Bekijk volle/desktop versie : Tegenwoordig accepteren Marokkaanse ouders bijna elke kerel die om hun dochter vraagt



Pagina's : [1] 2 3 4

25-05-2010, 21:37
Wollah ik hoor verhalen in mn vriendekring dat je de indruk krijgt dat ELKE kerel gewoon geaccepteerd wordt zolang dochterlief maar het huis uit geraakt, TFOE 3la mentaliteit van sommige mensen iieegghhh tfoe


Om jullie een voorbeeld te geven, wollah zo gaat het er aan toe:









http://www.youtube.com/watch?v=UfGnVv2GmiQ

25-05-2010, 21:48


haha, versta t niet. maar snap wat je bedoeld.. haha

25-05-2010, 21:48
Zo'n meisje had een jongen ontmoet (alles netjes en volgens de regels) en toen ze thuis kwam was ze helemaal blij, zegt ze tegen haar moeder:

- ''Mama, ik heb een jongen ontmoet...hij kent me nauwelijks en wil me trouwen!!!''

Die moeder (droog) : ''Gaaaa snel....voordat hij je echt leert kennen''

25-05-2010, 21:49
hahaha wallah hila.. wat een leuk filmpje

25-05-2010, 21:51



Citaat door Zvijer:
Zo'n meisje had een jongen ontmoet (alles netjes en volgens de regels) en toen ze thuis kwam was ze helemaal blij, zegt ze tegen haar moeder:

- ''Mama, ik heb een jongen ontmoet...hij kent me nauwelijks en wil me trouwen!!!''

Die moeder (droog) : ''Gaaaa snel....voordat hij je echt leert kennen''


25-05-2010, 21:52

Citaat door Angelinah:
dat is niet zo gek he, aangezien de marokkaanse man anno 2010 erg veel weg heeft van de hoofdpersoon in je filmpje

die arme ouders raken verward.



Ewa saaaafi, je kent de marokkaanse mannen nog niet... de meisjes zijn gewoon erg en hopeloos op zoek om het huis uit te geraken

25-05-2010, 21:53
TS, ik begrijp jou wel. Ze accepteren letterlijk alles ze weten van die jongen dat hij slecht is drugs dealt noem maar op.

En toch accepteren gaat het tegenwoordig om het geld? Of gewoon zodat iedereen ziet ''Mijn dochter is al getrouwd'' Goed he.

25-05-2010, 21:54

Citaat door Proud2beamoslim:
TS, ik begrijp jou wel. Ze accepteren letterlijk alles ze weten van die jongen dat hij slecht is drugs dealt noem maar op.

En toch accepteren gaat het tegenwoordig om het geld? Of gewoon zodat iedereen ziet ''Mijn dochter is al getrouwd'' Goed he.




Ja wollah HEEL VEEL ouders hebben zo'n f.ucking mentaliteit d'zeb, golddiggers TFOE

25-05-2010, 21:54
Zegt eerder wat over jouw vriendenkring.

Als ik naar mijn vriendinnen kijk zie ik dat hun ouders zeker niet de makkelijkste zijn. Geld ook voor de mijne. En dat zegt wat over mijn vriendenkring.

Do the math.

25-05-2010, 21:54
Helemaal niet, juist 't andere. Veel ouders willen juist pronken met 't feit dat hun dochter getrouwd is...anders is 't een schande!

25-05-2010, 21:55

Citaat door Onbevredigbaar:
Ja wollah HEEL VEEL ouders hebben zo'n f.ucking mentaliteit d'zeb, golddiggers TFOE

Dan heb je nog iets wat ze wel niet eisen voor bruidschat.

Je dochter is toch niet te koop.

25-05-2010, 21:57

Citaat door Zvijer:
Helemaal niet, juist 't andere. Veel ouders willen juist pronken met 't feit dat hun dochter getrouwd is...anders is 't een schande!

Ja duh, da zeg ik toch ook.

Maar als een jongen slechte werk heeft als nog accepteren ze het. Het lijkt gewoon dat ze nergens meer naar kijken en hen dochter gewoon weg geven. Omdat andere dan zien ''Mijn dochter es al getrouwd''.

25-05-2010, 21:57



Citaat door Zvijer:
Helemaal niet, juist 't andere. Veel ouders willen juist pronken met 't feit dat hun dochter getrouwd is...anders is 't een schande!



zolang ze maar GETROUWD is, verder maakt het niet uit met wie

25-05-2010, 21:58

Citaat door Proud2beamoslim:
Ja duh, da zeg ik toch ook.

Maar als een jongen slechte werk heeft als nog accepteren ze het. Het lijkt gewoon dat ze nergens meer naar kijken en hen dochter gewoon weg geven. Omdat andere dan zien ''Mijn dochter es al getrouwd''.

Ik bedoelde het naar de topicstarter :P

@ Topic

Bij ons was 't vroeger zo dat als een vrouw voor haar 25ste niet getrouwd was dat ze als abnormaal gezien werd

25-05-2010, 21:58

Citaat door Proud2beamoslim:
Dan heb je nog iets wat ze wel niet eisen voor bruidschat.

Je dochter is toch niet te koop.



meestal betaal je dan voor een gebruikte tweedehands wijf die al reeds gebruikt is geweest, yeah right dat zie je echt dus gebeuren bij mij

Pagina's : [1] 2 3 4