Bekijk volle/desktop versie : ''Slechte'' Marokkaanse jongens en meisjes!



Pagina's : [1] 2

09-12-2002, 21:46

Citaat door 1984:
Salaam aleikom broeders en zusters,

Ik hoor vaak verhalen over "slechte" Marokkaanse meiden/jongens, die naar feesten gaan, die aan de drugs zijn etc.......

Maar wat ik dan meestal zie, dat hun eigen soort mensen daar een rol inspelen, bijv....een Marokkaanse jongen is aan de drugs: wie heeft hem daaraan geholpen?? Zijn eigen Marokkaanse broeder.

Een Marokkaanse jongen ziet een Marokkaanse meisje op straat of in een winkel met niet gepaste kleding voor een moslima.........gaat die jongen dan naar dat meisje toe en leg haar uit dat niet hoort in de Islam etc.....NEE........die jongen gaat wel naar haar toe, maar scheldt haar uit voor xxxx en weet ik wat nog meer.

In plaats van het goede voorbeeld te geven aan onze moslim broeders en zusters, doen de meeste van ons helaas het tegenovergestelde.
Of uitleg geven aan diegene, dat het fout is wat diegene doet, maar mensen zijn geneigd tegenwoordig heel snel te zeggen, nee iedereen moet maar zelf weten wat hij/zij doet.

Maar zo hoort het niet..................mensen help elkaar en leer elkaar kennen en heb respect voor elkaar!!!! Ongeacht wie diegene is en hoe hij eruit ziet.

Ik weet niet of ik de enige ben die dit opgevallen is, maar dat hoor ik inschallah wel.

Reacties zijn welkom!

Wa salaam aleikom,
.

10-12-2002, 13:53


salaam meisje/jonge
haha ik weet niet hoe je heet of wat je bent maar goed ik hou het op 1984.

je hebt hartstikke gelijk in alles wat er in deze brief staat
over hoe de marokaanse jongeren zichgedragen
maar over een ding ben ik het niet helemaal met je eens
er staat
"Een Marokkaanse jongen ziet een Marokkaanse meisje op straat of in een winkel met niet gepaste kleding voor een moslima.........gaat die jongen dan naar dat meisje toe en leg haar uit dat niet hoort in de Islam etc.....NEE........die jongen gaat wel naar haar toe, maar scheldt haar uit voor xxxx en weet ik wat nog meer"
en dat is niet waar
hij gaat haar versieren krijgt hij aandacht van haar dan gaan ze verder hij gebruikt haar en daarna pas als hij haar heeft gehad dan pas noemt hij haar een xxxx en alles .
of
hij versiert haar achtervolgt haat etc en hij krijgt geen aandacht van haar dan noemt hij haar ook een xxxx.

en weet je wat het ook is wat ik vooral heb gemerkt
marokaanse meisjes onder elkaar zijn vijanden van elkaar
niet allemaal maar de meeste ze kijken je allemaal scheef aan ze willen er allemaal goed uit zien beter gezegd ze willen er als de beste uitzien en blablabla je kent dit soort verhaaltjeswel
hahahaha

doei en veel liefs
zeenepje

10-12-2002, 13:57

Citaat:
Origineel gepost door zeenepje
salaam meisje/jonge
haha ik weet niet hoe je heet of wat je bent maar goed ik hou het op 1984.

je hebt hartstikke gelijk in alles wat er in deze brief staat
over hoe de marokaanse jongeren zichgedragen
maar over een ding ben ik het niet helemaal met je eens
er staat
"Een Marokkaanse jongen ziet een Marokkaanse meisje op straat of in een winkel met niet gepaste kleding voor een moslima.........gaat die jongen dan naar dat meisje toe en leg haar uit dat niet hoort in de Islam etc.....NEE........die jongen gaat wel naar haar toe, maar scheldt haar uit voor xxxx en weet ik wat nog meer"
en dat is niet waar
hij gaat haar versieren krijgt hij aandacht van haar dan gaan ze verder hij gebruikt haar en daarna pas als hij haar heeft gehad dan pas noemt hij haar een xxxx en alles .
of
hij versiert haar achtervolgt haat etc en hij krijgt geen aandacht van haar dan noemt hij haar ook een xxxx.

