Bekijk volle/desktop versie : Wat is dit? Word eens wakker!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

28-05-2010, 22:40
Wat is dit?
Steeds hoor je het op de tv, ik word er gek van....

Massa-immigratie, islamisering, hun cultuur pas niet bij die van ons, hen zijn laaggeschoold, achterlijk geloof, hoofddoek, burkaverbod, Marokkaanse criminelen, ze moeten eruit, ze moeten zich aanpassen, onderdrukt, mishandeling vrouwen, fasistich boek....

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa waar zijn jullie? Waarom horen we niks van moslims die voor ons opkomen?????

De Islam wordt luid en duidelijk aangevallen en wij slapen.....
Het doet me zoveel pijn echt waar dat dit nu in Nederland gebeurt.

28-05-2010, 22:41


Waar ben jij?

28-05-2010, 22:44

Citaat door Abudais:
Waar ben jij?



Dezelfde vraag stel ik aan jou. Waar ben jij???

Als ik de mogelijkheden had, dan zou ik het wel hebben geweten...

28-05-2010, 22:45

Citaat door zeejba:
Dezelfde vraag stel ik aan jou. Waar ben jij???

Als ik de mogelijkheden had, dan zou ik het wel hebben geweten...


Dan was je verhuist?

Ik zit lekker thuis.

28-05-2010, 22:47



Citaat door Abudais:
Dan was je verhuist?

Ik zit lekker thuis.


Nee, slimmerik!
Als ik de televisie en kranten zou kunnen bereiken....

28-05-2010, 22:48
Ik heb niet zo de behoefte mij te bewijzen tegenover de media, die strijd win je nooit. Als burger zijnde van NL krijg ik zulk soort dingen nooit naar mijn hoofd gesmeten, vrijwel alle hollanders die ik ken hebben respect voor mij en mijn achtergrond.

28-05-2010, 22:50

Citaat door zeejba:
Wat is dit?
Steeds hoor je het op de tv, ik word er gek van....

Massa-immigratie, islamisering, hun cultuur pas niet bij die van ons, hen zijn laaggeschoold, achterlijk geloof, hoofddoek, burkaverbod, Marokkaanse criminelen, ze moeten eruit, ze moeten zich aanpassen, onderdrukt, mishandeling vrouwen, fasistich boek....

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa waar zijn jullie? Waarom horen we niks van moslims die voor ons opkomen?????

De Islam wordt luid en duidelijk aangevallen en wij slapen.....
Het doet me zoveel pijn echt waar dat dit nu in Nederland gebeurt.





en dan zeggen ze dat ik een dramaqueen ben

geloof me meid
deze dingen hebben altijd al bestaan en zullen altijd blijven bestaan.
alleen worden die dingen door de media soms een beetje extra in de schijnwerpers gezet.

de Islam en de moslims krijgen idd de laatste tijd veel aandacht.
meestal in de negatieve zin maar zolang jij weet waar je in gelooft en waar je alles voor doet,is er geen probleem.

28-05-2010, 22:50

Citaat door Grunwalski:
En wat zou je dan allemaal doen meisje?

Nog meer mensen irriteren zodat je nog meer slechte berichten leest over moslims?



Een positief geluid laten horen, mensen laten zien dat het niet klopt wat ze denken...onze gemeenschap helpen sterker te worden.

Er moet een soort campagne gevoerd worden in de naam van de Islam vind ik die het geloof in goed daglicht brengt....moeilijk, maar de moeite waard, want met alleen toekijken hoe we beledigd worden iedere keer werkt totaal niet in onze voordeel.

28-05-2010, 22:55
ik sta klaar voor strijd ik ben bereid om voor jullie te sterven maar heb daar jullie hulp oook bij nodig

28-05-2010, 22:55

Citaat door ToosTandloos:
Ik heb niet zo de behoefte mij te bewijzen tegenover de media, die strijd win je nooit. Als burger zijnde van NL krijg ik zulk soort dingen nooit naar mijn hoofd gesmeten, vrijwel alle hollanders die ik ken hebben respect voor mij en mijn achtergrond.


Het gaat hier niet om onschuldige media meid. Met media bereik je mensen en geloof me een heleboel mensen hier haten ons en willen liever niks van de islam horen en zien. Het niet om jou alleen, maar om een landelijke probleem die aan het broeien is en alsmaar groter wordt.

Aardige, leuke en respectvolle Nederlanders heb je zeker een heleboel, maar erg veel niet en het heeft de politiek bereikt, waardoor bepaalde rechten ons ontnomen kunnen worden.

Meid doe je open wij open.....Als moslim moet je je altijd bewijzen!!!!

28-05-2010, 22:57

Citaat door PKP:
ik sta klaar voor strijd ik ben bereid om voor jullie te sterven maar heb daar jullie hulp oook bij nodig


en nu weer verder x boxen

28-05-2010, 22:58

Citaat door Pist_Aches:
en dan zeggen ze dat ik een dramaqueen ben

geloof me meid
deze dingen hebben altijd al bestaan en zullen altijd blijven bestaan.
alleen worden die dingen door de media soms een beetje extra in de schijnwerpers gezet.

de Islam en de moslims krijgen idd de laatste tijd veel aandacht.
meestal in de negatieve zin maar zolang jij weet waar je in gelooft en waar je alles voor doet,is er geen probleem.



Er is wel een probleem als je je geloof niet meer zo kan praktiseren zoals je wilt en elke dag je aangevallen wordt!!!

Mensen worden steeds meer tegen elkaar opgezet....

28-05-2010, 22:59



Citaat door PKP:
ik sta klaar voor strijd ik ben bereid om voor jullie te sterven maar heb daar jullie hulp oook bij nodig


Tenzij je zwaar ernstig ziek bent kunnen we je daar niet echt bij helpen. Of is euthanasie toegestaan?

28-05-2010, 22:59

Citaat door Grunwalski:
Voor elk positief geluid van jou zijn er alleen al op Marokko.nl per dag 200 negatieve tegengeluiden te horen van je moslimbroeders en zusters. En dat is alleen hier al.

Geeft het op.



ben jou niet....

28-05-2010, 23:01
Ik snap wat je bedoelt...Maarjah je begint bij marokkocommunity (verkeerde doelgroep Haha)
Ga lekker de politiek in schreeuw van die shoking dingen door de micro. beschouw het als vrijheids van menings uiting ,begin een partij....Ga debateren en KLAAR IS KEES ..."not"

Er valt weinig te doen , maar toekijken is ook geen optie.Kom maar met ideeen hoe jij dit allemaal zou willen stoppen ,he?

Pagina's : [1] 2 3 4 5