Bekijk volle/desktop versie : Allah Oe akbar...



25-05-2010, 02:07

Citaat door NadorRoosje008:
aSalaam Alikoem


Broeders en Zuster...

Moge Allah swt. ons tegen de Dajjaal behoeden. Ameen
Moge Allah swt. ons op het rechte pas leiden. Ameen
Moge Allah swt. ons allen vergeven voor de zonden die we reeds hebben gemaakt en voor degene die we nog zullen maken. Ameen
Moge Allah swt. me vergeven moest ik iets verkeerds meedelen in deze e-mail. Ameen
Moge Allah swt. ons tijdens deze heilige maand 'Ramadaan' dichter bij elkaar brengen. Ameen
Moge Allah swt. mijn ouders, broeders, zusters en alle Muslimien beschermen en hun Taqwaa schenken Inschallaah Ya Rabbil Alameen

AAJATOEL KOERSIE

ALLAAHOE LAA IELLAAHA IELLAA HOE, AL HAJ-JOEL KAJ-JOEM. LAA TA'GOEZOEHOE SIENATOENW WA LAA NAWM, LAHOE MAA FIES-SAMAAWAATIE WA MAAFIEL ARD. MAN ZALLAZIE JASJ-FA-OE IENDAHOE IELLAA BIE-IEZNIEH.
JA'LAMOE MAA BAINA AIDIEHIEM WA MAA GALFAHOEM, WA LAA JOEHIE-TOENA BIESJAI-IEM MIEN IELMIEHIE IELLAA BIEMAA SJAA', WA SIE-A KOERSIEJ-JOEHOES SAMAAWAATIE WAL ARD. WA LAA JA-OEDOEHOE HIEFZOEHOEMAA WA HOEWAL ALIEJ-JOEL AZIEM

Betekenis

Allaah, er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfdtandige. Niets overkomt Hem sluimer noch slaap. Aan Hem behoort wat in de hemelen is en op de aarde. Wie is hij, die voorspraak doet bij Hem, tenzij met zijn verlof? Hij kent wat voor hen is en wat achter hen is, terwijl zij geen enkel ding van zijn kennis omvatten, tenzij wat Allaah wil. Zijn zetel is uitgebreid over de hemelen en de aarde, en niet drukt Hem terneer de bewaring van die beiden. En Hij is de Verhevene en de Ontzagelijke..

Marasalaam
.

25-05-2010, 07:55


Allahoema amine

25-05-2010, 08:40
Ameen !

25-05-2010, 08:45
Ameen op je du3a zuster!

26-05-2010, 01:21


Allereerst Amien op je du3a.

daarnaast wil ik zeggen dat ik jou profielfoto ongepast vind.

zo een vrouw met geepileerde wenkbrauwen en zoveel make up is vervloekt. zo een foto trekt ''negatieve aandacht''

zie dit filmpje maar eens: http://www.youtube.com/watch?v=lebeEfA5AS0

P.S. Ik bedoel het echt goed uit de grond van mijn hart. Ik wil graag de in mij aanwezige kennis overdragen. Ik hoop dat je deze reactie niet verkeerd zult opvatten

Wasalaam wa3alaykom