Bekijk volle/desktop versie : Toch nog trouwen met een man die een kind verwacht met iemand anders?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

31-05-2010, 01:58

Ik zit in een hele ingewikkelde situatie.. graag zou ik jullie mening hierover willen.

Ik ben zelf een 21 jarige, en degene met wie ik bezig was een toekomst op te bouwen is 26..
Het probleem is , hij krijgt binnenkort een kind. Hij weet het zelf ook sinds kort, en heeft mij ook gelijk ingelicht.
Eerst was ik natuurlijk overstuur, en wist ik niet wat ik hiermee moest. Had er ook gelijk een punt achter gezet, maar daarna besefte ik dat ik hem niks kwalijk kan nemen..dit is gebeurd voordat we elkaar echt kende. Met haar kan hij niet door, zal ook nooit gebeuren zegt ie..het kind zal er niks aan veranderen volgens hem.

Wat ik nu van plan ben, is om aan zijn zij te blijven en om er voor hem te zijn..Ik heb ook toegestemd om nu samen alvast spulletjes voor het kindje te gaan kopen, en om verder te gaan met het bouwen van onze toekomst.
Ik vind het wel erg moeilijk, om hem zo over zijn kindje te horen praten..ik bedoel, het kind is niet van mij (voor nu is het maar goed ook, aangezien het zonder huwelijk is gebeurd). Maar toch doet het pijn, 1e kindje is toch anders..dat heb ik liever met hem willen delen.

Mijn vraag is nu dus..zou jij nog met zo een man kunnen trouwen?? Zo ja/nee, waarom?
Graag jullie mening, zou er echt heel wat aan hebben


31-05-2010, 02:03


Hmmmm iemand die was aant sexen net voor ik hem leerde kennen....

Liever niet eigenlijk, zou daar meteen een punt achter zetten

31-05-2010, 02:08

Citaat door Olijfje1984:
Hmmmm iemand die was aant sexen net voor ik hem leerde kennen....

Liever niet eigenlijk, zou daar meteen een punt achter zetten


Dat liet me hem dus ook haten toen ik het net hoorde..ik dacht meteen: KON JE JE NIET INHOUDEN !
En ik had dit totaaal niet van hem verwacht, want met mij gaat hij met respect om. Zelfs '' '' kwam pas na anderhalve maand!

Maar aan de ene kant, dat heb je ook met elke andere man (van tegenwoordig), alleen weet je dat niet aangezien ze je niks vertellen.

31-05-2010, 02:10
Ik zou ook bij hem blijven. Het is allemaal gebeurd voor hij jou leerde kende, dan is het dus niet zo'n probleem.

31-05-2010, 02:12



Citaat door ArbiaC:
Dat liet me hem dus ook haten toen ik het net hoorde..ik dacht meteen: KON JE JE NIET INHOUDEN !

Maar aan de ene kant, dat heb je ook met elke andere man (van tegenwoordig), alleen weet je dat niet aangezien ze je niks vertellen.


Pfff de kans dat je een man leert kennen die nog maagd is nihil...

31-05-2010, 02:14

Citaat door xArabian_Pearlx:
Pfff de kans dat je een man leert kennen die nog maagd is nihil...


Daarom..die kans is 0,000002%

31-05-2010, 02:16

Citaat door ArbiaC:
Dat liet me hem dus ook haten toen ik het net hoorde..ik dacht meteen: KON JE JE NIET INHOUDEN !
En ik had dit totaaal niet van hem verwacht, want met mij gaat hij met respect om. Zelfs '' '' kwam pas na anderhalve maand!

Maar aan de ene kant, dat heb je ook met elke andere man (van tegenwoordig), alleen weet je dat niet aangezien ze je niks vertellen.

Zó da's vroeg.

31-05-2010, 02:17

Citaat door ArbiaC:

Ik zit in een hele ingewikkelde situatie.. graag zou ik jullie mening hierover willen.

Ik ben zelf een 21 jarige, en degene met wie ik bezig was een toekomst op te bouwen is 26..
Het probleem is , hij krijgt binnenkort een kind. Hij weet het zelf ook sinds kort, en heeft mij ook gelijk ingelicht.
Eerst was ik natuurlijk overstuur, en wist ik niet wat ik hiermee moest. Had er ook gelijk een punt achter gezet, maar daarna besefte ik dat ik hem niks kwalijk kan nemen..dit is gebeurd voordat we elkaar echt kende. Met haar kan hij niet door, zal ook nooit gebeuren zegt ie..het kind zal er niks aan veranderen volgens hem.

Wat ik nu van plan ben, is om aan zijn zij te blijven en om er voor hem te zijn..Ik heb ook toegestemd om nu samen alvast spulletjes voor het kindje te gaan kopen, en om verder te gaan met het bouwen van onze toekomst.
Ik vind het wel erg moeilijk, om hem zo over zijn kindje te horen praten..ik bedoel, het kind is niet van mij (voor nu is het maar goed ook, aangezien het zonder huwelijk is gebeurd). Maar toch doet het pijn, 1e kindje is toch anders..dat heb ik liever met hem willen delen.

