Bekijk volle/desktop versie : van elkaar houden..



03-08-2004, 23:05
maar dan dat je het van elkaar weet dat maar geen realtie aan gaat maar wel gewoon contact hebt samen...


wat vinden jullie daar van

xx Crazy Tetouania

03-08-2004, 23:17


mafiha wallou, maar je moet wel met een ma7rem zijn als jullie alleen zijn anders is Sjaitan het die jullie gezelschap houdt en dat eindigg Allah y 7fed ook niet altijd best


maarre ik vind het op zich niet gek hoor!!

03-08-2004, 23:20

Citaat:
Origineel gepost door habachi
0614988065
hahaha

03-08-2004, 23:22
Hbachi wie weet wat voor mij, hahahaha

03-08-2004, 23:26


ja wie weet hahaha

03-08-2004, 23:36

Citaat:
Origineel gepost door Soussiaaa
IK HEB ZO EEN RELATIE WE HOUDEN VAN ELKAAR MAAR ER IS GEEN RELATIE MAAR WEL SOMS CONTACT HIJ WILT MIJ MAAR HEEFT VALSE BELOFTES HIJ WIL AFSPREKEN MAAR OP DE DAG ZELF HEEFT HIJ WEER TEVEEL TE DOEN HIJ WILT MIJ NI VERLIEZEN HET IS PRECIES ALSOF IK OP HEM MOET WACHTEN MAAR IK VOEL HET AAN ALSOF HIJ MIJ AAN HET LIJNTJE HOUD IK WEET NI HOE IK EROVER MOET DENKEN HEEFT IEMAND SUGGESTIES IK WEET NIET WAT DOEN????
ja het is soms wel dat je gaat twijfelen maar praat met elkaar en vertel dat jij er een rot gevoel bijhebt want dan weet hij dat ook en maby gaat hijdat dan inzien dat die verkeerd bezig si dan kan hij sich aanje aanpassen praat met hem altijd een oplossing

03-08-2004, 23:50

Citaat:
Origineel gepost door najoua_84
dat vind ik echt stoer zolang je maar vrienden blijft
wie weet wat er daarna komt
ja toch

04-08-2004, 00:03

Citaat:
Origineel gepost door Soussiaaa
IK GA DIE INSHALLAH WEL EENS SPREKEN MAAR DAN ZAL IK HET DUIDELIJK MAKEN VAN DAT ER IETS NIET KLOPT DIE HOUD MIJ ECHT AANT LIJNTJE MHLIET!!!
praten moet je cht doen want hij denkt nu ze segt niks dus ze vindt het niet erg terwijl jij niet lekker voelt bij dese situatie dus je moet het gewoon doen

04-08-2004, 00:29
Is geen probleem toch.

04-08-2004, 01:15

Citaat:
Origineel gepost door alhoceima_ladyy
Is geen probleem toch.
nee

04-08-2004, 18:50

Citaat:
Origineel gepost door Soussiaaa
PFFFFFFFFFFF ALS IK TE LANG AAN HEM DENK GA IK ME NOG ROTTER VOELEN HET PROBLEEM IS OOK DA HIJ NIKS VAN ZICH LAAT WETEN HET IS PRECIES ALSOF HIJ NIET GEINTERESSEERD IS IN MIJ MAAR WANNEER IK DAT VRAAG AAN HEM DAN ZEGT HIJ WEER VAN NIET WOULAH IK KAN NIET MEER VOLGEN OP BEPAALD MOMENT WILT HIJ ME GRAAG OP ANDER MOMENT DOET HIJ COOLTJES DAN HEEFT HIJ HET DRUK MET ANDERE ZAKENS
daarom moet je hem nu bij ze zijn haren pakken en nu wel een duidelijk beeld krijgen van wat hij wilt