Bekijk volle/desktop versie : Mensachtig wezen gevonden in schaap



03-08-2004, 22:46
In Zuid-Afrika hebben dierdeskundigen een mensachtig wezen meegenomen dat in een schaap aangetroffen werd. Een man uit Schmidtsdrift was het schaap aan het slachten, toen hij het dode wezen in de baarmoeder aantrof.

Volgens journalist Mercedes Besent-Thanane van SABC News lijkt het wezen op een kruising tussen een mens en een schaap. De benedenhelft van het lichaam lijkt op dat van een mens, en de bovenkant op dat van een schaap. Volgens lokale inwoners lijkt de tong ook op dat van een mens.

Deskundigen denken niet dat iemand onzedelijke handelingen heeft verricht. Vermoedelijk is het een misvormd lam, dat is ontstaan doordat de moeder giftige planten heeft gegeten. Het wezen is meegenomen naar Kimberley voor onderzoek.

Soebhan Allah.. Ik weet niet of ik dit kan geloven.

http://www.sabcnews.com/south_africa/general/0,2172,84972,00.html

03-08-2004, 22:48


Onzedelijke handelingen?!
Er zijn toch niet echt mensen op deze wereld die denken dat je door onzedelijke handelingen een mens en een schaap kunt kruisen??

03-08-2004, 23:06

Citaat:
Origineel gepost door tonk
Onzedelijke handelingen?!
Er zijn toch niet echt mensen op deze wereld die denken dat je door onzedelijke handelingen een mens en een schaap kunt kruisen??
Gezien het bericht zal het mij niets verbazen dat die mensen wel bestaan....

Maar ik vind het wel dapper van Raihana om dit bericht te plaatsen

03-08-2004, 23:14
Maar foetussen van zoogdieren lijken tot een bepaald stadium allemaal op elkaar? Ik weet niet hoe oud/groot het wezentje was, maar als het nog niet al te ver ontwikkeld was is het helemaal niet raar als het nog niet 100% een schaapje is. Maar ik ben geen bioloog, dus misschien kraam ik nu onzin uit.

03-08-2004, 23:23


Maar je spreekt hier wel over Zuid Afrika, daar geloven ze nog wel meer bizare dingen. Zowel bij het blanke als wel bij het zwarte gedeelte (en de moslims natuurlijk) van de bevolking...

Echt waar de meest bizare zaken

03-08-2004, 23:30
Soms is het best jammer om niet in Zuid-Afrika te wonen.
Hier zegt men gewoon 'ietwat misvormd' en verder niks.

03-08-2004, 23:31

Citaat:
Origineel gepost door tonk
Soms is het best jammer om niet in Zuid-Afrika te wonen.
Hier zegt men gewoon 'ietwat misvormd' en verder niks.
Heeeeel jammer inderdaad. Echt een prachtig land :boogie:

03-08-2004, 23:33
Waar ik mij wel mateloos aan irriteer is, hoe iemand een schaap kan slachten die zwanger is..

03-08-2004, 23:34

Citaat:
Origineel gepost door rnaj
Gezien het bericht zal het mij niets verbazen dat die mensen wel bestaan....

Maar ik vind het wel dapper van Raihana om dit bericht te plaatsen
Waarom?

03-08-2004, 23:34
Tja, er gebeuren wel eens ongelukjes, zelfs ons intelligente mensen soort overkomt het ook nog wel eens

03-08-2004, 23:37

Citaat:
Origineel gepost door Raihana
[B]Waar ik mij wel mateloos aan irriteer is, hoe iemand een schaap kan slachten die zwanger is.. [/B]
Dat is inderdaad niet zo netjes.
Maar misschien wisten ze het niet? Schapen zijn nogal dik en wollig enzo, dus ik kan me voorstellen dat het bij die dieren niet zo opvalt. Bij katten wordt het ook pas halverwege de zwangerschap zichtbaar.

03-08-2004, 23:38

Citaat:
Origineel gepost door Raihana
[B]Waarom? [/B]
Wacht maar tot de eerste hier een flauwe grap gaat maken, dan begrijp je wel wat ik bedoel

03-08-2004, 23:42



Citaat:
Origineel gepost door rnaj
Wacht maar tot de eerste hier een flauwe grap gaat maken, dan begrijp je wel wat ik bedoel
Waarom moet jij nou weer daar aan denken!

03-08-2004, 23:44

Citaat:
Origineel gepost door Raihana
[B]Waarom moet jij nou weer daar aan denken! [/B]
Dat is het eerste waar iedereen aan denkt bij het lezen van zo'n bericht op m.nl

Believe me, ik heb me nog maar net kunnen beheersen.