Mijn vraag is nu dus..zou jij nog met zo een man kunnen trouwen?? Zo ja/nee, waarom?
Graag jullie mening, zou er echt heel wat aan hebben




Je moet het echt aan de meiden vragen, die het hebben meegemaakt.
Ik zou zeggen dumpen die handel.. Maar makkelijk gezegd allemaal.
Als je om iemand geeft
Maar goed, kan je alleen zeggen.
Het is gebeurd voor dat je hem kon.
&als je iemand echt leuk vind, dan ga je er gewoon voor.
Kijk je kan wel makkelijk zeggen doei! Ik wil het niet blablabla
Maar als je om iemand geeft is het moeilijk.
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, je moet er voor vechten
Maar jah dat is in elke (relatie)

31-05-2010, 02:19

Citaat door xArabian_Pearlx:
Ik zou ook bij hem blijven. Het is allemaal gebeurd voor hij jou leerde kende, dan is het dus niet zo'n probleem.


Dat zei me moeder ook al.. zij had me een beetje hard aangepakt, wat ik gek genoeg niet had verwacht . Ik dacht juist dat ze me gelijk zou geven toen ik bij haar kwam klagen.

Ik wou hem niet meer spreken of zien, en nam niet meer op wanneer hij belde..wou niks meer met hem te maken hebben. Dat vond ze dus niet kunnen, en zei dat ik hem niet verder de grond in moest trappen..maar dat ik er voor hem moest zijn. Dit is gebeurd voordat hij me leerde kennen, dus ik had geen reden om zo tegen hem te doen vond ze.

31-05-2010, 02:20
Werd ze zwanger toen je hem al kende of was het maanden ervoor gebeurd?

31-05-2010, 02:22

Citaat door miszbrunetje:
Zó da's vroeg.


Daarmee bedoelde ik kuss vandaar die smilie, niet zoenen..dat is eerlijk gezegd nog niet gebeurd. Vind het daar inderdaad nog te vroeg voor.. kende hem eerderr al maar van hoi, alles goed..meer niet en daarna werden we goeie vrienden en toen kwamen de gevoelens..

31-05-2010, 02:24

Citaat door xArabian_Pearlx:
Ik zou ook bij hem blijven. Het is allemaal gebeurd voor hij jou leerde kende, dan is het dus niet zo'n probleem.



Het is zijn probleem... maar zodra ze met hem verder gaat.. en dus trouwt is het ook de hare..

Ts... je bent nog een jonge meid. Weet waar je aan begint!!

Je verloofde (?) is nou éénmaal de vader van het kindje... en zijn kind zal altijd een rol spelen in jullie leven... evenals de moeder van het kind.

Dat moet je wel beseffen... dus weet waar je voor kiest en vergeet hier niet met je ouders over te praten.

Allah y 3awn

31-05-2010, 02:28



Citaat door ArbiaC:
Dat zei me moeder ook al.. zij had me een beetje hard aangepakt, wat ik gek genoeg niet had verwacht . Ik dacht juist dat ze me gelijk zou geven toen ik bij haar kwam klagen.

Ik wou hem niet meer spreken of zien, en nam niet meer op wanneer hij belde..wou niks meer met hem te maken hebben. Dat vond ze dus niet kunnen, en zei dat ik hem niet verder de grond in moest trappen..maar dat ik er voor hem moest zijn. Dit is gebeurd voordat hij me leerde kennen, dus ik had geen reden om zo tegen hem te doen vond ze.


Ja, je moeder heeft gelijk. Ik neem aan dat dit ook een shock voor hem is, en dan doe jij er ook nog eens een schepje bovenop door hem te dumpen enzo. Het is zijn kind.. een deel van hem.. en doordat jij afstand van hem neemt, zet jij hem in een nog moeilijkere situatie
Ik vind dat je hem juist nu moet steunen, interesse tonen en zoals je al eerder zei dingen gaan doen voor de baby. Op deze manier stimuleer je hem en zal hij denk ik zelfs nog meer van je gaan houden... EN je krijgt ook nog eens hassanat als je dit doen .

31-05-2010, 02:29

Citaat door Olijfje1984:
Werd ze zwanger toen je hem al kende of was het maanden ervoor gebeurd?


Ik kende hem al, maar toen waren we nog niet zo hecht als nu.. toen waren we ook nog niet echt goede vrienden (we waren nog meer collega's).

31-05-2010, 02:33

Citaat door Elward:
Het is zijn probleem... maar zodra ze met hem verder gaat.. en dus trouwt is het ook de hare..

Ts... je bent nog een jonge meid. Weet waar je aan begint!!

Je verloofde (?) is nou éénmaal de vader van het kindje... en zijn kind zal altijd een rol spelen in jullie leven... evenals de moeder van het kind.

Dat moet je wel beseffen... dus weet waar je voor kiest en vergeet hier niet met je ouders over te praten.

Allah y 3awn


Het is inderdaad zo dat zodra zij trouwen het ook haar 'probleem' is, maar goed als zij van hem houdt zal ze hem hier ook in steunen.
Wel vind ik dat ze goed moet nadenken... Is ze bereid om deze stap te nemen..deze verantwoordelijkheid op haar te nemen? Want zoals je al zei, ze is inderdaad nog jong.

Pagina's : [1] 2 3 4 5