Bekijk volle/desktop versie : Oke hoe haal ik dit Stomme, irritant dingetje weg??



09-12-2002, 22:40
HEY!

Ik krijg nu al een half jaar vanaf 22.59 S E X reclame ... EN IK heb er nu genoeg van !!! EERst negeerde ik het altijd maar nu is er geen ontkomen meer aan Dat DING MOET WEG... heeft iemand het ook het is een groen rondje met een X en het draaid de hele dag en na 22.59 krijg je de hele tijd S E X aanbiedingen... ik heb het geprobeerd weg te halen heb er alles mee geflikt het wil niet weg!!!!!!

Pleazeee help het is irritant

Bent Dagilia

09-12-2002, 22:41



Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
HEY!

Ik krijg nu al een half jaar vanaf 22.59 S E X reclame ... EN IK heb er nu genoeg van !!! EERst negeerde ik het altijd maar nu is er geen ontkomen meer aan Dat DING MOET WEG... heeft iemand het ook het is een groen rondje met een X en het draaid de hele dag en na 22.59 krijg je de hele tijd S E X aanbiedingen... ik heb het geprobeerd weg te halen heb er alles mee geflikt het wil niet weg!!!!!!

Pleazeee help het is irritant

Bent Dagilia
Had je maar geen informatie moeten aanvragen

09-12-2002, 22:43
OW.........ik zag die topic..enne

ik Dacht je het over MIJ had

09-12-2002, 22:43

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Had je maar geen informatie moeten aanvragen
wwwuahhahahahhahahahahhahhhhah gekke Razer toch

09-12-2002, 22:44



Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
HEY!

Ik krijg nu al een half jaar vanaf 22.59 S E X reclame ... EN IK heb er nu genoeg van !!! EERst negeerde ik het altijd maar nu is er geen ontkomen meer aan Dat DING MOET WEG... heeft iemand het ook het is een groen rondje met een X en het draaid de hele dag en na 22.59 krijg je de hele tijd S E X aanbiedingen... ik heb het geprobeerd weg te halen heb er alles mee geflikt het wil niet weg!!!!!!

Pleazeee help het is irritant

Bent Dagilia
doe in MS DOS de opdracht FORMAT C:\

09-12-2002, 22:44
RAZER.... Ik ging een keer naar een doodnormale site DACHT IK en toen kreeg ik die shit dus ik met een oog dicht en de andere opens alles afsluiten en sindsdien heb ik het .. echt ik deed het per ongeluk het was iets met school Dacht ik die kindere van me klas zeiden allemaal ga naar die site is Leukkk

ja ja F LIkkertjes

Bent Dagilia

09-12-2002, 22:49
Emien.. nee het ging niet over jouw

maar nu heeft niemand me gezegd hoe ik het weghaal ... Echte xxxxxes

Bent Dagilia

09-12-2002, 23:00
gewoon verwijderen?? daar aan gedacht?? op da icoontje drukken mt je rechtermuisknop en op verwijderen drukken... zo lukt het meestal wel...

bisous xxx

09-12-2002, 23:08
Dat heb ik 60 Keer gedaan.. niet gelukt soms denk ik ik ga typex op me beeldscherm doen dan zie ik het niet meer maar nee dat is turken stijl

Bent Dagilia

09-12-2002, 23:14
Je kan ook een GOED virus programma installeren.........die haalt al dat soort bullshit in een keer weg............ Deze week bij Albert Heijn

Norton Antivirus 2003....................voor 0,25 euro

09-12-2002, 23:19
hmmm iets van fire wall ofso doen..........

09-12-2002, 23:19

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Dat heb ik 60 Keer gedaan.. niet gelukt soms denk ik ik ga typex op me beeldscherm doen dan zie ik het niet meer maar nee dat is turken stijl

Bent Dagilia
ken je naam van da programma/icoontje? zoja, dan ga je naar start -------> dan naar zoeken ---------> en dan typ je naam van dat icoontje in ---------> dan gaat de pc naar dat icoontje zoeken en als hij het vindt kun je het met je rechtermuisknop verwijderen en dan is het foetschi (normaal gezien dan )

bisous xxx

09-12-2002, 23:30



Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
HEY!

Ik krijg nu al een half jaar vanaf 22.59 S E X reclame ... EN IK heb er nu genoeg van !!! EERst negeerde ik het altijd maar nu is er geen ontkomen meer aan Dat DING MOET WEG... heeft iemand het ook het is een groen rondje met een X en het draaid de hele dag en na 22.59 krijg je de hele tijd S E X aanbiedingen... ik heb het geprobeerd weg te halen heb er alles mee geflikt het wil niet weg!!!!!!

Pleazeee help het is irritant

Bent Dagilia
het verdwijnt pas als je contract verlopen is.neem contact op met de dienst waar je het abonnementsgeld betaald hebt.

09-12-2002, 23:30
ik zal het proberen mensen...

Tatouzient en abdelhay Thanx a lot BOXX

Ik ga slapen..

Bent Dagilia :blauwkus:

10-12-2002, 00:28
Hallo,

in register kan je die shit weg halen. Ga naar Start-->Uitvoeren-->typ in REGEDIT en daarna OK. En daarna ga je naar Bewerken, Zoeken en typ je de naam van die programma of iets die naar die shit verwijst. In de rechte kant krijg je veel bestanden als je iets met sex vindt selecter je die en del of rechtemuis knop verwijderen klikken. En met F3 zoek je verder of er nog meer zijn. je blijft F3 drukken tot het laatste map.

altijd moet je naar register ga daar kan je die shit verwijderen en ook andere dingen.

Ik hoop dat het gaat lukken.

dag