Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse meisjes die netjes zijn en de islam goed naleven kom eens



Pagina's : [1] 2 3

30-05-2010, 17:48
ik weet waarom jullie niet aan de man komen:
-marokkaanse mannen van tegenwoordig zijn zemmers die op zoek gaan nr "makkelijke meiden in hun ogen" zoals mij ze3ma.
Nette meiden zijn te moeilijk voor hen en daar zijn ze niet mans genoeg voor Mijn zus bv. is het tegenovergestelde van mij.Netjes en altijd thuis,waarom komt er geen man bij haar?

Mannen vragen mij om te trouwen met hen,terwijl trouwen er niet in zit bij mij,lang leve de lol
Die jongens snap ik niet..ik maak hen duidelijk dat ik te slecht ben voor hen,ik drink,ik smoke. Dus m.a.w . dat ze een goede huismeid verdienen.Maar dan nog zie je ze plakken .
Hier op het forum zie je ze klagen van dat marokkaanse meisjes sletjes zijn.
Ze zoeken die slechte meisjes zelf op
Juist in privemessage ,vroeg iemand of ik bezet was?!
hahahah zo zie je maar dat ze alleen op de "mfelsin "afkomen.
Maar euh ik weet beter,nu is het only black people voor mij

30-05-2010, 17:50


Kapot in je hoofd, jij.

30-05-2010, 17:53
eindelijk iemand die de waarheid spreekt

de meeste zijn gewoon schijnheilig.

ik keur het roken en drinken niet goed.ieder zijn eigen leven ook.
maar bedankt voor je eerlijkheid

30-05-2010, 17:56
Ben jij een somaliaan?

30-05-2010, 17:57



Citaat door angel-heart:
eindelijk iemand die de waarheid spreekt

de meeste zijn gewoon schijnheilig.

ik keur het roken en drinken niet goed.ieder zijn eigen leven ook.
maar bedankt voor je eerlijkheid

Zij kan beter zwijgen, ze zet zichzelf hier belachelijk.

30-05-2010, 17:58
Dus wij komen niet aan de man!!?


Zegt miss mfelsa?

30-05-2010, 17:58

Citaat door angel-heart:
eindelijk iemand die de waarheid spreekt

de meeste zijn gewoon schijnheilig.

ik keur het roken en drinken niet goed.ieder zijn eigen leven ook.
maar bedankt voor je eerlijkheid


iemand dient zn zondes niet openbaar te maken zoals roken en drinken dat onder het mom van ik ben dan niet schijnheilig. dom maar ja wat verwacht van iemand die met negers gaat

30-05-2010, 18:01
Het is simpel, slechte mannen trekken slechte vrouwen aan. Die twee willen hetzelfde, namelijk lol maken. Dus gaan ze het zichzelf niet moeilijk maken, ze zijn al naïef. Die twee zoeken de makkelijkste prooien. Made for each other.
Aangezien het goede moeilijk is te vinden omdat dat ''goede'' op de juiste plaatsen bevinden die dus vanzelfsprekend niet zo druk bezocht worden. Duurt het voor hun wat langer en moeten zij ook geduldiger zijn.

Kortom: Jij of de ''makkelijke zondaars'' zullen 100den kerels/dametjes tegen komen. Maar van die 100 zal er géén 1 echte man of echte vrouw zijn, andersom gesproken. Jouw zus, zal inshallah, 1 kerel tegen komen en die kerel zal ook meteen een echte man zijn met de ware kenmerken van een man.

30-05-2010, 18:05

Citaat door Ongekend:
Het is simpel, slechte mannen trekken slechte vrouwen aan. Die twee willen hetzelfde, namelijk lol maken. Dus gaan ze het zichzelf niet moeilijk maken, die twee zoeken de makkelijkste prooien. Made for each other.
Aangezien het goede moeilijk is te vinden omdat die ''goede'' op de juiste plaatsen bevinden die dus vanzelfsprekend niet zo druk bezocht worden. Duurt het voor hun wat langer en moeten zij ook geduldiger zijn.

Kortom: Jij of de ''makkelijke zondaars'' zullen 100den kerels/dametjes tegen komen. Maar van die 100 zal er géén 1 echte man of echte vrouw zijn, andersom gesproken. Jouw zus, zal inshallah, 1 kerel tegen komen en die kerel zal ook meteen een echte man zijn met de ware kenmerken van een man.


Nou vindt ik nou ook!!

30-05-2010, 18:41
Aan de ene kant begrijp ik haar..ik ken meiden die nu in de 30 zijn en geen man hebben.Het zijn echt heel nette meisjes,ze schamen zich om in de buurt van een man te zijn.
En op straat zie je het ook dat marokkaanse mannen met belgische gaan omdat ze toch makkelijk zijn

30-05-2010, 18:46
klopt ik ga ook trouwen

30-05-2010, 18:49

Citaat door Grazia_:
Zij kan beter zwijgen, ze zet zichzelf hier belachelijk.



Idd allah heeft niet gezegd loop maar te koop met je zondes.

30-05-2010, 19:03



Citaat door angel-heart:
eindelijk iemand die de waarheid spreekt

de meeste zijn gewoon schijnheilig.

ik keur het roken en drinken niet goed.ieder zijn eigen leven ook.
maar bedankt voor je eerlijkheid

graag gedaan

30-05-2010, 19:04
Salaam,

Ok, wat je zegt klopt niet helemaal. Ja tuurlijk krijgen die mfelles mensen veel aandacht, daarom zijn ze ook mfelles. Maar goede moslima's trouwen meestal met goede moslims, dus je hoeft niet per see mfelles te zijn om aan een man te komen, zoals je eigenlijk probeerd te zeggen. Dat is gewoon onzin

Ghair inchaAllah

30-05-2010, 19:06

Citaat door LadyxX:
Dus wij komen niet aan de man!!?


Zegt miss mfelsa?


lees opnieuw

mannen gaan sneller naar vrouwen die uitgaan,...dan naar nette meiden
ik heb nu al 3 jongens gehad,terwijl mijn zus die ouder is dan mij...niemand die naar haar kijkt .Marokkaanse mannen zijn niets waard

Pagina's : [1] 2 3