Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Jennifer lopez look met behulp van make up.



Pagina's : [1] 2

03-08-2004, 21:16
http://www.trendystyle.net/beauty/look_vips/makeup_lopez.html

Hier staat hoe je de look van jennier lopez kunt creeéren. Ik wilde de tekst kopieren, maar mocht niet. Copy right.

Weet iemand misschien nog een andere link, waar staat hoe je JLO look kunt maken met make up. Want deze vind ik niet zo heel mooi. (op de foto die ernaast staat niet tenminste) Ik heb het nog niet gebprobeerd, omdat ik geen donkere oogschaduw in huis heb.

Dus heeft iemand misschien nog een link?

Groetjes.

04-08-2004, 00:27


meid al die troep op je gezicht heb je helemaal niet nodig nergens goed voor naja het is jou leven dus je kan een plaatje van jennifer lopez uit een tijdschrift halen ofzo waar je haar er 'mooi' uit vind zien en die look proberen te imiteren

04-08-2004, 01:38

Citaat:
Origineel gepost door NadiaGurl20
http://www.trendystyle.net/beauty/look_vips/makeup_lopez.html

Hier staat hoe je de look van jennier lopez kunt creeéren. Ik wilde de tekst kopieren, maar mocht niet. Copy right.

Weet iemand misschien nog een andere link, waar staat hoe je JLO look kunt maken met make up. Want deze vind ik niet zo heel mooi. (op de foto die ernaast staat niet tenminste) Ik heb het nog niet gebprobeerd, omdat ik geen donkere oogschaduw in huis heb.

Dus heeft iemand misschien nog een link?

Groetjes.
Tekst selecteren en dan Ctrl + C

de look van jennifer lopez

om de look van jennifer lopez te creëren, moet je met name je ogen accentueren. breng daartoe donkere lijnen rond je ogen aan. werk deze lijnen op het ooglid verder uit met een donkergekleurde oogschaduw in poedervorm. beperk je tot het 'bewegende' gedeelte van je ooglid.

voor het gedeelte onder de wenkbrauwen gebruik je een lichtgekleurde poeder. op deze manier creëer je een contrast dat je ogen extra goed doet uitkomen. wees verder royaal met mascara. maak volle en dikke wimpers, zoals onder als boven, die je ogen als het ware 'omlijsten'.

de fondateint is niet mat, maar licht glanzend, met name op de jukbeenderen. gebruik geen poeder, want dit zou de gezonde blos direct weghalen. voor je lippen kies je een neutrale lipgloss, liefst hoogglans.

en tenslotte breng je op decolleté en armen een droge olie aan (deze olie maakt geen vlekken op je kleding). deze make-up is geschikt voor iedere kleur ogen, van licht tot zeer donker, en geeft je een sprankelende en levendige blik en een feestelijk glanzende uitstraling.



En je hebt het niet nodig nee

04-08-2004, 01:40
de look van shakira

shakira... wie kent haar niet? met haar sunkissed look, haar dramatische ogen en haar wilde lokken veroverde zij de harten van menigeen. het is moeilijk te geloven dat deze colombiaanse van nature donker - bijna zwart - en steil haar heeft. toch is het waar! zo zie je maar weer eens wat met een verfje, een vleugje make-up (en de waardevolle adviezen van een stylist!) kunt doen.

hier zijn onze adviezen voor een sensuele en exotische shakira-look.

de make-up
de basis
eigenlijk geldt hier wat we voor alle andere sterren al hebben gezegd. kies een foundation die qua tint dicht bij je eigen huidskleur ligt. breng de foundation met je vingers aan. de warmte van je vingers maakt dat je de make-up beter kunt uitsmeren. camoufleer - voordat je de foundation aanbrengt - wallen, kringen of kleine imperfecties met een daartoe geschikte camouflatiestick. wil je een perfect, bijna plastic huidje, probeer dan eens maximum cover lightweight make-up van estée lauder. deze vloeibare make-up geeft een matte, maar natuurlijk teint.

de ogen
smoky eyes... shakira volgt de trend van het moment (of misschien is zij zelf wel een van de trendsetters?). dramatisch donkere ogen zijn in. trek met een zacht kohlpotlood vlak bij je wimpers een lijntje, zowel onder als boven. het lijntje boven je oog laat je naar buiten toe dikker worden. dit verhoogt het 'katachtige' effect. kleur nu het bewegende gedeelte van je oogleden in met een donkerpaarse en een paarsroze oogschaduw. de donkerpaarse oogschaduw breng je dicht bij je wimpers aan. richting je wenkbrauwen laat je deze kleur langzaam overlopen in de lichtere paarsroze oogschaduw. het gedeelte onder je wenkbrauwen maak je op met een witte oogschaduw.

de wenkbrauwen
ondanks de dramatisch donkere ogen, is de look van shakira niet dark. dit komt omdat de rest van haar make-up heel natuurlijk is. zo is het bijvoorbeeld belangrijk dat de wenkbrauwen niet te donker worden aangezet. hebben je wenkbrauwen een regelmatige vorm dan kun je je er zelfs toe beperken om ze te borstelen en de haartjes te fixeren met wat haarlak (spuit de haarlak op je borsteltje - niet direct op je wenkbrauwen!). anders kleur je ze in met een lichtbruine wenkbrauwpotlood.

