Bekijk volle/desktop versie : Hij die ik niet kan laten gaan of vergeten..



Pagina's : [1] 2

31-05-2010, 11:12
Ik weet eelijk gezegd niet hoe ik moet beginnen, maar ik wil mijn verhaal gewoon kwijt misschien dat ik verstandige tips adviezen kan krijgen. ik heb bijna een 3jarige relatie gehad met iemand, en sinds een jaar is het over maar ik spreek hem en zie hem af en toe ( komen me mekaar tegen ) het probleem is dus, hij geeft mij het gevoel dat goed kan komen. maar zelf doet hij er niet echt moeite voor, ik zal even kort zeggen hoe onze contact bestaat. hij belt en ik bel hem, af en toe als hij bij mij in de buurt is dan komt ie ff of rijd hij achter me terwijl we in gesprek zijn. wat het is, ik wil hem vergeten maar hij neemt expres contact met meiden die ik ken. hij geeft mij de schuld van alles, en zegt ook jij bent de gene die het verpest heeft. terwijl eerlijk waar ik was zooooo veranderd voor hem, heb afstand van alle vriendinnen genomen. van mijn werk of school ging k gelijk na huis deed alles voor hem om hem maar te zien lachen. als ik kijk na mijn vriendinnen hoe zij omgaan en hoe zij denken over hun relatie/huwlijk dan heb ik zoiets van zo ben ik helemaal niet, ik deed echt alles voor hem en hij ook voor mij.. ik wil hem heel graag trg, maar zodra de contact tussen ons goed word en het goed begint te komen wat trouwens vaaaaak gebeurd ga ik twijfelen, ove of ik het eigelijk wel echt wil. hij is echt heel goed voor mij geweest dat ontken ik ook niet, maar zijn karakter is soms moeilijk. hij denkt dat ik vreemd ben gegaan, en toch met al die meiden waar ik niet meer mee omga toch mee omga. noem t maar op terwijl dat echt niet zo is. op dit moment spreekt hij een meid die ik ken, en doordat wil ik hem niet opgeven. als k hem nu spreek zegt ie ook van die lieve dingen en wilt hij afspreken maar iets houd hem tegen het is een beetje vreemd en sommige zullen ook denken wat een ingewikkeld verhala. maar waar het op neer komt, ik twijfel erg aan hem. maar wil nix liever dan dat het goed komt tussen ons.. ik ga er echt kapot aan, en denk echt letterlijk 24/7 aan hem, bij mij is het echt overdreven zonder dat ik het in de gaten heb. dus iedereen die mij kan helpen GRAAAAAG...

31-05-2010, 11:21


meid je leeft in een droom, mannen zijn simpel, als hij verder wilde met jou dan waren jullie nu samen.
het is niet gek dat je hem niet kan vergeten als hij constant opduikt, maar jij laat dat toe. ga voor jezelf na wat je hier uit haalt, en zoals ik jou verhaal lees, wordt je er alleen maar ongelukkiger van. Dus wake up and smell the coffee, neem afstand..

31-05-2010, 11:24

Citaat door zoetigheid:
Meid laat hem gaan. Het is niet zomaar stuk gelopen.
Met de tijd zul je hem wel vergeten. Geloof me, ik spreek namelijk uit evaring.
Er is vast iets mooiers op je aan het wachten.



[FONT="Trebuchet MS"]dank je voor je reactie.. ik weet ook wel dat het uit eindelijk gaat lukken, maar elke x wanneer ik denk ja dit is de druppel nu hoeft t geen eens meer goed te komen, dan gebeurd er is iets waardoor we wee rna mekaar wordentoe getrokken. dan belt hij mij op die avond en verteld me hoeveel die van me houd etc.. ik kan de stap niet nemen om met iemand anders veder te gaan, heb het echt geprobeerd. maar er hoeft maar 1 klein ding mis te gaan en dan heb ik zo iets van ja,, met hem zou dat niet gebeuren.. ik zit echt midden in een crises ...[/FONT]

31-05-2010, 11:30
Een kleine tip die ik je kan geven. verricht het Istighara gebed en vraag je Schepper om advies. Als deze jongen jou mektab is, komt het wel goed incha allah zo niet, dan weet je zeker dat hij niet voor jou bestemd is en andersom.
WaAllahu A3lam.
Liefs,

31-05-2010, 11:30



Citaat door tahira21:
[FONT="Trebuchet MS"]dank je voor je reactie.. ik weet ook wel dat het uit eindelijk gaat lukken, maar elke x wanneer ik denk ja dit is de druppel nu hoeft t geen eens meer goed te komen, dan gebeurd er is iets waardoor we wee rna mekaar wordentoe getrokken. dan belt hij mij op die avond en verteld me hoeveel die van me houd etc.. ik kan de stap niet nemen om met iemand anders veder te gaan, heb het echt geprobeerd. maar er hoeft maar 1 klein ding mis te gaan en dan heb ik zo iets van ja,, met hem zou dat niet gebeuren.. ik zit echt midden in een crises ...[/FONT]





Ik weet dat het moeilijk is, maar zoals opblaaspop al zeg; hoe kan je iemand vergeten als je steeds opduikt??? Onmogelijk!!

Klinkt misschien hard, maar je doet het allemaal zelf.
Jij bent de gene die het toe laat.
Wees sterk en zet er een punt achter. Nee is nee! En dus niet misschien..
De toekomst die je wil hebben moet je nu maken.
Verspil je tijd dus niet aan iemand die het niet eens waard is.
Want ik kan je vertellen dat je nu echt gewoon je aan het verdoen bent.

