Bekijk volle/desktop versie : 2,5 jaar cel voor neersteken chauffeur



Pagina's : [1] 2

31-05-2010, 21:04

Een vijftigjarige man uit Loenen die in Breukelen een buschauffeur heeft neergestoken, is maandag door de rechtbank in Utrecht veroordeeld tot tweeënhalf jaar gevangenisstraf wegens poging tot doodslag. De officier van justitie had acht jaar cel geëist wegens poging tot moord.

De man wilde een half jaar geleden verhaal halen bij de Sociale Dienst in Woerden. Hij viel in de bus twee meisjes lastig, waarop de chauffeur zei dat hij de bus uit moest. De verdachte stak de chauffeur neer. De rechtbank geloofde het verhaal van de verdachte dat hij het mes per ongeluk had meegenomen.

Waarom zijn de straffen in NL toch zo laag?
Van mij mag hij 8 jaar krijgen, wat ook de eis was van het OM.

31-05-2010, 21:13


ik vind het ook echt belachelijk! van mij mogen ze echt verblijfsvergunning afpakken en terug sturen naar de rimboe van kabul.

31-05-2010, 21:18
Hoezo verblijfsvergunning afpakken, was het een allochtoon?! Per ongeluk een mes meenemen jaja, en nog geloofd worden ook.

Van mij mogen de straffen in nl ook hoger, zijn in vergelijking met andere landen echt laag.

31-05-2010, 21:20

Citaat door b_karima:
ik vind het ook echt belachelijk! van mij mogen ze echt verblijfsvergunning afpakken en terug sturen naar de rimboe van kabul.

Was het geen kaaskop dan?

31-05-2010, 21:21



Citaat door Doortje:
Was het geen kaaskop dan?


nee een afgaan

31-05-2010, 21:22
Wat??? Omg!
Van mij part krijgen zulke assholes levenslang, zal ze eens leren hun fucking poten thuis te houden!

31-05-2010, 21:27

Citaat door b_karima:
nee een afgaan

oh

31-05-2010, 21:28

Citaat door Qamra:
Hoezo verblijfsvergunning afpakken, was het een allochtoon?! Per ongeluk een mes meenemen jaja, en nog geloofd worden ook.

Van mij mogen de straffen in nl ook hoger, zijn in vergelijking met andere landen echt laag.



het was een afghaan, hi viel twee meisjes lastig, en toen de chaffeur hem eruit wilde zetten, stak hij hem drie keer in de schouder.
echt belachelijk, twee jaar.

31-05-2010, 21:28
Mes per ongeluk meegenomen

31-05-2010, 21:31

Citaat door b_karima:
het was een afghaan, hi viel twee meisjes lastig, en toen de chaffeur hem eruit wilde zetten, stak hij hem drie keer in de schouder.
echt belachelijk, twee jaar.

Als het nou twee jaar in een Afghaanse gevangenis was,
met ratten, 1 smerige maaltijd per dag, eenzame opsluiting enzo, dan was het nog wel okee.

31-05-2010, 21:32
2 jaar is niets, en ja inderdaad wat ik ook net zei. Wie neemt er per ongeluk een mes mee, ik bedoel ik neem toch ook niet één van mijn aardappelmesjes 'per ongeluk' mee in mijn tas?!

31-05-2010, 21:35

Citaat door Qamra:
2 jaar is niets, en ja inderdaad wat ik ook net zei. Wie neemt er per ongeluk een mes mee, ik bedoel ik neem toch ook niet één van mijn aardappelmesjes 'per ongeluk' mee in mijn tas?!

Hij had eerst telefonisch ruzie gemaakt met iemand van de sociale dienst.
En toen ging hij verhaal halen. Ik denk dat hij anders een medewerker van de sociale dienst over de balie had getrokken.

31-05-2010, 21:37


2,5jaar tarrr

zowieso straffen hier in nederland is NIKSSSSSSSSSS


ben benieuwd hoeveel die dader van mij krijgt,als ze hem oppakken

31-05-2010, 21:41

Citaat door Labella_Beauty:
2,5jaar tarrr

zowieso straffen hier in nederland is NIKSSSSSSSSSS


ben benieuwd hoeveel die dader van mij krijgt,als ze hem oppakken

Denk je dat er een kans is dat ze hem oppakken?

31-05-2010, 21:54

Citaat door Doortje:
Denk je dat er een kans is dat ze hem oppakken?




Recherche was hier afgelopen vrijdag..en vertelde dat er 4goede tips binnen zijn gekomen 4 van opsporing verzocht .

i hope so ze zeide zaak loopt warm dus jah wat ze ermee bedoelen

Pagina's : [1] 2