Bekijk volle/desktop versie : welke hotel raden jullie mij aan....



27-05-2010, 16:57
Wij (mijn man en ik) zijn van plan een weekendje met zn 2en een hotel te nemen in belgie nederland of duitsland... ik weet alleen niet welke en waar ...
Dus meiden als jullie ideeen hebben graag...

alvast bedankt...

27-05-2010, 16:58



Citaat door salima20:
Wij (mijn man en ik) zijn van plan een weekendje met zn 2en een hotel te nemen in belgie nederland of duitsland... ik weet alleen niet welke en waar ...
Dus meiden als jullie ideeen hebben graag...

alvast bedankt...


gewoon een 5-sterren hotel. Altijd goed.

27-05-2010, 17:01

Citaat door Femme21:
gewoon een 5-sterren hotel. Altijd goed.



jah dat ben ik zowiezo van plan ik weet alleen niet welke stad we moeten nemen, ik wil er in ieder geval 1 waar we ook lkker kunnen eten en wandelen of winkelen

27-05-2010, 18:17
van der valk heeft leuke thema-suites, ik en me man hebben een keer de zwembadsuite genomen, heerlijk lekker ongestoord zwemmen op je kamer, check hun website voor de verschillende thema's, zzeer de moeite waard

27-05-2010, 18:19



Citaat door mamamalika:
van der valk heeft leuke thema-suites, ik en me man hebben een keer de zwembadsuite genomen, heerlijk lekker ongestoord zwemmen op je kamer, check hun website voor de verschillende thema's, zzeer de moeite waard



ik was toevallig net hun website aan et bekijken maar ik ben geen zwembadsuite tegengekomen...
mag ik vragen waar en voor hoeveel jullie die suite hadden gehuurd...

alvast bedankt meid....

27-05-2010, 19:05
als je op http://www.valk.com kijkt en wij waren in hotel akersloot daarop klikken en dan kameroverzicht krijg je een overzicht van wat voor suites ze hebben. wij hebben toen ongeveer 240euro betaalt maar als je naar de valk bij schiphol gaat kost jet 400euro dus het hangt ervanaf welke hotel je neemt hoe duur het zal zijn.
ik hoop dat je het kan vinden op de site anders hoor ik het wel van je

27-05-2010, 19:48

Citaat door mamamalika:
als je op http://www.valk.com kijkt en wij waren in hotel akersloot daarop klikken en dan kameroverzicht krijg je een overzicht van wat voor suites ze hebben. wij hebben toen ongeveer 240euro betaalt maar als je naar de valk bij schiphol gaat kost jet 400euro dus het hangt ervanaf welke hotel je neemt hoe duur het zal zijn.
ik hoop dat je het kan vinden op de site anders hoor ik het wel van je



dank je wel sgat ik zal ff een kijkje nemen