Bekijk volle/desktop versie : Lilli kelly schoenen.



Pagina's : [1] 2

31-05-2010, 19:32
Mijn dochter van bijna 5 komt vandaag met de mededeling dat ze die schoenen wilt hebben.Alleen als ik zo een beetje rondkijken op internet zijn ze rond de 70 euro wat ik wel prijzig vind.Waar kan ik deze schoenen goedkoper vinden?

31-05-2010, 19:37



Citaat door riffia19:
Mijn dochter van bijna 5 komt vandaag met de mededeling dat ze die schoenen wilt hebben.Alleen als ik zo een beetje rondkijken op internet zijn ze rond de 70 euro wat ik wel prijzig vind.Waar kan ik deze schoenen goedkoper vinden?

ik heb ze verleden jaar ook gekocht voor me dochtertje voor 65 euro.maar heb ze nog nooit ergens goedkoper gezien.ze wil nu die hebben met hak

31-05-2010, 19:44
Mijn nichtje wilt ze ook. Kinderen toch .

31-05-2010, 19:46

Citaat door Gooisedame-:
Mijn nichtje wilt ze ook. Kinderen toch .

de reclame doet het hem ook he ,en de lipgloss die ze erbij krijgen.het zijn wel stevige schoenen.

31-05-2010, 19:59


30% korting http://www.designerkids.nl/

Op marktplaats vind je ook nog nieuw in doos.

31-05-2010, 20:03

Citaat door moedertjelief2:
de reclame doet het hem ook he ,en de lipgloss die ze erbij krijgen.het zijn wel stevige schoenen.

Ja? Gaan ze lang mee? Want je kent kinderen, zandbak, rennen, voetballen. En dan krijgt ze van die ''nette'' schoenen gaat ze daar precies het zelfde mee doen.

31-05-2010, 20:04
dames, ik zou geen schoenen voor de kleintjes met een hakje, ze zijn nog veel te jong voor zulke dingen en helemaal geen schoenen met makeup, sorry maat dit is mijn mening

31-05-2010, 20:04

Citaat door Gooisedame-:
Ja? Gaan ze lang mee? Want je kent kinderen, zandbak, rennen, voetballen. En dan krijgt ze van die ''nette'' schoenen gaat ze daar precies het zelfde mee doen. Dan heb ik liever dat ik Adidasjes voor der haal.

de mijne heeft ze nu meer dan 1 jaar,en ze zien er nog goed uit.alleen de zeikanten laten een beetje los.maar de kleur en alles ziet er nog goed uit.ze mag er nu wel inmiddels mee in de zandbak spelen

31-05-2010, 20:05

Citaat door oemtarik:
dames, ik zou geen schoenen voor de kleintjes met een hakje, ze zijn nog veel te jong voor zulke dingen en helemaal geen schoenen met makeup, sorry maat dit is mijn mening

nee met die hakjes krijg ze ook niet,lijkt me ook helemaal niet goed voor zo'n jong lichaam.

31-05-2010, 20:11
dat zijn toch die schoentjes met pareltjes enzo?

mijn nichtje kreeg ze onlangs van bij de Vollebergh.
ong 55E als ik me niet vergis.

31-05-2010, 20:15

Citaat door moedertjelief2:
de mijne heeft ze nu meer dan 1 jaar,en ze zien er nog goed uit.alleen de zeikanten laten een beetje los.maar de kleur en alles ziet er nog goed uit.ze mag er nu wel inmiddels mee in de zandbak spelen

Ooo dus dat gaat dan wel een tijd mee. Na, zal ik ze dan toch maar voor haar halen.

31-05-2010, 20:16
lelijke dingen zijn dat.

31-05-2010, 20:21



Citaat door Gooisedame-:
Ooo dus dat gaat dan wel een tijd mee. Na, zal ik ze dan toch maar voor haar halen.

zou het zeker doen de mijn heeft die platte balerina's.ze was er toen zo trots op

31-05-2010, 20:26

Citaat door huisoemie:
lelijke dingen zijn dat.

Ik begrijp ook niet waarom ze die schoenen leuk vinden.

Citaat door moedertjelief2:
zou het zeker doen de mijn heeft die platte balerina's.ze was er toen zo trots op

O, las net ook wat over hakken. Hebben ze er veel dan. Weetje wat ik neem haar gewoon mee mag ze zelf kiezen. Ze verkopen die bij de Albert nolten of waar?

31-05-2010, 20:43

Citaat door Gooisedame-:
Ik begrijp ook niet waarom ze die schoenen leuk vinden.

O, las net ook wat over hakken. Hebben ze er veel dan. Weetje wat ik neem haar gewoon mee mag ze zelf kiezen. Ze verkopen die bij de Albert nolten of waar?

ik heb ze hier in denhaag bij de passage gekocht.maar je hebt ze ook bij herman.

Pagina's : [1] 2