Bekijk volle/desktop versie : Hoe zit het...........................

Pagina's : 1 [2]

08-08-2004, 15:57

Citaat:
Origineel gepost door dhc_creww
ja gewoon benen open
haha jepzz...maar dan alleen met me man he

08-08-2004, 17:06

Citaat:
Origineel gepost door Sweet_Sultano
Klopt het dat als je je man weigert er een engel komt die je in je slaap komt "lastigvallen" zodat je slecht slaapt?

Ik heb het namelijk eens ergens gelezen en vroeg me af of het echt zo is.

Thanks

Sweet_Sultano
dit is wat ik temminste van mijn ma heb begrepen

als je man je vraagt om liefde te bedrijven
dan mag je niet weigeren
tenzij je ongesteld of ziek bent
ben je niet ongesteld of ziek en je weigert
dan zullen de engelen op je blijven spugen de hele nacht totdat je wakker wordt

08-08-2004, 20:27
Salaam mensen ik was ook benieuwd over dit onderwerp....

Maar stel de vrouw heeft een keertje geen zin, of de man is een sex maniak die te vaak wil hoe moet dat dan..?

Wordt de vrouw dan nog zo erg vervloekt door de engelen tot in de ochtend? Want ik bedoel kan toch een keer gebeuren dat de vrouw of man iets anders aan haar/zijn hoofd heeft en gewoon die ene keer niet wil?

Het is te begrijpen dat ze een keer niet wil maar dan zijn de engeltjes boos en dat hupsakee dan maar toch....nou lekker is dat.. niks geen zin je moet maar! Maar dan is er toch sprake van verkrachting want Nee=Nee

17-08-2004, 14:44

Citaat:
Origineel gepost door soukina_007
en wat als de vrouw win heeft en de man zeigert, wordt hij dan ook vervloekt tot de volgende ochtend....? of bestaat er voor hem geen straf..

gewoon een vraagie uit nieuwsgierigheid
nee voor hem niet

17-08-2004, 16:56

lees de hadieths en verder is het super belangrijk om de wassing te verichten echt zusje die is heel belangrijk,,en van elkaar houden in naam van allah en je zult zien dat liefde bedrijven 1 van de mooieste dingen is.......
als je last hebt dan moet je dat bespreken met je man dat is beter...

ik ben verloofd met een lieve man maar kan haast niet wachten

en ja als je weigert zonder reden(dus geen zin is geen reden) dan vervloeken de engelen je tot de volgende ochtend......

hetzelfde geldt ook voor de man als jij het wilt dan moet ie naar je komen....

echt het geldt hetzelfde voor de man onthou dat zelfde rechten hoor..

het moet bespreekbaar zijn zusjes alleen als je last hebt maar geen zin is geen reden......want stel wij hebben zin en man zegt nee dan voelen we ons toch ook gekwetst..

Pagina's : 1 [2]