Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse grappen



30-05-2010, 15:19
Vriendinnen zaten er gister een aantal te vertellen. Waaronder deze:

Hedda we7d mra, kennet 7ubla. Fe dik waqt razjla msja m3a 3askar.
Me lie rzja3 men 3askar, mratto kennet weldet.
Razjel sjef weldo, oe qal 'n mratto: ezjie a mra. Ntiena baita, oe enna bjat. Kiefesh weldna k7el?
Mratto qalletlo: me lie koentie ntiena m3a 3askar, enna koent ken twa7am. Oe me lie koent ken twa7am, ken we7d razjel, debba oe se3a keej goez men dar, meshie mezjie, meshie mezjie, oe enna gelsa m3a taqqa ken tfarezj fih oe ken twa7am. Oe safie, weldna rze3 k7el.
Qalla: safie, ie koen. hoewa hedda.

Gezzet we7d moedda, oe jemmeh de razjl 3ajtetlo, qalet: a weldi, zjieblie 7fid djellie besh en tjoefoe.

Razjl msja oe tallel 3alla jemmeh oe deh m3ah weldo.
Zjat jemmeh qalletlo: a bni, kiefesh besh weldkom glaq k7al?
Hoewa ie 3awedla lie qaltlo mratto.
Oe jemmeh ed qollo: aaaah safie. 7ta enna baqqa ken 3qal me lie koent 7ubla bik, 7ta enna koent gelsa m3a taqqa oe ken twe77em. Oe we7d 7mar ken keej goez m3a taqqa.....

(pff wat een bevalling om een marokkaanse grap te typen. En et leest lang niet zo grappig als et gister klonk. )

30-05-2010, 15:55


hahaha toch grappig! al heeft het mij een eeuwigheid geduurd om het goed te kunnen lezen a tangawija

30-05-2010, 16:08

Citaat door imanexxx:
hahaha toch grappig! al heeft het mij een eeuwigheid geduurd om het goed te kunnen lezen a tangawija



Tetouania.

Ik voel me nu wel emotioneel. Een grap die ik heb doorverteld word grappig gevonden. Meestal verkracht ik grappen, dus begin ik er nooit aan.


Maar dames, voel jullie vooral vrij om een grap te droppen. In het marokkaans dan he.

30-05-2010, 16:09
twas ook een hele bevalling om het te lezen, maar gelukkig de moeite waard ! Top grap.......