Bekijk volle/desktop versie : vandaag bij de ah



Pagina's : [1] 2 3 4

28-05-2010, 00:02



wat een schande.

ik naar binnen waggelen met men meiden en wilde brood halen , maar zag dat die krat op de grond stond, en ik had totaal geen zin om te bukken.
het duurt dan weer eeuwen voor ik weer recht sta.

en zag een vrouwtje ook brood pakken en toen ze op stond om weg te gaan vroeg ik hhaar of ze er ook een voor mij wilde pakken.
ze zag niet dat ik zwanger was, maar na me een vreemde blik te hebben toegewerpt, is ze terug gelopen en had ze er een voor me gepakt, toen merkte ze mijn grote buik op: zei ze ooh je bent ook zwanger! daaro vroeg je me dus om brood voor je te pakken! toen zagik haar grote buik ook!



ik ooh meiddd! sorry! ik liet je gewoon bukken ik zag echt niet dat je ook preggie was!

echt lelijk hoor, maar wel met een hartstikke leuke vrouw kennis gemaakt!

28-05-2010, 00:06



Citaat door b_karima:



wat een schande.

ik naar binnen waggelen met men meiden en wilde brood halen , maar zag dat die krat op de grond stond, en ik had totaal geen zin om te bukken.
het duurt dan weer eeuwen voor ik weer recht sta.

en zag een vrouwtje ook brood pakken en toen ze op stond om weg te gaan vroeg ik hhaar of ze er ook een voor mij wilde pakken.
ze zag niet dat ik zwanger was, maar na me een vreemde blik te hebben toegewerpt, is ze terug gelopen en had ze er een voor me gepakt, toen merkte ze mijn grote buik op: zei ze ooh je bent ook zwanger! daaro vroeg je me dus om brood voor je te pakken! toen zagik haar grote buik ook!



ik ooh meiddd! sorry! ik liet je gewoon bukken ik zag echt niet dat je ook preggie was!

echt lelijk hoor, maar wel met een hartstikke leuke vrouw kennis gemaakt!






hebben jullie allebei kleine buikjes ofzo

28-05-2010, 00:07
nee supergroot maar ik zat achter de kinderwagen en zij had haar mandje ervoor, en was met haar rug naar mij toe gedraaid.

28-05-2010, 00:10

Citaat door b_karima:
nee supergroot maar ik zat achter de kinderwagen en zij had haar mandje ervoor, en was met haar rug naar mij toe gedraaid.




ooh op die manier.....schande dat je zwangere vrouw voor je laat werken just a joke

28-05-2010, 00:11


Pas toen ze weer eindelijk rechtop stond en aanstalten maakte om weg te lopen ga jij haar pas vragen. En zij liep ook nog eens terug om het te doen
Maar besa77a brood en nieuwe kennis.

28-05-2010, 00:12
hahahaha erg he! ik d8 waarom kijkt ze me zo vreemd aan ze kan toch best nee zeggen, maar waarschijnlijk d8 ze: huh?


28-05-2010, 00:13
Ik heb je gezien.

28-05-2010, 00:13

Citaat door Kortjakje:
Pas toen ze weer eindelijk rechtop stond en aanstalten maakte om weg te lopen ga jij haar pas vragen. En zij liep ook nog eens terug om het te doen
Maar besa77a brood en nieuwe kennis.



ik durfde niet, en deed het alsnog, had echt geen zin om te bukken joh.


28-05-2010, 00:14

Citaat door BintAbdurahmaan:
Ik heb je gezien.



ik jou ook

28-05-2010, 00:14

Citaat door b_karima:
ik jou ook



Lekker gegeten?

28-05-2010, 00:17

Citaat door BintAbdurahmaan:
Lekker gegeten?



pfff heerlijk, mijn meiden en ik zijn die hele dag verwend door mijn mamsie. allemaal dingetjes gehad ensow.

28-05-2010, 00:19

Citaat door b_karima:
pfff heerlijk, mijn meiden en ik zijn die hele dag verwend door mijn mamsie. allemaal dingetjes gehad ensow.




Was dat je mama met jou? Maa shaa Allaah, Ik dacht je zus.

28-05-2010, 00:20



Citaat door BintAbdurahmaan:
Was dat je mama met jou? Maa shaa Allaah, Ik dacht je zus.



nee mijn mamaatje, die jongetje was mijn broertje

28-05-2010, 00:21
Waarom kunnen Nederlandse vrouwen wel werken, bewegen, sporten, kids van school en terug halen, fit blijven en marokkanen tijdens zwangerschap niet bukken? :S:S

Seriously... why?

28-05-2010, 00:23

Citaat door La7sen46:
Waarom kunnen Nederlandse vrouwen wel werken, bewegen, sporten, kids van school en terug halen, fit blijven en marokkanen tijdens zwangerschap niet bukken? :S:S

Seriously... why?



Nederlandse vrouwen zijn soms ook moe meneer. En typ nooit meer als man zijnde seriously.

Pagina's : [1] 2 3 4