgelopen vrijdag in Lahoer Pakistan gedaan met het afslachten van 93 moslimburgers en tientallen gewond. Beter kijken en rechtvaardig oordelen, grote anti boer kapitalist kindtje.

31-05-2010, 22:23

Citaat door moslima_fidien:
Domme boer, het zijn de vn die de grootste terroristen zijn. Ze hebben israel geholpen om palestina te koloniseren, ze hebben 1.5 miljoen irakezen vermoord, ze hebben afganistan geplundert en dergelijke. Geloof je nog altijd in de vn? Spreek is over de hulpvloot die vandaag werd aangevallen door de israeliers? waarom spreken zij daar niet over?
Ga energiepillen innemen zodat je wat helder kan nadenken over de realiteit, en wat er ECHT gaande is met de wereld.

Om goede oordeel te geven heb je geen "energiepillen" nodig, maar een beetje informatie en een beetje goed hart om rechtvaardig te kunnen zijn.

31-05-2010, 22:25

Citaat door Gener4l:
Dat doe ik bij iedere maaltijd die ik naar binnen werk. Jij mag wel een spoedcursusje Nederlands nemen. Is een goede investering hoor. Aangezien je dagelijks meerdere topics opent, gevuld met onafgebroken geratel over Iran.

Jij en je geloofsgenoten en kapitaalkinderen hebben nog geen antwoord op de vraag waarom Amerikanen de mullahs tegen de Iraanse oppositiebeweging, de PMOI beschermen.

31-05-2010, 22:43


Brazilie rechts en Turkije links doen hun best om fascisten te reden. Ze dreigen zelf met de mullahs vallen:

http://www.hambastegimeli.com/index.php?option=com_content&view=article&id=7900: 2010-05-31-07-21-49&catid=23:2010-01-22-21-21-32&Itemid=68

01-06-2010, 11:08
U.N. Report Says Iran Has Fuel for 2 Nuclear Weapons
Tuesday, 01 June 2010
The New York Times - WASHINGTON – In their last report before the United Nations Security Council takes up sanctions against Iran, international nuclear inspectors declared on Monday that Iran has now produced a stockpile of nuclear fuel that experts say would be sufficient to make two nuclear weapons.

http://www.ncr-iran.org/