Bekijk volle/desktop versie : Voor de dames, moeten jullie....



Pagina's : [1] 2 3 4

26-05-2010, 00:09
-
Moeten jullie mannen later werken, Benadruk 'moet'? Of wil je samen werken? Of alleen als vrouwzijnde alleen thuis te blijven?

26-05-2010, 00:13


Hij moet werken...ik mag werken

Ik moet huishouden doen, hij mag huishouden doen

Maar even over werken: ik vind dat je in de eerste plaats rond zou moeten komen met het inkomen van je man....als jij daarnaast werkt (als vrouw-zijnde) mooi meegenomen..(zonder je eigen verantwoordelijkheden te verwaarlozen natuurlijk)...

26-05-2010, 00:14

Citaat door fatima002:
Hij moet werken...ik mag werken

Ik moet huishouden doen, hij mag huishouden doen

Maar even over werken: ik vind dat je in de eerste plaats rond zou moeten komen met het inkomen van je man....als jij daarnaast werkt (als vrouw-zijnde) mooi meegenomen..(zonder je eigen verantwoordelijkheden te verwaarlozen natuurlijk)...


Waarom niet; Vrouw werken, man thuis blijven?

26-05-2010, 00:15

Citaat door Zina_Djali:
Waarom niet; Vrouw werken, man thuis blijven?


Jij hebt humor

26-05-2010, 00:16



Citaat door Zina_Djali:
Waarom niet; Vrouw werken, man thuis blijven?

Het is de verantwoordelijkheid van de man om het gezin te onderhouden.
Moest het vrouw werken, mag ze haar loon enkel voor zichzelf gebruiken en hoeft ze op dat vlak geen verantwoordelijkheid te nemen tenzij ze zelf wilt.

26-05-2010, 00:17
In deze tijden is het wel beter om beide te werken, ook vind ik dat een vrouw niet alleen maar thuis moet zitten, dat is niet goed voor haar eigenwaarde.

26-05-2010, 00:18
Hij mag niet werken hij moet thuisblijven.

26-05-2010, 00:20

Citaat door Just_admit_it:
Jij hebt humor
Vind je, waarom?

Citaat door MonFuturInshAllah:
Het is de verantwoordelijkheid van de man om het gezin te onderhouden.
Moest het vrouw werken, mag ze haar loon enkel voor zichzelf gebruiken en hoeft ze op dat vlak geen verantwoordelijkheid te nemen tenzij ze zelf wilt.
Waarom mag ze haar geld alleen voor zichzelf gebruiken? En waarom helpt ze niet mee betalen van de huur etc?

Citaat door MissXN0urii:
In deze tijden is het wel beter om beide te werken, ook vind ik dat een vrouw niet alleen maar thuis moet zitten, dat is niet goed voor haar eigenwaarde.

Klopt, parttime baan is goed

26-05-2010, 00:21
Hij MOET werken, ik heb geen zin om te werken.

26-05-2010, 00:21
Waarom vraagt ie?

26-05-2010, 00:23

Citaat door Zina_Djali:
Waarom niet; Vrouw werken, man thuis blijven?


Omdat mijn over- over- over- over groot ouders tot ver terug in de tijd van de profeet dat ook niet zo deden....en daar zal vast een logica in zitten...

26-05-2010, 00:23

Citaat door Just_admit_it:
Waarom vraagt ie?
Ok, jij hebt blijkbaar geen motivatie om een redelijke antwoord op mijn vraag te geven. Doei.

Citaat door Abnormal_:
Hij MOET werken, ik heb geen zin om te werken.
Ok, en stel dat jullie net net rondkomen? En jullie willen nog op vakantie, maar?

Citaat door XJamillaX:
Hij mag niet werken hij moet thuisblijven.

En jij werken?

26-05-2010, 00:25



Citaat door Zina_Djali:
Vind je, waarom?
Waarom mag ze haar geld alleen voor zichzelf gebruiken? En waarom helpt ze niet mee betalen van de huur etc?

Klopt, parttime baan is goed


Ja oke, maar wel later wanneer de kindjes er zijn, een moederfiguur is erg belangrijk, maar in het begin zou ik gewoon fulltime werken.

En een vrouw mag inderdaad zelf weten hoe ze haar geld besteed, maar elke vrouw met een goed verstand zal haar geld investeren in haar gezinnetje, neem ik aan.

26-05-2010, 00:25






















man thuis blijven!!

26-05-2010, 00:25

Citaat door fatima002:
Hij moet werken...ik mag werken

Ik moet huishouden doen, hij mag huishouden doen

Maar even over werken: ik vind dat je in de eerste plaats rond zou moeten komen met het inkomen van je man....als jij daarnaast werkt (als vrouw-zijnde) mooi meegenomen..(zonder je eigen verantwoordelijkheden te verwaarlozen natuurlijk)...


Je bent me nooit eerder opgevallen en vandaag heb ik een paar reacties van jou gezien. Die bevallen me echt goed. En ook hier sta ik achter je.

Pagina's : [1] 2 3 4