31-05-2010, 11:30

Citaat door opblaaspop:
meid je leeft in een droom, mannen zijn simpel, als hij verder wilde met jou dan waren jullie nu samen.
het is niet gek dat je hem niet kan vergeten als hij constant opduikt, maar jij laat dat toe. ga voor jezelf na wat je hier uit haalt, en zoals ik jou verhaal lees, wordt je er alleen maar ongelukkiger van. Dus wake up and smell the coffee, neem afstand..


Ik snap het ook wel daar niet van, en ikword er zeker alleen ongelukkiger van. maar het lukt me gewoon niet. ik heb het echt ontelbare keren geprobeerd, van nieuwe telnr tot aan van hem weg rennen. maar elke x weet hij mij van mijn gedachten te veranderen en het verdriet er weer in te laten zien.. ik walg echt ontzettend veel van hem of te wel van de manier van doen van hem. maar ik vergeet alles zodra ik hem spreek of zie.. leef ik alleen in een wereld met hem.

31-05-2010, 11:32

Citaat door Roosje0410:
Een kleine tip die ik je kan geven. verricht het Istighara gebed en vraag je Schepper om advies. Als deze jongen jou mektab is, komt het wel goed incha allah zo niet, dan weet je zeker dat hij niet voor jou bestemd is en andersom.
WaAllahu A3lam.
Liefs,



dankje, heb ik ook gedaan een tijdje geleden en toen zat ik in precies dezelfde situatie als nu..

31-05-2010, 11:34
je kunt het niet vaak genoeg doen.
Allah swt geeft leid je wel naar de juiste keuze
trust me.

Liefs.

31-05-2010, 11:39

Citaat door zoetigheid:
Ik weet dat het moeilijk is, maar zoals opblaaspop al zeg; hoe kan je iemand vergeten als je steeds opduikt??? Onmogelijk!!

Klinkt misschien hard, maar je doet het allemaal zelf.
Jij bent de gene die het toe laat.
Wees sterk en zet er een punt achter. Nee is nee! En dus niet misschien..
De toekomst die je wil hebben moet je nu maken.
Verspil je tijd dus niet aan iemand die het niet eens waard is.
Want ik kan je vertellen dat je nu echt gewoon je aan het verdoen bent.


Ik ebn echt ten einde raad, wollah!! hij is mij echt niet waard, ik ben zo beter dan hem.. maar zelfs dat zou ik hem vergeven.. wnnr hij ziet dat ik echt afstand van hem neem, neemt hij contact met mij op en maakt ie me gek met hoe het had kunnen zijn tussen ons.. we waren echt ver met onze relatie, we hadden plannen.. hij had mijn zussen gesproken erover.. en dta is niet eens zo zeer t probleem, maar het feit dat ie contact met meiden heeft die ik kenraak ik geirriteerd van..

31-05-2010, 11:39

Citaat door tahira21:
Ik snap het ook wel daar niet van, en ikword er zeker alleen ongelukkiger van. maar het lukt me gewoon niet. ik heb het echt ontelbare keren geprobeerd, van nieuwe telnr tot aan van hem weg rennen. maar elke x weet hij mij van mijn gedachten te veranderen en het verdriet er weer in te laten zien.. ik walg echt ontzettend veel van hem of te wel van de manier van doen van hem. maar ik vergeet alles zodra ik hem spreek of zie.. leef ik alleen in een wereld met hem.


waar een wil is, is een weg.. je moet wat harder zijn, je zit meer met jezelf dan met hem, zo te lezen.

wat een lid net al adviseerde, salaat stighara! er is geen betere leiding dan de leiding van onze Heer.

31-05-2010, 11:42

Citaat door opblaaspop:
waar een wil is, is een weg.. je moet wat harder zijn, je zit meer met jezelf dan met hem, zo te lezen.

wat een lid net als adviseerde salaat stighara! er is geen betere leiding dan de leiding van onze Heer.



toch dankjewel voor je advies.. x

31-05-2010, 12:30
Wat is het langste tijd dat jullie elkaar niet hebben gesproken ?

31-05-2010, 12:37


Hij weet hoe hij je moet bespelen,en je weet het,maar je laat het ook weer toe..Dan verandert er niets aan zijn omgang met jou en aan de situatie.

Helemaal afkappen lijkt mij het verstandigst

31-05-2010, 12:48
als hij contact heeft met andere vrouwen, en jij niet.. dan weet je toch al hoe laat het is! mannen kicken erop om van meerdere walletjes te eten. Ga verder met je leven lieffie, zonder hem! Soms moet je loslaten om te realiseren.. En miss als je hem volledig loslaat, gaat hij het ook inzien, en dan zou het kunnen dat hij jullie plannen gaat vervullen.. Als jullie voor elkaar bestemd zijn zal Allah s.w.t jullie sowieso naar elkaar toe leiden!

31-05-2010, 12:56
Ik ziet echt percies in zoeen situatie Meid. dus echt goed dat je deze topic hebt geopend kan ik zelf een beetje na de reacties kijken ik heb zelf al 2jaar en 11 maanden met iemand maar we hebben ook al heel vaak ruzie om meiden ect. ikben zelfs gezien met hem door mijn ouders en hij is toch bij me gebleven (alleen niemand die het nu weet van onze verder relatie ) maar op dit moment hebben we ruzie weer ( een dame nam zijn tele op ) en was jarig gister maar hij feliciteerde me niet kan iemand hier ook meer verder helpen moet ik hem gwn laten gaan :S

Pagina's : [1] 2