Bekijk volle/desktop versie : Hoe om te gaan met..



Pagina's : [1] 2 3

26-05-2010, 20:08
[ Een partner die gestresst is. Hij voelt zich erg moe en down, door allerlei verantwoordelijkheden jegens zijn familie waar hij alleen voor staat. Ik steun hem ten alle tijden, en ben er voor hem dat weet hij. Wil hem graag een grote last van zn schouders afnemen. Hoe kan ik 't beste met dergelijke situatie omgaan? ]

26-05-2010, 20:10


Niet doen geen last op je eigen schouders nemen, krijg je brede schouders van en dat is niet vrouwelijk.

Gewoon afstand nemen

26-05-2010, 20:12
Ruimte geven.

26-05-2010, 20:14
Er gewoon voor hem zijn, wanneer hij je nodig heeft.

Je moet overigens wel uitkijken met je mening geven over bepaalde zaken, daar zijn ze dan extra gevoelig voor.

P.s. je doet al genoeg.. Geef hem meer ruimte om zijn zaakjes op orde te krijgen.

26-05-2010, 20:18



Citaat door M0EBISCH:
Niet doen geen last op je eigen schouders nemen, krijg je brede schouders van en dat is niet vrouwelijk.

Gewoon afstand nemen
Je kan toch geen afstand nemen van je partner? Juist wanneer hij jou nodig heeft..

Citaat door LickMyShoe:
Mijn vriend is dat ook
Door die stress zegt hij gekke dingen.. Ik ga het uitmaken ou safi.

En wat jou betreft: Je kunt niet meer doen dan je al doet
Dat is waar, maar vind je niet dat je hem juist moet steunen in de tijd dat hij jou echt nodig heeft?

Citaat door Just_Hannah:
Ruimte geven.
Is ook een optie, maar misschien krijgt hij dan juist het gevoel dat hij er alleen voor staat.

26-05-2010, 20:19
geef 'm de ruimte en niet plakken.. dat is echt hatelijk en irri!

26-05-2010, 20:20

Citaat door Mevr_Feshkel:
Is ook een optie, maar misschien krijgt hij dan juist het gevoel dat hij er alleen voor staat.


Er zijn mensen die daar behoefte aan hebben, juist als het even tegenzit. Gewoon niemand om je heen en de rust gebruiken om voor jezelf alles op een rijtje te zetten.

26-05-2010, 20:21

Citaat door LickMyShoe:
Jouw o,t


Geef groen

26-05-2010, 20:22

Citaat door sweet_bunny:
Er gewoon voor hem zijn, wanneer hij je nodig heeft.

Je moet overigens wel uitkijken met je mening geven over bepaalde zaken, daar zijn ze dan extra gevoelig voor.

P.s. je doet al genoeg.. Geef hem meer ruimte om zijn zaakjes op orde te krijgen.
Bedankt voor je reactie.

Citaat door TBNJMMK:
geef 'm de ruimte en niet plakken.. dat is echt hatelijk en irri!
Ok.

26-05-2010, 20:24

Citaat door LickMyShoe:
Nee

Sarcasme druipt ervanaf

26-05-2010, 20:28

Citaat door Mevr_Feshkel:
Bedankt voor je reactie.
Ok.


Graag gedaan

26-05-2010, 20:28
er voor hem zijn als hij dat nodig heeft.
als je merkt dat hij het moeilijk heeft gewoon luisteren.
de nodige ruimte geven om zijn ding te doen.
verras hem af en toe met iets waar zich echt kan ontspannen zodat hij alles toch heel even kan vergeten.

soms kan dat wel eens voldoende zijn voor hem.

26-05-2010, 20:36



Citaat door Just_Hannah:
Er zijn mensen die daar behoefte aan hebben, juist als het even tegenzit. Gewoon niemand om je heen en de rust gebruiken om voor jezelf alles op een rijtje te zetten.
klopt, maar hij zou het eerder op prijs stellen als ik er voor hem ben.

Citaat door LickMyShoe:
Ik ben serieus
Ook sarcastisch zeker? Het staat niet voor niets zo groot in je OT

Citaat door sweet_bunny:
Graag gedaan


Citaat door Pist_Aches:
er voor hem zijn als hij dat nodig heeft.
als je merkt dat hij het moeilijk heeft gewoon luisteren.
de nodige ruimte geven om zijn ding te doen.
verras hem af en toe met iets waar zich echt kan ontspannen zodat hij alles toch heel even kan vergeten.

soms kan dat wel eens voldoende zijn voor hem.
Klopt inderdaad wat je zegt, zat er ook aan te denken. Zal hij vast behoefte aan hebben..

Citaat door Noena_:
Het beste is om er gewoon voor hem te blijven zijn ondanks de ruzie en de woede uitbarstingen. Hij heeft iemand nodig en aangezien jij hem je schouder al gegeven hebt verwacht hij het dat hij erop kan leunen tot dat het goed met hem gaat. Hij zal je echt dankbaar zijn wollah. Ik spreek uit ervaring.
Shokran voor je reactie. Ik zou het zelf ook fijn vinden als iemand er voor me zou zijn, zou er achteraf ook erg dankbaar voor zijn..

26-05-2010, 20:41
geef hem een lekker pijpbeurtje schat, dan komt alles goed met hem, doe ik ook altijd met mijn partner

26-05-2010, 20:44

Citaat door LatifaMaroc:
geef hem een lekker pijpbeurtje schat, dan komt alles goed met hem, doe ik ook altijd met mijn partner

Ok

Pagina's : [1] 2 3