de wangen
sunkissed, natuurlijk! vermijd roze tinten, maar kies een natuurlijke blush, het liefst met lichtreflecterende pigmentjes voor een mooi shiny effect.

de lippen
we hebben het al gezegd: behalve de ogen is de rest van shakira's make-up heel natuurlijk. dit geldt ook voor de lippen. let wel! natuurlijk betekent niet: niet opgemaakt. trek met een licht lippotlood (bijvoorbeeld lippencil slightly off van mac). gebruik voor je lippen een lichte oranjerode lippenstift, liefst glanzend.

het haar
shakira's haar is haar grote kracht! op dit moment heeft ze grove, gewild slordige krullen. heb je van jezelf krullen, verzorg ze dan goed met een smoothingserum. want ook al zien shakira's krullen er natuurlijk uit, ze hebben heel wat verzorging nodig. ben je niet behept met een krullenbos, dan zul je er wat meer voor moeten doen om eruit te zien als shakira. was je haar met een shampoo en een conditioner. trek een scheiding in het midden. maak geen krullen met de krultang (dat zou er te mooi en klassiek uitzien!) maar wikkel de handdoekdroge lokken om reepjes stof (offer hiervoor een oud laken op!). knoop de reepjes dicht, spuit wat haarlak over je haar en laat het zo opdrogen. na een paar uur kun je de reepjes eruit halen.


als het goed is heb je nu een krullenbos à la shakira. kam de krullen met je vingers (niet met een borstel of kam, want dan is het effect weg) en spuit er een product voor de glans over, bijvoorbeeld gliss kur brillant tonic van schwarzkopf.

completeer je look met een sexy top (met daaronder een spannende bh met - zo nodig - opgevulde cups), een leren broek en... een stoere, brede leren ceintuur met grote buckles (hét accessoire van shakira). draag de ceintuur laag op je heupen.


solly heb niks te doen


04-08-2004, 12:19


Allemaal wannabe'ssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!! Ik haat ze!

Wees gewoon jezelf!

04-08-2004, 13:55
de look van geltie mennena

Sta op
Poets je tanden
verricht de woedoe
Doe je hijaab op

Evt khol en lippenbalsem

Klaaaar

Je bent de mooiste van de wereld!

04-08-2004, 14:04
OemShaheed.



04-08-2004, 14:32
is het niet een beetje te zware make-up die jlo op die foto heeft?

04-08-2004, 15:17

Citaat:
Origineel gepost door EgYpTiAn_EyEs
is het niet een beetje te zware make-up die jlo op die foto heeft?
Duh, alle zangeressen hebben te zware make up LAGEN op

Waarom denk je dat ze anders zo MOOi zijn

04-08-2004, 17:05
gehehehehheh gelijk heb je

04-08-2004, 20:10

Citaat:
Origineel gepost door OemShaheed
de look van geltie mennena

Sta op
Poets je tanden
verricht de woedoe
Doe je hijaab op

Evt khol en lippenbalsem

Klaaaar

Je bent de mooiste van de wereld!

06-08-2004, 11:14
Tja het leuk mij gewoon leuk, om te zien wat je met make up allemaal kunt. Beetje doelloosheid.

Anyway wat mij opvalt aan dit hele forum is dat mensen zoooo vijandig kunnen zijn. Ik las laatst nog ene topic over meiden die zo boos kijken op straat, je dan een vuile blik toewerpen etc. Hier op dit forum (marokko.nl) lees ik zoveeeel slechte dingen, dan denk ik wat is dit? we zijn zogenaamd allemaal molslims etc. Zoals deze topic van mij, he was niet zo serieus bedoeld, ik sta echt niet elke dag voor de spiegel te bedenken op wie ik nu wil lijken. Ik ga 80% van de keren wat ik weg gan, zonder make up weg. En dan krijg je zo'n reactie:

peacefull: wanne be's ik haat ze.

Zielig hoor.

Beetje gefrustreerd?

06-08-2004, 11:35


wie is er hier vijandig dan

06-08-2004, 12:49

Citaat:
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
wie is er hier vijandig dan
De mensen geven zelf het juiste voorbeeld niet!

Ik vind persoonlijk als je er een tekst zet.... met hoe creeer ik de look van j.lo.... dan stel ik voor dat je dezelfde look wil!

Ben ik dan verkeerd?

06-08-2004, 19:21
Peacfull, never mind. Maakt mij niks uit. Leer maar eerst eens zelf het goede voorbeeld te geven, want ik zet hier zo'n topic neer, als het jou niet bevalt zeg dan gewoon niks!
Kom niet met: Ik haat wanne be's. Stel ik wil de look van JLO, waarom zou jij dan moeten zeggen, IK haat wanne be's.
Dit is gezondheid & uiterlijkeverzorging. Hier mag ik neerzetten wat ik wil over uiterlijk ok??

Mooi.

Pagina's : [1] 2