Bekijk volle/desktop versie : Stelling: Als het gaat om het verleden van dames, willen Marokkaanse mannen daar



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

30-05-2010, 12:46
liever niks van weten.

[Vaak staat eerlijkheid bij Marokkaanse mannen hoog in het vaandel. Ze willen dat een dame die ze leren kennen, eerlijk is en betrouwbaar. Ze vragen naar haar verleden. Of het nou iets met eerdere relaties te maken heeft, of andere situaties die haar hebben gemaakt tot de vrouw die ze vandaag de dag is. Maar als het erop aankomt en ze iets te horen krijgen dat hen niet bevalt, of niet in hun straatje past, dan trekken ze zich algauw terug. Of nog erger, soms doen ze alsof ze doof zijn, maar tijdens ruzies tussen het stel, worden dezelfde dingen toch gebruikt tegen haar.

Ik vind het bijna logisch, maar nog wel triest, dat veel dames niet veel meer loslaten over het verleden, bang om afgerekend te worden op fouten waar ze zelf misschien allang van hebben geleerd.

In hoeverre heb je dan eigenlijk nog een eerlijke liefdesrelatie of huwelijk, als veel meiden deze zijn begonnen met kleine leugentjes voor eigen bestwil?]

Hoe denk jij daarover?

30-05-2010, 12:48


Ik wil wel dat ze eerlijk is en mij dingen verteld over haar verleden maar dan blijft het ook werkelijk bij het verleden en zal niet anders naar haar kijken vanwege haar verleden .

Haar eerlijkheid zal het doen vergeten begrijpje.

30-05-2010, 12:50
Liefdesrelaties ís het verleden, vind ik.

30-05-2010, 12:51
Take me as i'm... flaws and all... is hij daar niet toe in staat dan staat opgeruimd netjes...

30-05-2010, 12:53


Ik denk of eigenlijk van meerder getrouwde dames gehoort, dat ze je hoe dan ook toch op afrekenen. Ieder ruzie zullen ze toch iets zoeken om je er op terug te pakken en je verleden is dan meestal wel het gene wat als eerste tegen je wordt gebruikt. Jammer maar waar. (Ik wil hiermee niet alle jongemannen over één kam scheren).

30-05-2010, 13:04

Citaat door qwerty23:
Ik denk of eigenlijk van meerder getrouwde dames gehoort, dat ze je hoe dan ook toch op afrekenen. Ieder ruzie zullen ze toch iets zoeken om je er op terug te pakken en je verleden is dan meestal wel het gene wat als eerste tegen je wordt gebruikt. Jammer maar waar. (Ik wil hiermee niet alle jongemannen over één kam scheren).


Dat is dus zoooo triest!!! Als je de waarheid niet kan handelen moet je er niet om vragen en al helemaal niet aan een huwelijk beginnen.

En ik ben van mening je kan alleen eisen waar je zelf aan voldoet...

30-05-2010, 13:11

Citaat door Tender:
Dat is dus zoooo triest!!! Als je de waarheid niet kan handelen moet je er niet om vragen en al helemaal niet aan een huwelijk beginnen.

En ik ben van mening je kan alleen eisen waar je zelf aan voldoet...



Ja dat vind ik dus ook. Maar toch is het zo dat marokkaanse mannen er wel naar vragen maar niet de waarheid willen horen. en dit zeggen vele jongemannen van ookal vragen we het we willen geen ja horen. Is eigenlijk heel stom dat je niet eerlijk kan zijn tegen elkaar. Is zielig voor de meiden met een verleden, maar ja zo is het nou ineenmaal.

30-05-2010, 13:18
Tuurlijk is het begrijpelijk dat jongens het verleden van Marokkaanse meisjes niet onbelangrijk vinden. Bij de Marokkaanse meisjes is de kans namelijk groot dat je in plaats van de bent en ness een slet een huishaalt die hele steden heeft leeggepijpt.

30-05-2010, 13:21
Ik dacht dat Marokkanen juist geschiedenis-gravers eerste klas waren?

30-05-2010, 13:21

Citaat door Rebel666:
Tuurlijk is het begrijpelijk dat jongens het verleden van Marokkaanse meisjes niet onbelangrijk vinden. Bij de Marokkaanse meisjes is de kans namelijk groot dat je in plaats van de bent en ness een slet een huishaalt die hele steden heeft leeggepijpt.



jou manier van praten is zo onrespectvol.

Vergeet niet!

" goede vrouwen zijn er voor goede mannen, en goede mannen zijn er voor goede vrouwen”
[al-Noor 24:26]

Dus doe navraag zoveel je wil uiteindelijk krijg je wat je verdient.

30-05-2010, 13:21
De dames die mij advies vragen vertel ik dan ook altijd niet alles te vertellen.

30-05-2010, 13:31

Citaat door qwerty23:
Ja dat vind ik dus ook. Maar toch is het zo dat marokkaanse mannen er wel naar vragen maar niet de waarheid willen horen. en dit zeggen vele jongemannen van ookal vragen we het we willen geen ja horen. Is eigenlijk heel stom dat je niet eerlijk kan zijn tegen elkaar. Is zielig voor de meiden met een verleden, maar ja zo is het nou ineenmaal.


Dat verklaart waarom de meeste "relaties" op leugens gebaseerd zijn!!!

Niemand is perfect en niemand zal dat ooit zijn... tja dit is gewoon iets wat ik niet kan begrijpen en wat er bij mij niet in gaat!!!


30-05-2010, 13:55



Citaat door Tender:
Dat verklaart waarom de meeste "relaties" op leugens gebaseerd zijn!!!

Niemand is perfect en niemand zal dat ooit zijn... tja dit is gewoon iets wat ik niet kan begrijpen en wat er bij mij niet in gaat!!!




Bij mij ook niet, ik ben van mening dat je elkaar accepteert zoals die gene is en als hij of zij die gene leuk vind zoals hij of zij nu is wil dus zeggen dat haar verleden of hem een positieve werking op die gene heeft gehad, aangezien het verleden je maakt tot wat je nu bent.

Maar goed met zo iemand zou ik soieso niet willen leven.

30-05-2010, 23:13
Ik merk dat de dames beweren dat ze altijd eerlijk zullen blijven en zeggen dat hij dat moet accepteren of weg moet gaan.
Maar ik vind het zo wel heel makkelijk weggezet.

Ik heb het echt over dames die er vaker last van hebben gehad, die mannen uit hun leven hebben zien verdwijnen om haar verleden, zul je je vasthouden aan dit principe dames, als het je al zo vaak is overkomen?

30-05-2010, 23:13

Citaat door Garrincha:
De dames die mij advies vragen vertel ik dan ook altijd niet alles te vertellen.



Waarom niet, ben je bang dat je het niet aankunt?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6