Bekijk volle/desktop versie : Ik zoek een Mobra jurk voor 5 Juni !!!!



29-05-2010, 18:30
Maatje 34 ben namelijk slank en lengte mag wel lang zijn ben zelf 1.70

Het liefst in Rotterdam.

Thnx alvast meiden.

29-05-2010, 19:11


Jurken Maat 34-36 Te Huur!!!

ik heb helaas geen foto's die kun je wegens privacy alleen per afspraak bekijken.. als je intersee hebt hoor ik graag van je..ter compensatie reis ik er ook zelf voor..

Hier de beschrijving van de jurken..

Jurk 1: donkerroze met dikke goude skillie sfifa..mombra stof en bolero van de zelfde stof en ook de bolero is bewerkt met dikke goude skillie sfifa.. Een simpele maar echt een mooie jurk..deze jurk heeft mouwen tot aan de elleboog.(de bolero)

Jurk 2: 2 delig, de binnneste jurk is een halter jurk en turqoise van kleur..de buitenste jurk is creme van kleur en is van goede kwaliteits gebloemde stof(een beetje doorzichtig, maar door de bewerking, zie niet veel van je huid)..strakke mouwen tot aan de elleboog daarna uitlopend. deze jurk is zeemeermin vormig met een kleine niet al te opvallende sleepje.. echt een prachtige jurk.. met turqoise brede riem

Jurk 3: is 2delig, bovenste van mombra stof, zalmkleurig en dikke zilveren sfifa, grote hals waarbij de onderjurk naar boven komt..deze jurk is met korte mouwen ongeveer net boven de elleboog..met zilveren skillie riem. sfifa is trouwens ook van skillie

jurk 4: 1delig, sari stof een beetje bewerkt met steentjes, goud met (donker)rood korte jurk(tot aan mijn knieen) met mouwen tot aan de elleboog..en loopt wijd, geplooid. de jurk heeft ook een riem...