en weet je wat het ook is wat ik vooral heb gemerkt
marokaanse meisjes onder elkaar zijn vijanden van elkaar
niet allemaal maar de meeste ze kijken je allemaal scheef aan ze willen er allemaal goed uit zien beter gezegd ze willen er als de beste uitzien en blablabla je kent dit soort verhaaltjeswel
hahahaha

doei en veel liefs
zeenepje
dat hoor ik ook wel vaak dat marokaanse meiden onderling vijandig tegen elkaar zijn....maar in mijn vrienden kring en familie omgeving merk ik er niets van...


sihemB

10-12-2002, 14:01
ze naaien elkaar man inplaats elkaar te behoeden van of voor dingen ik durf te wedden dat marokkaanse meiden het meest geflasht worden door onze eigen jongens marokkaanse jongens!!! in plaats dat die jongens denken van heee nee respect is een maroc meisje hooo maar het hoor gewoon niet niet bij een maroc,ned of wat dan ook maar, toch gebeurt wat ik allemaal niet hoor!! niet normaal en wie zijn het de marokkaanse jongen maar, 1 ding ik wil niet iedereen over 1 kam scheren ok?? ciaooooo

10-12-2002, 14:07


weet je waar ik een hekel aan heb. jongens die gebruik maken van verliefde meisjes, en hun vervolgens dumpen wanneer zij hun zin hebben gekregen.
zulke meisjes msakien kunnen nergens en een marocpartner kunnen zij vergeten.
Omdat zulke meisjes ook gewoon mensen zijn en ook behoefte hebben aan een partner dan gaan ze met een 3azi of een nderlander die hun beter behandelen als die maroc exen
En als zij op straat gezien worden door maroc jongens die zulke meisjes in de steek hebben gelaten, gaan die jongens nog ook ho.ren tegen hun zeggen.



dat is zo oneerlijk, ik kan er gewoon niet tegen.

af en toe denk ik, kon ik maar met alle die meisjes trouwen om alles goed te maken wat hun is aangedaan.

10-12-2002, 14:12
aah thnawie zo lief maar, ik bedoel die meiden zijn toch niet dom om zich te laten gebruiken??!! waar zitten ze met hun hersens hoe verliefd je ook bent...of bent geweest je gaat toch niet met een 3azzi..... mohim ik kan er niet bij en tuurlijk is het ofut wat die boys doen maar wat die dames doen ken ook niet toch en jij zou heeel veel alazar hebben als je met zo een meid ging maar ja wie denkt er tegenwoordig nog zo ciaoo

10-12-2002, 14:18

Citaat:
Origineel gepost door 1984
Salaam aleikom broeders en zusters,

Ik hoor vaak verhalen over "slechte" Marokkaanse meiden/jongens, die naar feesten gaan, die aan de drugs zijn etc.......

Maar wat ik dan meestal zie, dat hun eigen soort mensen daar een rol inspelen, bijv....een Marokkaanse jongen is aan de drugs: wie heeft hem daaraan geholpen?? Zijn eigen Marokkaanse broeder.

Een Marokkaanse jongen ziet een Marokkaanse meisje op straat of in een winkel met niet gepaste kleding voor een moslima.........gaat die jongen dan naar dat meisje toe en leg haar uit dat niet hoort in de Islam etc.....NEE........die jongen gaat wel naar haar toe, maar scheldt haar uit voor xxxx en weet ik wat nog meer.

In plaats van het goede voorbeeld te geven aan onze moslim broeders en zusters, doen de meeste van ons helaas het tegenovergestelde.
Of uitleg geven aan diegene, dat het fout is wat diegene doet, maar mensen zijn geneigd tegenwoordig heel snel te zeggen, nee iedereen moet maar zelf weten wat hij/zij doet.

Maar zo hoort het niet..................mensen help elkaar en leer elkaar kennen en heb respect voor elkaar!!!! Ongeacht wie diegene is en hoe hij eruit ziet.

Ik weet niet of ik de enige ben die dit opgevallen is, maar dat hoor ik inschallah wel.

Reacties zijn welkom!

Wa salaam aleikom,
ja je hebt helemaal gelijk, heb ook zo iets geopend.
maar mijn nicht gaat nu uit en drinkt ook.
ik vind het vreselijk.
maar ze is niet beinvloed door marokkanen, maar gewoon door nederlandse vriendinnen van haar.


