Bekijk volle/desktop versie : Mijn Man komt te snel klaar!!



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8

09-12-2013, 19:10
Duurt te lang. Gwn doorgaan

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

09-12-2013, 20:24

Mannen kunnen toch hun orgasme uitstellen?

09-12-2013, 20:59
Eyelarrr, we need to talk.

09-12-2013, 21:10

Citaat door RealBlood:
Eyelarrr, we need to talk.
Pm.

09-12-2013, 21:45


Citaat door Eyelar:
Mannen kunnen toch hun orgasme uitstellen?
niet iedereen kan dat .. begin had k ook moeite mee... oefenen baart kunst

27-09-2015, 03:18
Dilemmas ghehe

27-09-2015, 16:06

Citaat door xjamila21:
Ja lieve dames ,ik heb een probleempje , volgens mij man kan hij er ook niets aan doen dat hij te snel klaar komt , als we sex hebben dan zijn we ff bezig een voordat ik een beetje opgewonden raak is hij al klaargekomen dan wil hij slapen of tv kijken ..weet iemand meschien hoe dit komt .. een wat je er tegen aan kunt doen..je kan ook per pm reageren ...

groetjes.

Jami.
Arme meid.
Lijkt me echt vervelend om niet klaar te kunnen komen.

Dit moet je bespreken met hem.
Hij hoort ook jou te kunnen plezieren. Wat een egotist dat hij nadat hij aan zijn trekken gelijk tv kijkt.
Ik zou der echt wat van zeggen.

Spanning opbouwen.

Internet tips;

10 tips tegen te snel klaarkomen
Te snel klaarkomen is erg vervelend. Voordat de echte pret begint is deze immers al voorbij. Het goede nieuws is dat er verschillende manieren zijn om een voortijdig orgasme te voorkomen. Alvorens 10 goede tips tegen te snel klaarkomen voor u op een rij zetten, geven we u het volgende mee:

• Te snel klaarkomen overkomt veel mannen. Meer dan 40% van mannen jonger dan 50 heeft hier last van;
• Alhoewel u wellicht anders wenst: het is normaal om na 10 -15 minuten seks uw climax te bereiken. Er zijn echter ook mannen die hun hoogtepunt al tussen de 30-120 seconden hebben bereikt. In dit geval spreken seksuologen over premature ejaculatie;

• Er zijn grofweg twee oorzaken voor voortijdig klaarkomen: psychologische –en lichamelijke oorzaken. Afhankelijk hiervan zijn de oplossingen hieronder wel of niet relevant;

• Als te snel klaarkomen door psychologische factoren wordt veroorzaakt, kan dit probleem even snel verdwijnen als dat het de kop op stak.

6 tips bij psychologische ‘aanstichters’
De psychologische aanstichters van te snel klaarkomen bestaan onder andere uit: onervarenheid, faalangst, stress en het uzelf op jonge leeftijd, al masturberend, te hebben aangeleerd om zo snel mogelijk uw orgasme te bereiken. De onderstaande 6 tips kunnen u dan helpen, dit zijn natuurlijke vormen voor het uitstellen van een orgasme:

1. Pauzeer even. Komt uw orgasme op? Trek nu uw penis terug. Haal een paar keer diep adem en richt uw aandacht op iets dat afleidt. Zodra u zichzelf weer onder controle heeft, gaat u verder. Herhaal deze techniek zo vaak als je u wilt;
2. Richt uzelf even op uw partner in plaats van op het gevoel van uw geslacht;

3. Pas de zogenaamde ‘knijptechniek’ toe. U kunt dit tijdens de seks doen, maar ook tijdens het masturberen. In het laatste geval kunt u op voorhand meer bedreven raken in het uitstellen van uw orgasme. Waar het op neer komt? Knijp in uw penis zodra u voelt dat u op het randje zit. Zodra u voelt dat het orgasme is weggeëbd, pakt u de draad weer op;

4. Ga op yoga. Yoga biedt verschillende technieken om uw gedachten te controleren. Deze tip blijkt zeer succesvol bij het leren uitstellen van een orgasme;

5. Praat er met uw partner over wanneer u last heeft van onzekerheid in bed. Onzekerheid en faalangst veroorzaken immers stress. Stress zorgt er weer voor dat uw lichaam adrenaline aanmaakt. Het probleem hierin is dat adrenaline de stof serotonine afbreekt. Deze stof kunt u zien als ‘een blijmaker’. De hersenen maken serotonine aan wanneer u zichzelf goed voelt. Lage serotonine levels maken enerzijds dat u een vrijpartij minder heftig beleeft. Anderzijds kan dit een overgevoelige eikel tot gevolg hebben;

6. Neem meer tijd voor het voorspel. Als u de penetratie uitstelt, stelt u tegelijkertijd uw hoogtepunt uit.

4 tips bij biologische oorzaken
Een overgevoelige eikel of serotonine gebrek kunnen de oorzaak zijn van te snel klaarkomen. Lees de volgende tips als mogelijke oplossing.

28-09-2015, 02:20
Je bent n neu.ker of je bent t niet.
Andersom ook. Valt nix te oefenen.

28-09-2015, 08:25
moet ie misschien eens gaan sporten, en wat meer testosteron aanmaken, want dat vind ik zelf niet gezond, man die eerder klaarkomt.

los van t feit dat je dat met hem hoorde te bespreken ipv hier, aangezien je hier hoogstens alleen nog meer opgefokt zal raken en nog slechtere gedachte zal krijgen.

bespreek het met hem, en niet met andere, die je alleen maar negatiever zullen laten denken.

28-09-2015, 17:58
Deze topie is 11jaar oud hhhhhh

28-09-2015, 18:13

Citaat door rifiboy2500:
Deze topie is 11jaar oud hhhhhh
11 jaar en nog steeds komt hij te snel klaar pfffft daarom nieuwere tips

30-09-2015, 09:16
Hij kan toch wel doorgaan wanneer hij klaar is? Of is ie zo egoistisch?

30-09-2015, 09:17

Je man moet MEER op "de reis" concentreren/genieten dan ipv snel snel op eindbestemming aankomen.

30-09-2015, 12:13
Somge dames komen niet klaar klaar of hun herssen werk niet net alles deze dame op marokko.nl alles ze niet mee werk komt ze over 100jr niet klaar dan krijgt de man de schuld

30-09-2015, 12:16

Citaat door LadyLove:
11 jaar en nog steeds komt hij te snel klaar pfffft daarom nieuwere tips
kijk somge dames komen heel moeilijk klaar houd man niet laan vol

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8