Bekijk volle/desktop versie : Wat betekend; "fractiegenoot"?



26-05-2010, 19:47
Somebody!?

26-05-2010, 19:56


Een fractie is de groep mensen die voor dezelfde partij in het parlement zitten. Bvb de CDA-fractie telt 21 mensen in de eerste kamer.

Fractiegenoten zijn dus mensen die voor dezelfde partij in het parlement zitten.

26-05-2010, 19:58

Citaat door daud:
Een fractie is de groep mensen die voor dezelfde partij in het parlement zitten. Bvb de CDA-fractie telt 21 mensen in de eerste kamer.

Fractiegenoten zijn dus mensen die voor dezelfde partij in het parlement zitten.


De uitleg is nogal onduidelijk, want ik moet het kunnen uitleggen, omdat het in deze zin word gebruikt;
De VVD-Kamerleden die Wilders als fractiegenoot hebben meegemaakt

26-05-2010, 20:11

Citaat door Chaiiima_A:
De uitleg is nogal onduidelijk, want ik moet het kunnen uitleggen, omdat het in deze zin word gebruikt;
De VVD-Kamerleden die Wilders als fractiegenoot hebben meegemaakt

dat wil zeggen dat de vvd kamerleden samen met geert wilders in een fractie hebben gezeten.
Ik begrijp niet wat je niet begrijpt

26-05-2010, 20:13


Dat is geen zin... Misschien kan ik je helpen als je de hele zin plaatst.

26-05-2010, 20:52

Citaat door mocrogirl_ik:
dat wil zeggen dat de vvd kamerleden samen met geert wilders in een fractie hebben gezeten.
Ik begrijp niet wat je niet begrijpt

ja oke; ik ga tegen me docent zeggen, Wat valt er niet te begrijpen; het is toch duidelijk.

Citaat door daud:
Dat is geen zin... Misschien kan ik je helpen als je de hele zin plaatst.

De VVD-Kamerleden die Wilders als fractiegenoot hebben meegemaakt, omschrijven hem niet alleen als ‘een vriend van Israël’, maar ook als een pleitbezorger voor de Joodse staat.

26-05-2010, 21:52

Citaat door Chaiiima_A:
De VVD-Kamerleden die Wilders als fractiegenoot hebben meegemaakt
= De politici die de fractiegenoten van Wilders in de Kamer waren
= De VVD'ers die samen met Wilders in de Kamer hebben gezeten

Ik denk dat je leerkracht wel tevreden zal zijn als je weet dat een "fractie" de groep mensen van dezelfde partij in een parlement is...