Bekijk volle/desktop versie : Algerijn Mourad Meghni (Lazio) geeft forfait voor WK



25-05-2010, 12:22
Meghni in actie met Lazio in de Champions League tegen Werder Bremen.
De Algerijnse middenvelder Mourad Meghni (Lazio Rome), die al enkele maanden met de linkerknie sukkelt, moet forfait geven voor het komende WK voetbal in Zuid-Afrika (11/06-11/07), maakte de Algerijnse Voetbalfederatie (FAF) vandaag bekend.

Mourad Meghni zat in de voorselectie van 25 spelers van bondscoach Rabah Saâdane. Meghni speelde in januari ondanks de knieblessure toch mee in de Afrikaanse Landenbeker, maar kwam sindsdien niet meer uit op clubniveau.

Algerije speelt op het WK in groep C tegen Slovenië, de Verenigde Staten en Engeland. (afp/sps)

kunnen ze nu die speler van blackpool selecteren

25-05-2010, 18:18


Ik ook, die gast is een technische wonder, het enige dat hem weerhield van het spelen in de grotere ploegen waren zijn regelmatige blessures. INshallah zal hij die kwijt raken na de operatie en rehabilitatie. Ik hoop ook dat ie weggaat uit italie richting spanje.

25-05-2010, 18:52

Citaat door Gevoeligeboy:
Meghni in actie met Lazio in de Champions League tegen Werder Bremen.
De Algerijnse middenvelder Mourad Meghni (Lazio Rome), die al enkele maanden met de linkerknie sukkelt, moet forfait geven voor het komende WK voetbal in Zuid-Afrika (11/06-11/07), maakte de Algerijnse Voetbalfederatie (FAF) vandaag bekend.

Mourad Meghni zat in de voorselectie van 25 spelers van bondscoach Rabah Saâdane. Meghni speelde in januari ondanks de knieblessure toch mee in de Afrikaanse Landenbeker, maar kwam sindsdien niet meer uit op clubniveau.

Algerije speelt op het WK in groep C tegen Slovenië, de Verenigde Staten en Engeland. (afp/sps)

kunnen ze nu die speler van blackpool selecteren



Tfoe jammer man maar zie die Abdoun of Guedioura als ideale vervanger

25-05-2010, 20:58
néééééééééé meghni speelt niet '
hij is mijn favoriete speler :s
1 2 3 viva l'algerie

25-05-2010, 23:31


De dokters waren bang dat spelen op het WK zijn carriere zou kunnen beindigen. Ik heb hem leiver uit het wk en deel van de Algerijnse voor de komende 8-9 jaar, dan 1 wk en niet meer.

Algerije heeft genoeg kwaliteit in huis om over 4 jaar in Brazile der weer te zijn met hem in de ploeg. want hoe je het ook bekijkt hebben Cameroon, Egypte, Ivoorkust geen vervangende kwaliteit spelers voor hun verouderde teams. terwijl Algerije, tunesie en MArokko steke en betrekkelijk jongere teams hebben.

25-05-2010, 23:39
Zepelen niet hetzelfde spel als hem, en ik heb ze ook niet eerder in de Algerijnse ploeg zien spelen omdat ze nieuw zijn. Hopelijk laten ze iets zien tegen Ierland.