Bekijk volle/desktop versie : Officieel: Mohamed Fakhir naar Etoile Sportive du Tunisie



Pagina's : [1] 2

26-05-2010, 15:32
Mohamed Fakhir wordt trainer van Etoile het gaat om een topclub in Tunesië.

http://www.infosfoot.net/fr/articles/article.php?id_article=3560




als Coach Gewonnen :

CHAMPIONSHIP MOROCCO

RAJA CLUB ATHLETIC OF CASABLANCA (RCA)

MOROCCO Champion with the Senior team: 1998/99 ( Oscar & Fakhir )

MOROCCO Champion with the Senior team: 1995/96 ( Rogov & Fakhir )

MOROCCO Champion with Hope Team: 1990, 1991 & 1992

MOROCCO Champion with the junior team: 1987, 1988, 1989 & 1990

HASSANIA UNION SPORTS AGADIR (Ligue 1) ) ( HUSA )
MOROCCO Champion with the Senior team 2001/02002 & 2002/03

ASSOCIATION OF THE ROYAL ARMED FORCES (Ligue 1) ) ( ASFAR )
2004/2005 MOROCCO Champion with the Senior team

AFRICA CHAMPIONSHIPS ( CAF )

ASSOCIATION OF THE ROYAL ARMED FORCES (Ligue 1) ) ( ASFAR )
2004 / 2005 Africa Championship ( CAF) winner

THE THRONE CUP

RAJA CLUB ATHLETIC OF CASABLANCA (RCA)
1995/1996 Winner of Throne Cup

RENAISSANCE SPORTIVE OF SETTAT (Ligue 1) ( RSS )
2000/2001 Finalist of Throne Cup

ASSOCIATION OF THE ROYAL ARMED FORCES (Ligue 1) ( ASFAR )
Won the Throne Cup 2007/08, 2004/05 and 2003/04

26-05-2010, 20:07


Etoile sportive du sahel, mijn club !

Iemand meer informatie over hem? wat voor soort coach is het, en wat voor tactische visie's heeft hij ?

26-05-2010, 20:27
Ik hoop dat hij de balans weet te houden want we moeten toch weer die CAF CL proberen te pakken, ik las trouwens ook dat Zaki geen coach wou worden van Club Africain en CSS.

http://www.infosfoot.net/fr/articles/article.php?id_article=3541

Gaat voor het grote geld in Qatar?

26-05-2010, 20:51
Muwahaha kk gare trainer, hij moet pipa gaan verkopen in de medina ofzo

26-05-2010, 20:53



Citaat door Clichy_sousbois:
soort italiaans trainer, verdedigend en dan op counter spelen, hij was trainer van marokko op Can 2006, hij speelde zeer italiaans, Marokko speelde destijd op de can met een B team maar ze speelden goed tegen ivoorkust en egypte

3 wedstrijden 0 goals.

Hij was ook trainer van Tetouan, hij bakte er niks van, verdedigend stond t wel goed maar aanvallend werd er haast niet gescoord.

26-05-2010, 20:57

Citaat door snorro91:
3 wedstrijden 0 goals.

Hij was ook trainer van Tetouan, hij bakte er niks van, verdedigend stond t wel goed maar aanvallend werd er haast niet gescoord.


en hoeveel trainers heeft tetouan gehad deze seizoen ik denk wel 3 of 4 .... we weten dat ze in Tunesië veel professioneler zijn dan in Marokko ik denk wel dat Fakhir er iets mooi van kan maken.

...

26-05-2010, 21:02

Citaat door kapoon129:
Etoile sportive du sahel, mijn club !

Iemand meer informatie over hem? wat voor soort coach is het, en wat voor tactische visie's heeft hij ?


Hij kan zeer aanvallend spelen maar dan moet die ook de spelers voor hebben.... hij past wel bij Etoile we weten van Etoile dat ze 2jaar geen kampioen zijn geworden dus hij weet wat hem te w8 te staat ..... HUSA was in 2000 bijna na de 2e divisie hij kwam daarna en won 2jaar achter elkaar de Competitie.....

26-05-2010, 21:02

Citaat door Les-far-rabat:
en hoeveel trainers heeft tetouan gehad deze seizoen ik denk wel 3 of 4 .... we weten dat ze in Tunesië veel professioneler zijn dan in Marokko ik denk wel dat Fakhir er iets mooi van kan maken.

...


