Bekijk volle/desktop versie : Rel om Mussolini-citaat van Berlusconi



28-05-2010, 15:15
ROME/PARIJS - De Italiaanse premier heeft opnieuw een rel veroorzaakt door een in Parijs na een OVSE-bijeenkomst de fascistische dictator Mussolini aan te halen.


Op de vraag hoe het voelde aan de macht te zijn nu de markt het fiscale beleid bepaalt, citeerde hij de Italiaanse dictator: ''Hij zei: Het enige dat ik doen kan is mijn paard naar links of rechts sturen. Dat is mijn macht''.

Berlusconi zei dat hij sinds hij premier is nooit het gevoel heeft gehad dat hij macht heeft. ''Toen ik een zakenman was met duizenden werknemers, toen voelde ik macht'', aldus de premier.

Blunders

De Italiaanse premier staat bekend om zijn pijnlijke of kwetsende blunders. Eerder noemde hij de Amerikaanse president Barack Obama zongebruind en Europarlementariër Schulz perfect voor de rol als kampbeul.


bron : http://www.nu.nl/buitenland/2257166/rel-mussolini-citaat-van-berlusconi.html

28-05-2010, 15:16



Citaat door haat_smurfje:


De Italiaanse premier staat bekend om zijn pijnlijke of kwetsende blunders. Eerder noemde hij de Amerikaanse president Barack Obama zongebruind en Europarlementariër Schulz perfect voor de rol als kampbeul.


bron : http://www.nu.nl/buitenland/2257166/rel-mussolini-citaat-van-berlusconi.html


dit vind ik erger dan al de uitspraken van ahmedinnijaad bij elkaar !
ehhh wat gaat amerika doen ? sancties ?

28-05-2010, 15:18

Citaat door haat_smurfje:
ROME/PARIJS - De Italiaanse premier heeft opnieuw een rel veroorzaakt door een in Parijs na een OVSE-bijeenkomst de fascistische dictator Mussolini aan te halen.


Op de vraag hoe het voelde aan de macht te zijn nu de markt het fiscale beleid bepaalt, citeerde hij de Italiaanse dictator: ''Hij zei: Het enige dat ik doen kan is mijn paard naar links of rechts sturen. Dat is mijn macht''.



hij wordt zelf van links en rechts gestuurd door de elite mafia daarzo, hier Berlusconi een lekker wijf en hopa maak nu de volk wijs dat hun vuilnismannen morgen beter zullen verdienen .....

28-05-2010, 15:19

Citaat door haat_smurfje:



Op de vraag hoe het voelde aan de macht te zijn nu de markt het fiscale beleid bepaalt, citeerde hij de Italiaanse dictator: ''Hij zei: Het enige dat ik doen kan is mijn paard naar links of rechts sturen. Dat is mijn macht''.



als hij vrouwen bedoelt dan snap ik t wel... van links naar rechts sturen...
daarmee bedoelt hij vast alle hoeken van de kamer laten zien..

wat een vunzig mannetje

28-05-2010, 15:20



Citaat door haat_smurfje:



Op de vraag hoe het voelde aan de macht te zijn nu de markt het fiscale beleid bepaalt, citeerde hij de Italiaanse dictator: ''Hij zei: Het enige dat ik doen kan is mijn paard naar links of rechts sturen. Dat is mijn macht''.




alleen soms werkt men niet mee en dan krijg je een, linkse, rechtse hoek ?