Bekijk volle/desktop versie : Dames::.. ZOu jij het accepteren als je dochter later ook zo gaat gedragen als jij nu

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11

30-08-2010, 14:54
Zou het gelweldig vinden als ze zich gedraagt zoals k dat doet.
Lol hebben kan altijd maar weet waar de grens ligt.

30-08-2010, 14:55

Citaat door SFYEEYFS:
Is niet maf. Was gewoon een eerlijk gesprek wat ik met haar voerde. Ze zijn gewend van me dat ik alles zeg.

En nigga please is wat krachtiger dan Riffia please.

Overigens ben ik altijd blij met jouw groene puntjes.

als ze het gewend zijn dan ok maar het blijft toch raar klinken snappie

hier op m.nl is iedereen heilig
niemand doet aan vriendjes, zoent, gaat uit, drinkt, rookt etc

ik vind je reacties 9 van de 10 keer hilarisch, je kan zo droog uit doe hoek komen

Iedereen maakt fouten, waaronder ik.
Dochter: Ik zou mijn dochter goed en wel opvoeden. Ze zal van jongs af aan de Islaam leren kennen. Ze moet van mij, en dat is gewoon een regel van jongs af aan bidden. Zo zal zij het altijd blijven doen, insha Allah. Verder heeft ze de keuze om zelf een hoofddoek te dragen, wanneer zij dat wilt. Ik laat haar wel af en toe wat leuks doen met vriendinnen, maar dan wil ik weten waar, met wie en wanneer. Ze krijgt een telefoon om mij en haar vader te bereiken en misschien vriendinnen. Wil ze zich aanmelden voor Facebook of iets dergelijks, dan krijg ik haar wachtwoord om zeker te weten dat zij niets verkeerds doet. Ik heb zelf ook Facebook gehad, dus ik ga haar dat niet verbieden. Als iemand een oogje in het zeil houdt, is er geen probleem. Ik zal haar ook inschrijven voor een aantal jaar moskeeles. Wat jongens betreft, niet voordat ze klaar is met haar middelbare school. 19> vind ik een geschikte leeftijd. School is haar prioriteit. Leuke dingen doet ze maar met vriendinnen. Ik wil die persoon dan ook ontmoeten en weten hoe hij in elkaar zit. Het moet geen spelletje worden, zij moeten elkaar leren kennen met de juiste intenties. Mijn dochter zal de gelukkigste worden. Ondanks alle regels, zal zij veel plezier maken. Ze zal een hechte band krijgen met haar ouders en familie. Ik zal haar helpen met school en ze mag wat mij betreft 1x in de week een slaapfeestje houden met vriendinnen.

Zoon: Dezelfde regels als voor mijn dochter. Hij zal op tijd thuis zijn, ik moet weten waar hij is. Hij mag ábsoluut NIET rondhangen op straat, roken en of uitgaan. Dat zijn regels die STRIKT verboden zullen zijn. Mocht ik dat merken, dan zal hij een flinke straf krijgen. Hij gaat goed zijn best doen op school en met de juiste vrienden om. Ik wil zijn vrienden dan ook ontmoeten, als ze over de vloer komen. Daar heb ik geen moeite mee. Ik maak dan wat lekkers voor ze, dan gaan ze maar in de kamer playstationen of iets dergelijks. (Ik weet niet wat er op dat moment in is). Hij zal ook voor zijn zusje zorgen en haar beschermen, maar niet de baas over haar spelen. Ze hebben allebei dezelfde rechten. Hetzelfde geld voor mijn zoon met meiden. Geen 2 Samira's, 3 Rachida's en 5 Nora's.

Ik hoop gewoon insha Allah dat mijn kinderen een hele goede band zullen krijgen met mij en hun vader. Ins Allah zal Allah mij geen moeilijke kinderen schenken. Ik weet namelijk hoe dat voelt. Als ik denk aan hoevaak ik irritant, moeilijk, onhandelbaar ben geweest jegens mijn moeder.. Ik kan mijn haren wel uit mijn kop trekken! Ik prijs alle moeder de hemel in voor al het zware werk, insha Allah. Een moeder zijn is het zwaarste werk wat er is.

Citaat door Nisrin2:
past wel bij je

past er heel goed zelfs

30-08-2010, 14:56

Citaat door LOVEME--:
Zou het gelweldig vinden als ze zich gedraagt zoals k dat doet.
Lol hebben kan altijd maar weet waar de grens ligt.

Citaat door lemya:

ik vind je reacties 9 van de 10 keer hilarisch, je kan zo droog uit doe hoek komen

allahiehdi maglak laat ze zeggen wat ze willen
als ze zouden liegen dan is allah sobhana wata3alaa die alles ziet en hoort..

30-08-2010, 14:57

Citaat door Nisrin2:
past wel bij je

Vind je?? Ben blij met mijne eigen mooie naam

30-08-2010, 14:57

Citaat door its_showtime:
past er heel goed zelfs

Maar ze noemt geen Siham.

30-08-2010, 14:58

Citaat door PareltJe_Nr1:
Vind je?? Ben blij met mijne eigen mooie naam

Ja dat vind ik wel.

Check je hoekje...

30-08-2010, 14:59

Citaat door fat0shj:
Als mijn dochter zich gaat gedragen zoals ik me gedroeg en nog gedraag dan is het prima. Ik zal d'r nergens voor tegenhouden. Zij moet dan ook maar d'r eigen ervaringen opbouwen. Dat kan ik niet voor haar doen. Hetzelfde geldt voor mijn zoon.

jeetje jij ook nog actief!

30-08-2010, 15:00

Citaat door Nisrin2:
Ja dat vind ik wel.

Check je hoekje...

Waar moet ik checken?? Ik begrijp dat hoekjegedoe niet

30-08-2010, 15:05

Citaat door PareltJe_Nr1:
Waar moet ik checken?? Ik begrijp dat hoekjegedoe niet

Bovenaan bij "mijn hoekje"

30-08-2010, 15:05
Trouwens, ik zou me doodschamen en er niet mee kunnen leven dat als mijn moeder Allahyfed overleden is op dat moment ik mijn dochters anders heb opgevoed. Onze ouders hebben ons goed opgevoed, enkele uitzonderingen daar gelaten.. Maar ik kan het niet aanzien dat ik mijn dochter uit laat gaan, korte dingen laat aandoen etc. Wat wel anders zal gaan is onze band.

30-08-2010, 15:06

Citaat door lemya:

Ze zijn mijn leipheid gewend, het onderwerp van dat desbetreffende gesprek is iets wat ze wensen nooit meer te horen. Who can blame `m. Ik vond dat moment gewoon goed om eens openheid van zaken te geven en zaten al in `n discussie op dat moment.

MarokkoNL is roomser dan de paus, je weet zelf.

30-08-2010, 15:09

Citaat door Nisrin2:
Bovenaan bij "mijn hoekje"

Hoe doe je antwoorden dan?

30-08-2010, 15:09
En daarom hoort men hier zondig gedrag goed te praten?
Give me a break.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11