Kwa proffesionaliteit zal het niet veel verschillen, het zal je verbazen hoe vaak clubs in Tunesie van coach wisselen, hetzelfde probleem heerst daar ze willen op een korte termijn resultaten zien en gebeurt dat niet dan maar een nieuwe....

26-05-2010, 21:04

Citaat door kapoon129:
Kwa proffesionaliteit zal het niet veel verschillen, het zal je verbazen hoe vaak clubs in Tunesie van coach wisselen, hetzelfde probleem heerst daar ze willen op een korte termijn resultaten zien en gebeurt dat niet dan maar een nieuwe....


maar ik zie geen club in Tunesië meer dan 4 trainers in 1jaar wisselen je hebt 2 club in Marokko die hebben dit jaar 5 trainen gewisseld..

26-05-2010, 21:05

Citaat door Les-far-rabat:
en hoeveel trainers heeft tetouan gehad deze seizoen ik denk wel 3 of 4 .... we weten dat ze in Tunesië veel professioneler zijn dan in Marokko ik denk wel dat Fakhir er iets mooi van kan maken.

...

Hij is kapot nep geloof mij, die man speelt veeeeeeeeeeeels te verdedigend.

26-05-2010, 21:06

Citaat door Les-far-rabat:
maar ik zie geen club in Tunesië meer dan 4 trainers in 1jaar wisselen je hebt 2 club in Marokko die hebben dit jaar 5 trainen gewisseld..


Muahah ja dat is idd wel overdreven!

26-05-2010, 21:11

Citaat door snorro91:
Hij is kapot nep geloof mij, die man speelt veeeeeeeeeeeels te verdedigend.


dan is het wel erg knap om met Husa de botola pakken 2jaar achterelkaar... hij zat bij Far-rabat en ben zelf faraoui ze spel was wel mooi....
zelfs Boussoufa heeft het gezet in een interview bij atlas-lions

Mhamed Fakhir, de bondscoach die jou liet debuteren bij Marokko, staat bij de supporters bekend als een behoudende, laffe coach. Wat vindt jij daarvan?
‘’Daar is niets van waar. Dat wordt zo van buitenaf gezien. Hij was een goede coach: hij speelde aanvallend voetbal. Dus het laatste wat je kunt noemen is laf. Ik bedoel, dat zeg je niet. Alleen mensen zonder verstand van voetbal zeggen dat.’’

Hoe is hij tactisch gezien, vergeleken bij Europese coaches?
‘’’Hij is heel aanvallend. Hij durft te voetballen en aan te vallen. Dat heeft hij bij ons gedaan in die tijd. En natuurlijk was het niet altijd makkelijk voor hem. Hij was geen favoriet bij de supporters. Zowel in Europa als in Marokko.’’

26-05-2010, 21:21


Ik kijk elke wedstrijd van de Mountakhab Ik heb maar 1 aanvallend duel gezien en dat was omdat dat een cruciaal duel was, Bij verlies mocht ie inpakken, die 2-0 tege Zimbabwe.

Ja die titels waren ook gelijk zn laatste prijzen, 7 jaar geleden ofzo, sindsdien elke club naar de klote geholpen

26-05-2010, 21:29

Citaat door snorro91:
Ik kijk elke wedstrijd van de Mountakhab Ik heb maar 1 aanvallend duel gezien en dat was omdat dat een cruciaal duel was, Bij verlies mocht ie inpakken, die 2-0 tege Zimbabwe.

Ja die titels waren ook gelijk zn laatste prijzen, 7 jaar geleden ofzo, sindsdien elke club naar de klote geholpen


hij bleef bij marokko van 2006-2007 toen werd hij ontslagen toen ging hij naar Far toen pakte hij Coupe The trone 2007-2008....en eigenlijk is Coupe the trone van 2008/2009 ook van hem maar omdat hij ziek was geraakt kwam Walter Meeuws en heeft hij de finale gewonne van Fus-rabat....(maar de finale werdt toen gespeelt in 2010).....

of het nu aanvallend of verdedegend speelden we wonnen ons wedstrijden wel nu hebben we al moeite met gabon terwijl de spelers van nu op papier beter zijn die dan fakhir had.....

26-05-2010, 21:31
Wonnen??? We scoorden 0 keer op ACN 2006 en we hadden gekke moeite om ons te kwalificeren voor ACN 2008

Pagina's : [1] 2