Bekijk volle/desktop versie : 10 Maanden en nog niet zwanger wat nu!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

31-05-2010, 12:29
Selam wa3aleikom Dames,

Ik heb een vraagje.
Ik en mijn man zijn nu al ruim 10 maanden bezig om een kindje te krijgen maar hellaas elke maand hebben we weer een tegenslag?
Mijn vraag aan jullie is hebben jullie een idee wat we nog kunnen proberen om een kind te verwekken??
Ik ben radeloos aangezien ik aan me man kan zien hoe graag hij een kleintje wilt vooral als hij speelt met de kinderen van zijn broers..

Meiden alle tips zijn welkom..

Wa3aleikom a Selaam

Sennae

31-05-2010, 12:33


http://www.zwangerworden.nu/tipszwangerworden

31-05-2010, 12:33
Je moet je niet druk maken, dat kan ook veel mee te maken hebben. En je bent nog maar 10 mnd bezig, voor sommige duurt hetzelfs langer.

Inshallah worden jullie snel verblijd met een wondertje.

31-05-2010, 12:34

Citaat door Senna21:
Selam wa3aleikom Dames,

Ik heb een vraagje.
Ik en mijn man zijn nu al ruim 10 maanden bezig om een kindje te krijgen maar hellaas elke maand hebben we weer een tegenslag?
Mijn vraag aan jullie is hebben jullie een idee wat we nog kunnen proberen om een kind te verwekken??
Ik ben radeloos aangezien ik aan me man kan zien hoe graag hij een kleintje wilt vooral als hij speelt met de kinderen van zijn broers..

Meiden alle tips zijn welkom..

Wa3aleikom a Selaam

Sennae



Meid, insaállah wordt je snel verblijd met een gezonde baby..

Je moet je er niet mee bezighouden, want dat kan ook impact hebben...

31-05-2010, 12:35


Ik weet maar subhanallah maar soms denk ik dat we geen kinderen kunnen krijgen!!!!

31-05-2010, 12:36

Citaat door mevrouwtje20:
Je moet je niet druk maken, dat kan ook veel mee te maken hebben. En je bent nog maar 10 mnd bezig, voor sommige duurt hetzelfs langer.

Inshallah worden jullie snel verblijd met een wondertje.



Inscha Allah Ya Rabbi momenteel wil ik echt niks liever!!!

31-05-2010, 12:37
chill er zijn mensen die er veel langer over doen.

inshallah zal het gauw raak zijn voor jullie. Let op de vruchtbare dagen e.d.

31-05-2010, 12:37

Citaat door Umm-Uthmaan:
http://www.zwangerworden.nu/tipszwangerworden


Soukran Oeght ik ga nu even kijken inscha Allah

31-05-2010, 12:39

Citaat door Mysticalia:
chill er zijn mensen die er veel langer over doen.

inshallah zal het gauw raak zijn voor jullie. Let op de vruchtbare dagen e.d.


Ik weet het maar als je iets echt graag wilt en je krijgt het niet dan denk je dat het niet voor je is weg gelegd en ik weet geduld is een schone zaak

31-05-2010, 12:40

Citaat door Senna21:
Inscha Allah Ya Rabbi momenteel wil ik echt niks liever!!!



Ik kan het begrijpen, wij zijn ook sinds kort bezig. Maar meid je moet er niet teveel mee bezig houden, het is makkelijker gezegd dan gedaan maar hou je toch bezig met andere dingen.
En klus om de 2 á 3 dagen en inshallah zal het snel raak zijn

31-05-2010, 12:42
Meid inchallah word je binnenkort zwanger, maar niet al te veel stressen 10 maanden is niks vind ik, ik ben al 10 jaar bezig dat is wel een zorg!
Ghair inchallah

31-05-2010, 12:43
Meid je moet gewoon vertrouwen op Allah swt. Het komt vanzelf wel inschallah. Niet al te veel stressen en als je elke maand gaat zitten wachten van is het gelukt of niet dan heb je elke keer weer een tegenslag. En raak je alleen maar gefrustreerd. Althans dat merk ik bij veel meiden om me heen die bezig zijn met het zwanger worden.

Inschallah zal Allah swt je snel verblijden met een mooi wondertje. Amien!

31-05-2010, 12:44



Citaat door kouskous30:
Meid inchallah word je binnenkort zwanger, maar niet al te veel stressen 10 maanden is niks vind ik, ik ben al 10 jaar bezig dat is wel een zorg!
Ghair inchallah



Inshallah zal je ook snel zwanger raken met een kleine wondertje.

31-05-2010, 12:46

Citaat door mevrouwtje20:
Inshallah zal je ook snel zwanger raken met een kleine wondertje.


Amien
Het is helaas heel moeilijk maar hamdoulilah....

31-05-2010, 12:49

Citaat door mevrouwtje20:
Ik kan het begrijpen, wij zijn ook sinds kort bezig. Maar meid je moet er niet teveel mee bezig houden, het is makkelijker gezegd dan gedaan maar hou je toch bezig met andere dingen.
En klus om de 2 á 3 dagen en inshallah zal het snel raak zijn

Inscha allah lieverd soukran

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9