Bekijk volle/desktop versie : Mijn Man komt te snel klaar!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

02-08-2004, 10:46
Ja lieve dames ,ik heb een probleempje , volgens mij man kan hij er ook niets aan doen dat hij te snel klaar komt , als we sex hebben dan zijn we ff bezig een voordat ik een beetje opgewonden raak is hij al klaargekomen dan wil hij slapen of tv kijken ..weet iemand meschien hoe dit komt .. een wat je er tegen aan kunt doen..je kan ook per pm reageren ...

groetjes.

Jami.

02-08-2004, 13:45

het lijkt me logisch dat je man ook aan jouw behoeften denkt. Dan gaat ie maar niet tv kijken

xXx Aminaatje

03-08-2004, 05:59
De tijd die de mensen aan seksuele gemeenschap besteden is niet gelijk. Sommigen hebben het vermogen om seksuele gemeenschaap met hun vrouwen te hebben tot zij elkaar bevredigen, terwijl anderen dat niet kunnen. Als je eigen climax te snel komt, voordat je dat eigenlijk wilt, neem je tijd, ga even slapen en probeer het later nog eens als je meer ontspannen bent en klaar bent om de tijd ervoor te nemen.

03-08-2004, 06:00

Citaat:
Origineel gepost door Hanif3
Vraag je man je te likken, zodat jij ook op dreef komt.
Ga toch tegen een boom aan fietsen met je kromme dr phil adviezen.

03-08-2004, 06:05

Citaat:
Origineel gepost door AliCyaankali
Smerige koraniet houd je er buiten. Je mag niet klagen over zaken binnen het huwelijk.

Zuster, als een man niet bevredigd word, mag hij er volgens de overheerlijek Sunnah een andere vrouw of een seksslavin bij nemen. En jij bent een vrowu dus jij hebt niks te willen. Jij hebt een stevig pak slaag nodig zodat jou imaan wordt bijgebracht!
Je kan alles over Hanif3 beweren maar jou gedachte is ook niet 100%

SoubhanAllah

03-08-2004, 09:08

Citaat:
Origineel gepost door Multajeema
De tijd die de mensen aan seksuele gemeenschap besteden is niet gelijk. Sommigen hebben het vermogen om seksuele gemeenschaap met hun vrouwen te hebben tot zij elkaar bevredigen, terwijl anderen dat niet kunnen. Als je eigen climax te snel komt, voordat je dat eigenlijk wilt, neem je tijd, ga even slapen en probeer het later nog eens als je meer ontspannen bent en klaar bent om de tijd ervoor te nemen.
zo zo zo kleintje heeft verstand!

Citaat:
Origineel gepost door abdul_Hakeem
Je kan alles over Hanif3 beweren maar jou gedachte is ook niet 100%

SoubhanAllah
hanif= alicanblabla

wallahoe a3lam

03-08-2004, 15:32
ik denk dan maar laat je man jou eerst klaarkomen voordat je hem klaar laat komen en probeer dan sexie te zijn voor jouw man desnood ga je voor die tv strippen ik vind dat als je te sexie overkomt voor je man en hij houdt van je nou dan kan ikjouw geranderen dat de sex wel in de diepe uren nog afspeelt maar als jij ook je man afkeert doet hij dat ook en die andere wijsneusjes ga toch oprotten met jullie domme reactie jullie zijn pas echt kinderachtig

03-08-2004, 16:01

Citaat:
Origineel gepost door Islam4You
zo zo zo kleintje heeft verstand!

Nee, dit heb ik uit een boek gehaald; Het bruidsgeschenk, Huwelijks, Familie en Liefdesleve in de islaam

03-08-2004, 16:42
jamilla,

jouw vraag hier is echt ongepast, naar mijn mening..
wat er in jouw slaapkamer gebeurd, hoort ook in jou slaapkamer te BLIJVEN!
Zo iets intiems moet je met je man bespreken en kijken wat jullie er aan kunnen doen..

gegroet, een vlinder...

03-08-2004, 17:06

Citaat:
Origineel gepost door AliCyaankali

AliCyaankali is...

Blond
Germen
Germen1
Hanief
Hanif1
Hanif3
Sunnah_adept
Jaouad76
Hanif4

03-08-2004, 19:41

Citaat:
Origineel gepost door Ubaydah
[URL=http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=5718645#post5718645][B]AliCyaankali is...

Blond
Germen
Germen1
Hanief
Hanif1
Hanif3
Sunnah_adept
Jaouad76
Hanif4 [/URL] [/B]
Zo zo..
Hele nickverzameling

03-08-2004, 19:52

Citaat:
Nee, dit heb ik uit een boek gehaald; Het bruidsgeschenk, Huwelijks, Familie en Liefdesleve in de islaam
Ohh oke kleintje. Ik d8 al zoveel verstand be33333.

ik moet dat boek dus ook aanschaffen hehehe

03-08-2004, 20:10

Citaat:
Origineel gepost door Islam4You
Ohh oke kleintje. Ik d8 al zoveel verstand be33333.

ik moet dat boek dus ook aanschaffen hehehe
Ja grote, het is je aangeraden!

03-08-2004, 20:14

Citaat:
Ja grote, het is je aangeraden!
is goed artishoofd. Zodra ik geld heb

03-08-2004, 20:16
Ja, en wil je ibje voor me overnemen..
Hij eist teveel aandacht, maar die kan ik hem niet geven

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8