Bekijk volle/desktop versie : mensen uit fes



Pagina's : [1] 2

27-05-2010, 13:11
Hallo zijn er hier meisjes aanwezig die in fes wonen?
En ook deze zomer naar ginder gaan?

Ik zoek iemand die mij naar goeie en betrouwbare naaiateliers wilt brengen zodat ze mij niet int zak zetten.

Hoelang duurt het vooraleer ze 2 jabadors en een jurk afkrijgen?
Hebben ze daar ook mooie stof?

27-05-2010, 13:16


pls help this voor de eerste week van juli

27-05-2010, 13:17
Fes stad van giaata

waar uit fes kom jij vandaan..?

27-05-2010, 13:22

Citaat door Labella_Beauty:
Fes stad van giaata

waar uit fes kom jij vandaan..?



ik weet, daarom wil ik daar naartoe om kleren te naaien.

Ik kom uit berkane maar wil daar naartoe om stof af te geven enz.
Na een week teruggaan met mijn ouders om het op te halen en daar paar dagen blijven.

Met de bus is da vier uurtjes reizen heb dat er wel voor over!

27-05-2010, 13:28



Citaat door insaf18:
ik weet, daarom wil ik daar naartoe om kleren te naaien.

Ik kom uit berkane maar wil daar naartoe om stof af te geven enz.
Na een week teruggaan met mijn ouders om het op te halen en daar paar dagen blijven.

Met de bus is da vier uurtjes reizen heb dat er wel voor over!



Hmm hoe moet ik het je uitleggen...ik ken er 1 in monflouri,en ken er 1 in buurt van la ville..maar wat ik wel voor je kan doen is na vragen na de exacte adres om erheen te gaan,maar ik kan dat pas vanavond te weten komen s dat goed..?


Ps: in oujda heb je ook een hele goeie gaiat?



27-05-2010, 13:30

Citaat door Labella_Beauty:
Hmm hoe moet ik het je uitleggen...ik ken er 1 in monflouri,en ken er 1 in buurt van la ville..maar wat ik wel voor je kan doen is na vragen na de exacte adres om erheen te gaan,maar ik kan dat pas vanavond te weten komen s dat goed..?


Ps: in oujda heb je ook een hele goeie gaiat?





ja hoor geen probleem,
pm mij maar alle adressen.. Weet jij ook ongeveer voor hvl ze naaien? Zodat ik weet dat ze eerlijk zijn en niet gewoon op mijn geld uitzijn?

KZoek ook iemand die daar woont, zodat ik samen met die persoon naar de winkel kan gaan.

27-05-2010, 13:34

Citaat door insaf18:
ja hoor geen probleem,
pm mij maar alle adressen.. Weet jij ook ongeveer voor hvl ze naaien? Zodat ik weet dat ze eerlijk zijn en niet gewoon op mijn geld uitzijn?

KZoek ook iemand die daar woont, zodat ik samen met die persoon naar de winkel kan gaan.



Er is hier een lid actief die woont daar in fes Lamis heet ze ...ik ga helaas pas later naar marokko en ik woon ook in fes ( oued fes )

27-05-2010, 13:35
Ik meld me

27-05-2010, 13:36
ik kom zelf ook uit berkane en naai mijn takshitas bij een vaste naaister in fes
ik kan er wel makkelijk heen rijden maar weet me god de adress niet.
het is wel in een buiten wijk.
ze heet houda couture.
word met de hand gedaan,altijd optijd klaar.
ze heeft de meest prachtige stoffen.
egt ze maakt mooie dingen tbarkellah.
vraag straks ff aan me man welke wijk dan kan je gewoon aan petit taxi vragen

27-05-2010, 13:39

Citaat door koekje21:
ik kom zelf ook uit berkane en naai mijn takshitas bij een vaste naaister in fes
ik kan er wel makkelijk heen rijden maar weet me god de adress niet.
het is wel in een buiten wijk.
ze heet houda couture.
word met de hand gedaan,altijd optijd klaar.
ze heeft de meest prachtige stoffen.
egt ze maakt mooie dingen tbarkellah.
vraag straks ff aan me man welke wijk dan kan je gewoon aan petit taxi vragen



die probleem heb ik nu ook,ikweet hoe ik er na toe moet rijden maar adres ik heb net me nicht gesmst maar tijd dat ze me terug smst galiha a3la allah oe saffie

27-05-2010, 13:40

Citaat door Labella_Beauty:
die probleem heb ik nu ook,ikweet hoe ik er na toe moet rijden maar adres ik heb net me nicht gesmst maar tijd dat ze me terug smst galiha a3la allah oe saffie


die straatnamen is echt niets voor ons.

27-05-2010, 13:40

Citaat door koekje21:
ik kom zelf ook uit berkane en naai mijn takshitas bij een vaste naaister in fes
ik kan er wel makkelijk heen rijden maar weet me god de adress niet.
het is wel in een buiten wijk.
ze heet houda couture.
word met de hand gedaan,altijd optijd klaar.
ze heeft de meest prachtige stoffen.
egt ze maakt mooie dingen tbarkellah.
vraag straks ff aan me man welke wijk dan kan je gewoon aan petit taxi vragen



ja ja ja ja thank you!!!! Ik kom 2 juli aan in marokko en wil al 4 juli naar daar dan zijn mijn ouders nog in belgie anders mag ik niet alleen gaan . Mijn neef trouwt de 14de dus wil het tegen dan al af hebben.
Dus moet hier zeker geen stof kopen?? Bedankt voor de tip? Kan u ook ongeveer een prijs plakken op stof en het naaien?

Mag ik niet meerijden ?

Dames jullie mogen allemaal adressen pm'en

27-05-2010, 13:50



Citaat door Labella_Beauty:
Er is hier een lid actief die woont daar in fes Lamis heet ze ...ik ga helaas pas later naar marokko en ik woon ook in fes ( oued fes )



aaahh volgens mij is dat de dame me wie ik vorig jaar had gepmd maar was haar gegevens kwijt..

Bedankt!

27-05-2010, 21:06
komaan meiden!

10-04-2011, 01:45
assalamualaikum broeders en zusters,

mijn vader heeft na een verkeersongeluk in Marokko met geheugenverlies te maken. Hij mist grote stukken en is daardoor vele vrienden kwijt.
Een goede kennis van hem is Hadj Abdelhak uit Fes. Deze hadj heeft de gave van Allahoe gekregen met rokya verlichting te geven aan zieke mensen. Dit doet hij bv door zijn hand op het hoofd van de zieke te leggen en quran te reciteren.
Hij moet ma3roef zijn in FES bij de eerste generatie en leeftijdgenoten van mijn zieke vader.

Help je door het aan je ouders te vragen?
Ik wil dan inshallah in mei naar mijn vader reizen en hem naar zijn vriend brengen.

PM AUB

Pagina's : [1] 2