Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk YSL make up..



25-05-2010, 15:42
Hallo lieve dames,

Wie heeft ervaring met de foundation van YSL, of andere producten van dat merk.

Ik wil een nieuwe foundation aanschaffen, heb laatste tijd veel bruiloften.

Ik gebruik nooit foundation, maar vindt het wel heel mooi staan bij sommige die er ook heel goed mee kunnen omgaan. Ik heb net even gekeken op de site van Douglas en zie wel een paar staan die ik misschien kan aanschaffen.

Nou meiden, kom op.

http://nl.douglas-shop.com/douglas/Yves-Saint-Laurent/Gezichtsmake-up/index_b061111.html

26-05-2010, 14:50


Helemaal niemand?

26-05-2010, 14:58
Ik denk dat je beter langs de douglas kan gaan en die dames daar jou kunnen adviseren welke je moet gebruiken, want vaak nemen veel dames de verkeerde en dat ziet er niet echt uit.

26-05-2010, 14:58
Ik heb die roze blush and i love it!

26-05-2010, 15:02



Citaat door Sabiraah:
Ik denk dat je beter langs de douglas kan gaan en die dames daar jou kunnen adviseren welke je moet gebruiken, want vaak nemen veel dames de verkeerde en dat ziet er niet echt uit.


Het lijkt me sterk dat de dames daar mij aan een goede foundation gaan helpen. Ik heb zelf een tijd geleden gewerkt bij Douglas en het enige waar het om ging is de duurste de deur uit krijgen. Dus of ze je nou werkelijk tips gaan geven?

Maar je hebt gelijk misschien moet ik het toch maar even wagen. Ik ga wat testertjes proberen.

26-05-2010, 15:05

Citaat door sweetmocrootje:
Het lijkt me sterk dat de dames daar mij aan een goede foundation gaan helpen. Ik heb zelf een tijd geleden gewerkt bij Douglas en het enige waar het om ging is de duurste de deur uit krijgen. Dus of ze je nou werkelijk tips gaan geven?

Maar je hebt gelijk misschien moet ik het toch maar even wagen. Ik ga wat testertjes proberen.


Mijn grote zus werkt bij ici paris, daarvoor heeft ze bij de douglas gewerkt. Die vrouwen geven echt wel goede advies, alleen moet je wel een vrouw in de winkel vinden die er ook de tijd voor wil nemen. Tijdens drukke dagen gaan ze je heel makkelijk afwimpelen, maar als het rustig is en voornamelijk in de ochtend echt niet hoor. Probeer het in andere vestigingen. Ik heb er in ieder geval goede ervaring door, maar goed ik heb alles ook bij mijn zus laten doen

26-05-2010, 15:47

Citaat door Sabiraah:
Mijn grote zus werkt bij ici paris, daarvoor heeft ze bij de douglas gewerkt. Die vrouwen geven echt wel goede advies, alleen moet je wel een vrouw in de winkel vinden die er ook de tijd voor wil nemen. Tijdens drukke dagen gaan ze je heel makkelijk afwimpelen, maar als het rustig is en voornamelijk in de ochtend echt niet hoor. Probeer het in andere vestigingen. Ik heb er in ieder geval goede ervaring door, maar goed ik heb alles ook bij mijn zus laten doen


Ik denk dat ieder filiaal anders is, ik ga even een kijkje nemen. Ik hoop dat ik met iets leuks thuis kom.

Goed, bedankt hé.

Als er andere zijn die nog tips en weetjes hebben, hoor ik het graag.