10-12-2002, 14:23
Mensen mensen toch.... damn zoek een hobby ofzo!!!

Laat ze elkaar maar naaien van voor naar achter, van links naar recht en dan van bovennaar onder... Lekker interessant segg..... pffffff

Ga je liever met je eigen zaken bemoeien

10-12-2002, 14:33

Citaat:
Origineel gepost door Itsjustme
aah thnawie zo lief maar, ik bedoel die meiden zijn toch niet dom om zich te laten gebruiken??!! waar zitten ze met hun hersens hoe verliefd je ook bent...of bent geweest je gaat toch niet met een 3azzi..... mohim ik kan er niet bij en tuurlijk is het ofut wat die boys doen maar wat die dames doen ken ook niet toch en jij zou heeel veel alazar hebben als je met zo een meid ging maar ja wie denkt er tegenwoordig nog zo ciaoo
ik zou heel makelijk met zon vrouw trouwen zonder ooit spijt van te krijgen.


ik heb dit aan mn zijde : a zani li azaniya

vert: een ontmaagde jongen moet met een ontmaagde meisje trouwen.


dat is pas islam, de vergevende en de tedere geloof.

10-12-2002, 14:35

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Tnawie toch
abi ik voel me schuldig voor wat de andere jongens doen

10-12-2002, 14:41

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Jah man, ik weet wel wat je bedoelt, helaas heb ik t ook wel s gedaan, maar dankzij jou zal ik t niet meer doen
goed zo niet meer doen.... anders ga ik mn missie als onmogelijk beschouwen.

je weet ik kan niet met iedereen gaan trouwen.


wanneer ga je weer naar tree sisters? je krijgt nog een bak koffie van mij

10-12-2002, 15:00

Citaat:
Origineel gepost door helleau
he tnawie je bent echt goed man, waren er maar meer zoals jij maar ja ik zou eigenlijk niet op zo'n iemand durven te stappen en zeggen dat ze fout bezig is, straks lig ik gestrekt maar ja ik probeer het wel voor ze op te nemen, nou op te nemen ook weer niet maar ik vind het jammer dat mensen altijd op andere mensen zeiken
ik vind dat ik geen recht heb om te bepalen of de andere fout bezig is. die ander is mij egenlijk niks schuldig en wel aan god want god heeft diegene gecreert.

ik respecteer iedereen of diegene nou een maagden vlies heeft of niet.


de islam beschermt de vrouw ook wanneer zij dingen gedaan heeft die in strijd zijn met de islam. Want in de islam krijgt iemand die met een ontmaagde meisje trouwt alajr, en je krijgt meer alajr als je met een ho.er trouwt. ook eist de islam van de ontmaagde jongens met ontmaagde meisjes te trouwen.

ps: de islam is de zeker de beroerste niet het is de mens zelf die dat wel is.


stel je voor dat alle ontmaagde jongens zich aan die regels houden....weet je hoeveel meisjes toekomst je daarmee verbetert.

10-12-2002, 15:02



Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Ik weet niet man, me neef wilt er altijd heen gaan, als we daaro zijn, maar ik vind het nogal droogjes. Mischien deze vrijdag weer.
het is ook best wel droog daar....ga je naar de pub of t restaurant...


als ik bezig ben met mn vrienden stoor mij aub niet met jou praatjes... kom gewoon jou bakje koffie halen en bek dicht

10-12-2002, 15:04

Citaat:
Origineel gepost door helleau
vind hetw el jammer dat je gelijk een naam heeft voor die meiden
ik heb twee kategorien besproken. gewoon ontmaagde meisjes daar krijg je hassanaats voor en voor egt ho.eren, dus meisjes die dat als werk doen voor hun krijg je meer hasanaats voor.

10-12-2002, 15:31

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Ik weet niet wat de naam is, maar ik ga daaro zitten bij die GROTE banken(stoelen, hoe je het maar wilt noemen), als ik daarop zit, voel ik me echt GodFather



Enne, die bakje koffie ga jij betalen he
je bedoelt die een helemaal in de hoek...



die banken zitten zwaar relax, je voelt je wel machtig op die banken..


ja de eerste bakje koffie is op mn rekening en de volgende 5 op jou rekening.

ps: je moet zelf suiker en melk erin zetten.

Pagina's : [1] 2