Bekijk volle/desktop versie : Alsjeblieft..Hoor wat ik NIET zeg



Pagina's : [1] 2 3

30-05-2010, 13:09

Laat je door mij niet voor de gek houden. Laat je niet voor de gek houden door het masker dat ik draag. Want ik draag een masker, ik draag wel duizend maskers, maskers die ik niet af durf te nemen, en geen van die maskers ben ik echt. Doen alsof is een kunst die mijn tweede natuur is, maar laat je niet voor de gek houden.

... Ik wek de indruk dat ik me zeker voel, dat met mij alles goed gaat en ik geen problemen heb, zowel innerlijk als uiterlijk. Mijn naam is zelfvertrouwen en mijn spel is kalmte. Ik doe net alsof de wateren rustig zijn en ik alles onder controle heb en niemand nodig heb. Maar geloof het niet, alsjeblieft niet.

Ik praat gezellig met je in de zoete tonen van oppervlakkige conversatie. Ik vertel je van alles maar eigenlijk niets, niets van wat binnen in mij huilt. Dus als ik mijn trucjes weer uithaal, laat je dan niet voor de gek houden door wat ik zeg. Luister alsjeblieft goed en probeer te horen wat ik niet zeg. Wat ik zo graag zou willen zeggen. Wat ik moet zeggen om te overleven, maar niet kan zeggen. Ik houd er niet van mij te verstoppen, echt niet. Ik houd niet van de oppervlakkige nepspelletjes die ik speel.

Ik wil graag oprecht zijn, spontaan, en me zelf. Maar je moet me helpen. Je moet me helpen door je hand uit te steken, zelfs als dat het laatste is wat ik lijk te willen of nodig lijk te hebben. Elke keer als je vriendelijk en aardig bent en mij probeert aan te moedigen, elke keer als je probeert mij te begrijpen omdat je echt om me geeft, begint mijn hart vleugels te krijgen. Heel kleine vleugels. Heel zwakke vleugels. Maar wel vleugels.

Met jou gevoeligheid en sympathie en jouw begrip krijg ik het voor elkaar. Jij kunt leven in me blazen. Het zal voor jou niet gemakkelijk zijn. Een lange overtuiging van minderwaardigheid bouwt sterke muren. Maar liefde is sterker dan sterke muren, en daarin lligt mijn hoop. Probeer deze muren af te breken, met sterke, maar wel vriendelijke handen, want een kind is erg gevoelig, en ik ben een kind.

Wie ben ik, vraag je je af. Ik ben elke man, elke vrouw, elk kind... elke mens die je ontmoet.


30-05-2010, 13:14


Wij mgharba hebben allemaal maskers. =)

30-05-2010, 13:15

Citaat door Shallm:
Wij mgharba hebben allemaal maskers. =)

jep...

het gaat eigenlijk meer over de kunst van luisteren

Citaat door miss_rifiatje:
Mooooi!

dank je

30-05-2010, 13:15

Citaat door Shallm:
Wij mgharba hebben allemaal maskers. =)


Oeps ik zag die laatste zin over het hoofd

30-05-2010, 13:20



Citaat door Shallm:
Oeps ik zag die laatste zin over het hoofd

kan gebeuren

30-05-2010, 13:21
Heel mooi geschreven, zou ik eerlijk gezegd niet direct verwachten als ik naar je ondertekening kijk(als jij dat bent tenminste)!

30-05-2010, 13:22

Citaat door missismocro:
Heel mooi geschreven, zou ik eerlijk gezegd niet direct verwachten als ik naar je ondertekening kijk(als jij dat bent tenminste)!

yes thats me

30-05-2010, 13:27
Mooi geschreven, heel diep.

30-05-2010, 13:28

Citaat door Lauren_V:
ezel

wtf heb je nu weer met je avatar gedaan ?

30-05-2010, 13:28
Mooie tekst, van wie is het ook alweer?

30-05-2010, 13:28

Citaat door TrotseBerberse_:
Mooi geschreven, heel diep.

thanks..

30-05-2010, 13:29

Citaat door Maghrabella:
Mooie tekst, van wie is het ook alweer?

ow bedankt.

30-05-2010, 13:29



Citaat door Maghrabella:
Mooie tekst, van wie is het ook alweer?

ow bedankt.

30-05-2010, 13:29

Citaat door Mariaachii:
wtf heb je nu weer met je avatar gedaan ?


Wrm

30-05-2010, 13:30

Citaat door Mariaachii:
thanks..



Geen dank.

Pagina's : [1] 2 3