Bekijk volle/desktop versie : waar is de topic gebleven



27-05-2010, 16:12
van speetdaten, wilde net nog een reactie zetten

27-05-2010, 16:15


Die heeft ze verwijderd...

27-05-2010, 16:31
2 leden moesten zonodig kinderachtig doen.

27-05-2010, 16:47

Citaat door Black_Devil:
2 leden moesten zonodig kinderachtig doen.



Je hebt het allemaal zien gebeuren. Ik moest het vond ik gewoon verwijderen.

27-05-2010, 16:50


Ik stond nog altijd in mijn recht. Mensen moeten niet denken dat iets zomaar vergeten word he!

27-05-2010, 16:51
wat was er dan de hand?

27-05-2010, 16:52
Waar ging het over?

27-05-2010, 16:53
Nou jullie kunnen de heisa nog herrineren dat er foto's geplaatst werden en wij iemand iets hadden aangedaan? We wisten van niks en nog steeds niks.

Uit het niets foto's geplaatst, leugens en roddels op het forum, mohiem hele leisa!


27-05-2010, 16:56

Citaat door Respectvol_25:
Je hebt het allemaal zien gebeuren. Ik moest het vond ik gewoon verwijderen.
Was ook heel netjes van je om het te verwijderen voor het helemaal uit de hand loopt. Wel jammer, want was echt een leuke topic .

Je hebt in de dramaserie topic nog geen antwoord gegeven om mijn andere vraag, waarom is de foto topic van gister verwijderd.

Citaat door Samples:
Ik stond nog altijd in mijn recht. Mensen moeten niet denken dat iets zomaar vergeten word he!


Lieverd, je hoeft het ook niet te vergeten, maar je kan het wel laten rusten.

27-05-2010, 16:57

Citaat door Samples:
Nou jullie kunnen de heisa nog herrineren dat er foto's geplaatst werden en wij iemand iets hadden aangedaan? We wisten van niks en nog steeds niks.

Uit het niets foto's geplaatst, leugens en roddels op het forum, mohiem hele leisa!




Nee die heisa heb ik dus ook gemist, ik mis altijd sensatie.

wat voor fotos, want ik heb vanmorgen ook fotos van mezelf geplaatst

27-05-2010, 16:58

Citaat door Black_Devil:
Was ook heel netjes van je om het te verwijderen voor het helemaal uit de hand loopt. Wel jammer, want was echt een leuke topic .

Je hebt in de dramaserie topic nog geen antwoord gegeven om mijn andere vraag, waarom is de foto topic van gister verwijderd.


Lieverd, je hoeft het ook niet te vergeten, maar je kan het wel laten rusten.





Mohiem Rhiana je hebt je antwoord

Ik ga beslamma!