Bekijk volle/desktop versie : zou.. jij met een meisje trouwen



Pagina's : [1] 2

29-05-2010, 14:33
[die jij als jongenzijnde zelf hebt ontmaagd ? ] .....

29-05-2010, 14:41



Citaat door MrChahiro:
Ja


Maar door een ander niet?

29-05-2010, 14:49

Citaat door Diamantje.30:
Maar door een ander niet?

Nee alleen als ik het heb gedaan dan wel.

29-05-2010, 14:53
ja, maar gelukkig ontmaag ik geen meiden

29-05-2010, 14:56



Citaat door MrChahiro:
Ja

oke...

Citaat door WAATSER:
Jawel

twijfelachtig??

Citaat door ra_bo:
ja, maar gelukkig ontmaag ik geen meiden

zeg nooit nooit ... je kan zo maar verliefd worden en het komt zomaar oppeens ?...

29-05-2010, 14:57

Citaat door Dilara..:


zeg nooit nooit ... je kan zo maar verliefd worden en het komt zomaar oppeens ?...



Sorry, maar het bed delen met iemand komt niet zomaar. het is niet iets wat ineens kan gebeuren. Dus ik denk dat deze lid gelijkt heeft als hij zegt het niet te doen, hij heeft het namelijk in de hand.

29-05-2010, 14:58

Citaat door Dilara..:
oke...

twijfelachtig??

zeg nooit nooit ... je kan zo maar verliefd worden en het komt zomaar oppeens ?...



zo vaak gebeurt en niet gedaan dus bij deze NOOIT zou ik een meisje ontmaagden

29-05-2010, 14:59

Citaat door Dilara..:
oke...

twijfelachtig??

zeg nooit nooit ... je kan zo maar verliefd worden en het komt zomaar oppeens ?...

Hm nah ligt eraan, als het zo een meisje was die overal ontmaagd was bv alleen bij dr poes nie dan denk ik van opkk maar als het een meisje is waarvan ik weet dat ze niet van die gekke dingen heeft uitgehaald in het verleden en denk ik wel, hm als ik haar eerste ben (op wat voor vlak dan maar ook) dan maakt het nie uit

29-05-2010, 14:59

Citaat door qwerty23:
Sorry, maar het bed delen met iemand komt niet zomaar. het is niet iets wat ineens kan gebeuren. Dus ik denk dat deze lid gelijkt heeft als hij zegt het niet te doen, hij heeft het namelijk in de hand.




29-05-2010, 14:59

Citaat door qwerty23:
Sorry, maar het bed delen met iemand komt niet zomaar. het is niet iets wat ineens kan gebeuren. Dus ik denk dat deze lid gelijkt heeft als hij zegt het niet te doen, hij heeft het namelijk in de hand.

daar hoef je niet perse een bed voor te hebben ...

Citaat door ra_bo:
zo vaak gebeurt en niet gedaan dus bij deze NOOIT zou ik een meisje ontmaagden

goedzooo

29-05-2010, 15:00

Citaat door WAATSER:
Hm nah ligt eraan, als het zo een meisje was die overal ontmaagd was bv alleen bij dr poes nie dan denk ik van opkk maar als het een meisje is waarvan ik weet dat ze niet van die gekke dingen heeft uitgehaald in het verleden en denk ik wel, hm als ik haar eerste ben (op wat voor vlak dan maar ook) dan maakt het nie uit

daar heb ik het nu ook over dat jij haar eerste bent.... dus ze heeft verder niks anders gedaan met andere...

29-05-2010, 15:00

Citaat door Dilara..:
daar hoef je niet perse een bed voor te hebben ...

goedzooo


jij bent toch turks?

29-05-2010, 15:01



Citaat door Dilara..:
daar hoef je niet perse een bed voor te hebben ...




Ik neem aan dat jij nooit zo laag zal zinken om "HET" te doen voor ander?
Dus nogmaals zoiets gebeurt niet zomaar wanneer je in de stad loopt of dergelijke. Je hebt er privacy voor nodig en meer dingen. Doe je zoiets dan heb je er bewust voor gekozen.

29-05-2010, 15:02

Citaat door ra_bo:
jij bent toch turks?

half en half marokkaanse ..

29-05-2010, 15:02

Citaat door qwerty23:
Ik neem aan dat jij nooit zo laag zal zinken om "HET" te doen voor ander?
Dus nogmaals zoiets gebeurt niet zomaar wanneer je in de stad loopt of dergelijke. Je hebt er privacy voor nodig en meer dingen. Doe je zoiets dan heb je er bewust voor gekozen.

neee zoiezo niet ... maar ik vroeg iets aan de jongens en niet aan de dames

Pagina's : [1] 2