Bekijk volle/desktop versie : Mattie van me wilt me een meisje voorstellen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

29-05-2010, 00:08
Ik schrok van haar schoonheid !! puure blauwe ogen,, lichtbruin haar prachtigee marokkaanse dame !!! goede studiess, goed met islam, ze is de beste vriendin van de vriendin met wie me mattie gaat trouwen ! hij zei tegen mij niet met haar spelen of ik maak je dood !!!!


ik heb me ware gevondeeeeeeeeee ! zag haar gewoon op foto nu van hem gekregen, maar we gaan afspreken met ons vier ! ik ben benieuwdd ze is lekker lekker wayawww ikbenn zo blijjj ik heb altijd gehoopt ooit met een meisje te trouwen met blauwe ogen !!




ben zo blijjjjjjjj

29-05-2010, 00:11


Niet te enthousiast het kan maar zo een goede grap zijn.

29-05-2010, 00:12
lenzen doen gelukkig wonderen

29-05-2010, 00:13

Citaat door sweet_bunny:
Niet te enthousiast het kan maar zo een goede grap zijn.

het is geen grapp ! wollah ! die meisje is gewoon lekkkkkkkkkkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr we spreken volgende week afff woensdagg

29-05-2010, 00:13


nu moet ze jou nog interessant vinden.

29-05-2010, 00:14

Citaat door just_marriej:
nu moet ze jou nog interessant vinden.

ja zowiesoo heb zelfvertrouwee en zie er uit, wie gaat mij weigerennn me mattie is minder mooi dan mij, en zijn vriendin is ook lekkerrr, en die beste vriendin is even knapp ! heb sowiesoo kans, ze wilt gewoon een simpele goede rustige moslimman ! nou heft ze die gevondeeeee

29-05-2010, 00:15
Goed bezig met Islam en ze gaat met jou afspreken
Jeh grap van t jaar.

29-05-2010, 00:15

Citaat door Specialemocro:
het is geen grapp ! wollah ! die meisje is gewoon lekkkkkkkkkkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr we spreken volgende week afff woensdagg


O begrijp me niet verkeerd.

Ik geloof jou wel. Maar of jij je vriend moet geloven dat is een ander verhaal.

Misschien wil hij gewoon een double date. Jaaaaaaa.... Als hij dan laat zien hoe lelijk jouw date is..... Dan kan ik ook wel ruiken dat je niet gaat..

Maar gair insallah

Laat ons weten hoe het af loopt

29-05-2010, 00:15

Citaat door Specialemocro:
het is geen grapp ! wollah ! die meisje is gewoon lekkkkkkkkkkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr we spreken volgende week afff woensdagg



Als je echt respect voor haar zou hebben dan zou je haar niet lekker noemen en zou je niet met haar afspreken.

29-05-2010, 00:16

Citaat door MFELLES112:
lenzen doen gelukkig wonderen

nee nee i kken hem al 15 jaar me mattie, hij gaat niet liegen over zoiets , ze heeft pure blauwe ogen je wilt niet weten hoe prachtigg gewoon !!!

29-05-2010, 00:16

Citaat door Doornroosjeroos:
Goed bezig met Islam en ze gaat met jou afspreken
Jeh grap van t jaar.





29-05-2010, 00:17

Citaat door Doornroosjeroos:
Goed bezig met Islam en ze gaat met jou afspreken
Jeh grap van t jaar.





Haha ja... Mashallah mashallah.


29-05-2010, 00:17



Citaat door TrotseBerberse_:
Als je echt respect voor haar zou hebben dan zou je haar niet lekker noemen en zou je niet met haar afspreken.

ga weg joh ! ik ga zo'n kans niet links laten ligge ! ik ga met haar afspreken, laten zien wat i kwaard ben en hoop zelfs tegen de zomeer haar hand al vrageeeeeeeeee ! ik kan niet wachteeee, i kword al gekk van haar schoonheidd wayemmaaaaaaaaaa inoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,

29-05-2010, 00:19

Citaat door Doornroosjeroos:
Goed bezig met Islam en ze gaat met jou afspreken
Jeh grap van t jaar.

ga wegg johh ! niemand is perfect alsof jij neit afspreekt ! hoe moet ze anders jonge lere kenne door msn of telefoon ofsoowww?? ik moet haar zienn dan pas kan ik wete of klikt of niet ,jaa ze is met islam bezig ze bidd, altijd thuiss, school huiss en huis school ideaaaal partneer voor mij !!! en blauwe ogen, heel mooi figuurrrr , geen opvallende kleren, perfecter kan gewoon niet !!

29-05-2010, 00:19

Citaat door Specialemocro:
ja zowiesoo heb zelfvertrouwee en zie er uit, wie gaat mij weigerennn me mattie is minder mooi dan mij, en zijn vriendin is ook lekkerrr, en die beste vriendin is even knapp ! heb sowiesoo kans, ze wilt gewoon een simpele goede rustige moslimman ! nou heft ze die gevondeeeee



Gedraag je een beetje. Als het meisje zich bezig houdt met de islam en studeert enzo, dan is ze heus niet zo lomp om alleen op 't uiterlijk af te gaan, dus dat je oh zo lekker bent gaat niet helpen hoor.
Je komt btw niet over als een rustige moslimman met je 'lekkerrrrr' enzo.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9