Bekijk volle/desktop versie : zwangerschapstest positief



Pagina's : [1] 2

25-05-2010, 11:19
dames,

mag ik jullie vragen, afgelopen zaterdag heb ik een test gedaan en die was positief.
nu denk ik dus dat ik zwanger ben.
maar hoe gaat dat nu in zijn werk, kan iemand me adviseren helpen.

25-05-2010, 11:25


Gefeliciteerd. Nu kun je een verloskundige praktijk bellen bij jou in de buiurt vor een eerste afspraak.

Sommige diongen kun je nu niet meer eten als vacuum verpakte gerookte zalm en rauwe kaas, niet te veel koffie, stoppen metroken en dat soort dingen.

25-05-2010, 11:35

Citaat door fatna:
Gefeliciteerd. Nu kun je een verloskundige praktijk bellen bij jou in de buiurt vor een eerste afspraak.

Sommige diongen kun je nu niet meer eten als vacuum verpakte gerookte zalm en rauwe kaas, niet te veel koffie, stoppen metroken en dat soort dingen.



dankjewel,

maar moet ik niet eerst langs de huisarts?
pff ik weet het gewoon niet !

25-05-2010, 11:37
ja je kan natuurlijk ook eerst na de huisarts

25-05-2010, 11:40


Je hoeft niet eerst langs de huisarts, kan wel maar hoeft niet.
Veel huisartsen geven ook aan, dat je niet naar hen had hoeven komen.

Gewoon even een verloskundigepraktijk bellen bij jou in de buurt, en die gaat stap voor stap de dingen met je doornemen. En aan de hand van vragen die ze aan je stellen een afspraak maken inshaAllah.

Moge Allaah er een gezegend kindje uit doen voortkomen Aameen!

25-05-2010, 11:40

Citaat door _berkania_:
ja je kan natuurlijk ook eerst na de huisarts


thnx, maar zij kan niet zien hoever je bent dat moet echt weer via de verloskundige?

25-05-2010, 11:42

Citaat door N_and_S:
thnx, maar zij kan niet zien hoever je bent dat moet echt weer via de verloskundige?


google gewoon een goeie verloskundige in je buurt
bel en maak een afspraak
en ja verloskundige vertelt je hoever je bent
maar ze gaat je vragen waneer voor het laatst je ongie was

en je krijgt afspraak voor bloedafname

25-05-2010, 11:44

Citaat door OemSalama:
Je hoeft niet eerst langs de huisarts, kan wel maar hoeft niet.
Veel huisartsen geven ook aan, dat je niet naar hen had hoeven komen.

Gewoon even een verloskundigepraktijk bellen bij jou in de buurt, en die gaat stap voor stap de dingen met je doornemen. En aan de hand van vragen die ze aan je stellen een afspraak maken inshaAllah.

Moge Allaah er een gezegend kindje uit doen voortkomen Aameen!



ameen shokran, maar als je in het ziekenhuis wil bevallen dan moet je ook naar een verloskundigenpraktijk?

25-05-2010, 11:44
Gefeliciteerd.

Betrek wel je man erbij, want het lijkt alsof jij er geheel alleen voor staat. Vergeet niet, jullie zijn in principe samen "zwanger".

25-05-2010, 11:45

Citaat door Imane_Arab:
Gefeliciteerd.

Betrek wel je man erbij, want het lijkt alsof jij er geheel alleen voor staat. Vergeet niet, jullie zijn in principe samen "zwanger".


25-05-2010, 11:47

Citaat door N_and_S:
ameen shokran, maar als je in het ziekenhuis wil bevallen dan moet je ook naar een verloskundigenpraktijk?


ja klopt

de verloskundige begeleid je tijdens je zwangerschap
en uiteindelijk zei of een collega zal er in het ziekenhuis bij zijn
tijdens je bevallen.
mochten er complicaties voorkomen
bv poep in het vruchtwater wat ik bij de laatste had
dan neemt de gynacoloog van het ziekenhuis het over.
maar meid dat is allemaal nog ver weg.
en alles komt van zelf wel kijken

komt goed joh.
allah kamel bigair

25-05-2010, 11:47

Citaat door Imane_Arab:
Gefeliciteerd.

Betrek wel je man erbij, want het lijkt alsof jij er geheel alleen voor staat. Vergeet niet, jullie zijn in principe samen "zwanger".


hahahah nee joh dat heb ik wel gedaan gelijk maar we weten het vanaf zaterdag , we zijn eigenlijk nog beduusd!
ik dacht even kijken hoe het eigenlijk in zijn werk gaat!

25-05-2010, 11:47



Citaat door N_and_S:
ameen shokran, maar als je in het ziekenhuis wil bevallen dan moet je ook naar een verloskundigenpraktijk?

ja dan ook. Ziekenhuis komt pas om de hoek kijken als je een medische indicatie krijgt. Dan moet je daar regelmatig naartoe voor controle.

je verloskundige rekent gewoon samen met jou uit hoever je bent aan de hand van jouw laatste menstruatie. Pas bij de eeerste echo kun je echt zien hoever je bent.

25-05-2010, 12:04
Vertrouwen zuster, komt allemaal goed inshaAllah.
Wat zuster _berkania_ ook zegt, de verloskundigen van de praktijk die begeleiden je tijdens de zwangerschap. En je kunt hen altijd bellen, voor vragen.

Tegen de tijd dat de bevalling gaat beginnen, heb je ook contact met hun. En komen ze vaak aan huis bij je kijken hoe het gaat, en aan de hand van dat bezoek (en de eventuele vorderingen) gaan jullie gezamenlijk naar het ziekenhuis. Waar zij je zal begeleiden tijdens de bevalling, tenzij er complicaties optreden. Moge Allah dit behoeden ameen.

Geen zorgen, doe rustig aan en bel even met de verloskundigepraktijk in je buurt. Die houdt een korte intake met je, en maakt waarschijnlijk meteen een afspraak met je, misschien zelfs al een afspraak voor een eerste echo! Dat duurt inshaAllah nog wel even, maar heb je wat leuks om naar uit te kijken. InshaAllah zal alles goed verlopen!

25-05-2010, 16:28
gefeliciteerd meid , Inshallah zal je een makkelijke zwangerschap/bevalling mogen meemaken...

Pagina's : [1] 2