Bekijk volle/desktop versie : liedje trouwen



Pagina's : [1] 2

02-08-2004, 14:28
hey mensewie kent dat liedje wat ze zingen als je gaat trouwen ???
wil je het dan hieronder zetten aub
thanxxxx

03-08-2004, 00:49


je bedoelt wanneer de bruid begeleid word mss?
chek eens http://www.aramusic.com/htmls/shb533.htm
en klik op etmak-tary ya hilwa en hoor eens het is wel kort maar ik denk mss dat het deze is zoniet geef wat meer details mss ik je kan helpen kusjes en groetjes van dounia

03-08-2004, 05:41
Daar komt de bruid, daaaaaaar komt de bruid

03-08-2004, 13:05
weet je nog steeds niet welke het is ghizlane?
als je wat meer weet over wat je zoekt kan je dan reageren zodat ik je mss kan helpen
want er zijn veel liedjes van verschillende zangers mss dat je weet wie het zingt of alleen de titel of een stukje van het lied
ik zou graag wat meer weten hierover
in ieder geval good luck

03-08-2004, 14:53


halluw mensen dankjewel voor jullie berichtjes en sorry dt ik zo laat reageerde ik bedoel eigenlijk die liedje begint zo slaat slaam ofzoiets

03-08-2004, 14:56

Citaat:
Origineel gepost door berkanialady
er zijn zoveel liedjes die er vaak gezongen worden meid........geef een hintje en ik zal je proberen verder te helpen.......
salam berkanialady..

ik ben riffia en voor de bruidegom zingen we meestal liedjes op de araziek.. ik weet niet hoe dat genoemd wordt in t arabisch misschien begrijp je wat ik bedoel.. dan zingen ze ook van die liedjes van die standaart liedje.. van je hebt een xxx vrouw bla bla bla ik kan t niet zo goed uitleggen merk ik al .. maar ik hoop dat je wel eens naar bruiloften gaat en dan ook weet wat ze zingen?!

03-08-2004, 14:59
he meid nee ik ga vaak genoed naar bruiloften maar ik heb de tekst nodig maar het is moeilijk te zeggen welke die liedje zingen ze op elke bruiloft weetje wel slaat slaam aile rasoulah verder weetik heb niet
maar bedankt alvast

03-08-2004, 15:05

Citaat:
Origineel gepost door ghizlane013
he meid nee ik ga vaak genoed naar bruiloften maar ik heb de tekst nodig maar het is moeilijk te zeggen welke die liedje zingen ze op elke bruiloft weetje wel slaat slaam aile rasoulah verder weetik heb niet
maar bedankt alvast
die van slaat slaam ... die zing je altijd maar die je op araziek gebruikt is heel anders weet jij misschien hoe die liedjes gaan??? shit joh ik kan t niet zo goed uitleggen daarom kan niemand mij helpen ik weet alleen hoe je t in t berbers zegt wij noemen t araziek voor de moeraj! weet jij t misschien?

03-08-2004, 15:14
nee jammer man ik ben arabisch maar bedankt meid anders laat maar zitten joh

03-08-2004, 15:27

Citaat:
Origineel gepost door ghizlane013
nee jammer man ik ben arabisch maar bedankt meid anders laat maar zitten joh
sjorrlieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wou je egt graag helpen wallah :blauwkus:

03-08-2004, 18:31
hoi dame,
bedoel je die van
slaat oe slaam 3la rasoellah, ilaa zjahila zjasiedna mahammed,
allah oem3aa zjehl3ali.
ik hoop dat je die je die bedoeld,

-xxx-jes majda

03-08-2004, 19:29

Citaat:
Origineel gepost door riffmocro
allah ou sla3lik arasoullah joeijoeijoeijoeijoeijoeijoeijoeijoeijoeijoeijoei

03-08-2004, 21:33


ja hahahah die bedoel ik thanxxxxxxxxx

04-08-2004, 15:28
ja ik heb hem eindelijk en dankje wel

13-10-2009, 18:41
wie heeft er hier araziek op mp3 formaar ofso?

Pagina's : [1] 2