Bekijk volle/desktop versie : Dames::.. ZOu jij het accepteren als je dochter later ook zo gaat gedragen als jij nu



Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11

31-05-2010, 09:52

Citaat door hopelosee:
gadverdamme
tuurlijk mag ze dat niet van mij
en haar vader moet natuurlijk ook zeggen
wat ze wel of niet mag

jij ook ..
lees me titel nog 1x

31-05-2010, 09:53



Citaat door Lailatjee:
Eerlijk waar ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om mijn dochter als ik die krijg ins'allah al die dingen te laten doen. juist omdat ik fouten heb gemaakt, zou ik het bij haar proberen te vermijden. want heb natuurlijk fouten gemaakt, waar ik soms mee zit en dat gevoel is gewoon niet leuk. en zou niet willen dat mijn dochter zich zo zou gaan voelen. tuurlijk zit de kans er dan in dat ze t stiekem gaat doen, daarom zou ik ins'allah echt open en eerlijk met mijn dochter omgaan.. openkaart, zodat zij de nadelen van al die dingen kunt inzien.. zo zou ik het doen ins'allah..

eerlijk van je

thanx

31-05-2010, 09:53

Citaat door McGregorr:
niet omheen draaien..
lees nogmaals me titel


De punten die jij aankaart zijn niet op toepassing van mij...en daarbij geef ik dus aan dat ik het niet zou toelaten dat mijn dochter deze dingen zou doen.

31-05-2010, 09:55

Citaat door McGregorr:
haha

waarom niet ?


wees eerlijk


Omdat ik al blokkeer bij de gedachte later een dochter te hebben die ontspoort, terwijl ik het niet onder controle heb. Als je kijkt naar de jeugd van tegenwoordig schrik je al. Op mijn 13e was ik nog aan het springtouwen en nu weten ze op die leeftijd al wat een vriendje is.

Je denkt dat het wel goedkomt met een goede opvoeding, maar het is echt niet zo makkelijk. Want het kind moet van zichzelf normaal zijn en omgeving speelt een hele grote rol. Het zijn gewoon andere tijden. Dus daarom denk ik soms dat ik liever geen dochter wil, omdat ik het niet zou aankunnen als ze de verkeerde kant op gaat.

Zou ik mijn dochter de dingen laten doen die ik zelf doe? Ja.

31-05-2010, 09:55


Zou een vertrouwensband met mijn dochter kweken en haar van jongs af aan op de hoogte brengen van de gevaarlijke buitenwereld. Ik zal ervoor zorgen dat ze opgroeit als een sterke jongedame die zich door niemand laat doen en niets van jongens moet, tot ze een bepaalde volwassen huwbare leeftijd heeft bereikt. Shishalounges etc. heb ik zelf nooit bezocht en mijn dochter zal er ook geen voet binnenzetten. Ik zal haar beste vriendin zijn en ervoor zorgen dat ze trots op zichzelf kan zijn en net als ik een harde en pittige tante wordt.

31-05-2010, 09:55

Citaat door katja87:
De punten die jij aankaart zijn niet op toepassing van mij...en daarbij geef ik dus aan dat ik het niet zou toelaten dat mijn dochter deze dingen zou doen.

TITEL ..
niet punten. waren gewoon voorbeelden

31-05-2010, 09:58

Citaat door McGregorr:
TITEL ..
niet punten. waren gewoon voorbeelden


Daar zeg ik dan volmondig JA op...ook ik heb mijn zwakke momenten maar hmdl het streven naar het nog meer versterken van mijn imaan is er altijd geweest.

31-05-2010, 09:59

Citaat door katja87:
Daar zeg ik dan volmondig JA op...ook ik heb mijn zwakke momenten maar hmdl het streven naar het nog meer versterken van mijn imaan is er altijd geweest.

duidelijk

31-05-2010, 10:15

Citaat door MSHIQI:
Ik-ga-stuk!

ewa ga dan stuk

31-05-2010, 10:18
Als ze net als ik wordt ben ik al helemaal blij.
-Geen vriend
gen strakke kleding al lopen ze in die tijd naakt intresseerd mij helemaal niets.
De islam veranderd niet en dat is wat ze zal aanhouden.

31-05-2010, 10:20
Als mijn dochter zich hetzelfde zou gedragen dan ik...dan zou ik mij geen zorgen hoeven te maken. Ik zie namelijk helemaal niets terug van de punten die jij opsomde.

31-05-2010, 10:22

Citaat door Woordenaarster:
Als mijn dochter zich hetzelfde zou gedragen dan ik...dan zou ik mij geen zorgen hoeven te maken. Ik zie namelijk helemaal niets terug van de punten die jij opsomde.

slechts 2 a 3 punten

kom op .. je begrypt me wel

31-05-2010, 10:22



Citaat door McGregorr:
ewa ga dan stuk


Miensyoghen a MGrgr.

31-05-2010, 10:24

Citaat door McGregorr:
slechts 2 a 3 punten

kom op .. je begrypt me wel


Als ik dan toch iets zou moeten zeggen: Ik zou haar erop wijzen niet zo harteloos tegen sommige mensen te zijn en dat ze alleen het goede dient te zeggen...anders kan ze liever zwijgen.

Nog andere punten die jij wilt zien?

31-05-2010, 10:26

Citaat door justmimz:
Wat zou je doen moest ze naar een shisha bar gaan?



Insinueer jij nou dat ik naar n shisa-bar ga?

Maar om je vraag te beantwoorden: Ik zou met haar praten totdat ik n ons weeg en er alles voor doen om haar te weerhouden van t slechte.

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11