Bekijk volle/desktop versie : plotseling kom je erachter dat



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

02-08-2004, 21:52
je man of vrouw een hele gekke gewoonte heeft

voorbeeld:

hij moet s`ochtend 20 eieren eten wil hij in zijn hum zijn(haal maar vast luchtverfrisser in huis )
zij is zo ziekelijk netjes dat alles op de milimeter nauwkeurig op zijn plek moet liggen en anders en so on

wat dan?:schok:

02-08-2004, 21:55


ik heb een neef die eet ze raaaauwww dus als er wat is danne weet ik wel raaDDD

02-08-2004, 21:56

Citaat:
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
je man of vrouw een hele gekke gewoonte heeft

voorbeeld:

hij moet s`ochtend 20 eieren eten wil hij in zijn hum zijn(haal maar vast luchtverfrisser in huis )
zij is zo ziekelijk netjes dat alles op de milimeter nauwkeurig op zijn plek moet liggen en anders en so on

wat dan?:schok:
Als het iets is als dat eieren-verhaal, vind ik het niet erg.
Maar als iemand echt zooooooo netjes is, zoals jij zegt, dan moet er daar wat aangedaan worden. Ik ben zelf ook iemand die netjes is, maar zo erg dat ik kwaad word als iets niet op zn plek ligt, nou dat gaat te ver.


02-08-2004, 21:56
iegggg rauw

02-08-2004, 21:58



Citaat:
Origineel gepost door BentFes
Als het iets is als dat eieren-verhaal, vind ik het niet erg.
Maar als iemand echt zooooooo netjes is, zoals jij zegt, dan moet er daar wat aangedaan worden. Ik ben zelf ook iemand die netjes is, maar zo erg dat ik kwaad word als iets niet op zn plek ligt, nou dat gaat te ver.

t kan ook wat anders zijn hoor

ja gaat idd te ver maar die eieren vind ik ook te ver gaan zielig voor mijn neusen over gezondheid maar te zwijgen

02-08-2004, 22:00
me tante heeft een schoonmaak ding ze moet wel 3 keer per dag schoonmaken dweilen en al pff wordt er moe van

02-08-2004, 22:04
haha zo erg

maar ok stel dat je erachter komt dat je man een hele gekke gewoonte heeft wat dan?


02-08-2004, 22:04

Citaat:
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
t kan ook wat anders zijn hoor

ja gaat idd te ver maar die eieren vind ik ook te ver gaan zielig voor mijn neusen over gezondheid maar te zwijgen
Tja, als het van die kleine dingetjes zijn, maakt het niet echt uit. Maar echt van die problemen waar je hoofdpijn van krijgt, daar moet dan echt wat aangedaan worden.

Ik haat eieren. Sinds ik heb gezien hoe mijn vader ze eet, word ik al misselijk bij de gedachte aan die dingen.

02-08-2004, 22:06

Citaat:
Origineel gepost door BentFes
Tja, als het van die kleine dingetjes zijn, maakt het niet echt uit. Maar echt van die problemen waar je hoofdpijn van krijgt, daar moet dan echt wat aangedaan worden.

Ik haat eieren. Sinds ik heb gezien hoe mijn vader ze eet, word ik al misselijk bij de gedachte aan die dingen.
haha ik wordt al misselijk hoe jij het omschrijft dus laat staan als ik het zou zien

maar als je net getrouwd bent dan is het wel moeilijk he om er meteen wat van te zeggen de eieren de uit of ik er uit

xXx

02-08-2004, 22:09
DAt moet ik zich maar aanpassen aan mij want ik ben een persoon die het huis netjes en schoon moet ehebben

02-08-2004, 22:12

Citaat:
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
haha ik wordt al misselijk hoe jij het omschrijft dus laat staan als ik het zou zien

maar als je net getrouwd bent dan is het wel moeilijk he om er meteen wat van te zeggen de eieren de uit of ik er uit

xXx
Wallah echt goor, op de ochtend.


Als ik net getrouwd ben, ga ik daar niet eens zoveel op letten. Dan moeten we op elkaar letten.

Ik ga fasila kijken op 2M

See ya later mate!

:blauwkus:

02-08-2004, 22:16

Citaat:
Origineel gepost door BentFes
Wallah echt goor, op de ochtend.


Als ik net getrouwd ben, ga ik daar niet eens zoveel op letten. Dan moeten we op elkaar letten.

Ik ga fasila kijken op 2M

See ya later mate!

:blauwkus:
ja das waar

oke veel plezier

tot straks :kusgrijs:

02-08-2004, 22:23


Thjaaa..als het maAR niet te ver gaat!

02-08-2004, 22:23

Citaat:
Origineel gepost door eYesha
Thjaaa..als het maAR niet te ver gaat!
daat gaat het dus wel

02-08-2004, 22:29
maar hoe

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6