Bekijk volle/desktop versie : Argentinie walst over Canada heen.. [5-0]



Pagina's : [1] 2 3

24-05-2010, 23:37
Ze hebben met 5-0 gewonnen in Buenos Aires door goals van Maxi Rodriquez (2x), Di Maria, Tevez en Aguero..


Ik heb hun trouwens getipt als aanstaande wereldkampioen.. Maradona is echt geen trainer en Spanje en Brazilie hebben natuurlijk een sterkere team, maar ik verwacht toch dat zij hem pakken..

24-05-2010, 23:43


jah ze hebben scorend vermogen
iedereen kan scoren bij hun, zowiezo messi, higuain, tevez, aguero
Ik tip hun ook als wereld kampioen samen met engeland en frankrijk

24-05-2010, 23:57
Zij halen halve finale niet eens.

24-05-2010, 23:59
Die goal van Di Maria was gruwelijkkk, buitekant rechts van shi 20 meter

25-05-2010, 00:09



Citaat door Majestic.:
Zij halen halve finale niet eens.
Ik zeg je als die spelers hun draai hebben gevonden. Dan zijn ze niet te stoppen. Laat Nederland nu maar tegen Argentie spelen. Ze spelen ze helemaal weg. Wie gaat messi stoppen? Van der wiel hahaha

25-05-2010, 00:13

Citaat:
jah ze hebben scorend vermogen
iedereen kan scoren bij hun, zowiezo messi, higuain, tevez, aguero
Ik tip hun ook als wereld kampioen samen met engeland en frankrijk
als frankrijk kwartfinales haalt mag je mij kaalscheren

25-05-2010, 00:14

Citaat door snorro91:
Die goal van Di Maria was gruwelijkkk, buitekant rechts van shi 20 meter





Prachtig.. Buitenkantje links in de krusing..

25-05-2010, 00:16
Ow was links ook nog

25-05-2010, 00:16
een elhamdaoui schot

25-05-2010, 00:20

Citaat door Afro-Hollander:
Ik zeg je als die spelers hun draai hebben gevonden. Dan zijn ze niet te stoppen. Laat Nederland nu maar tegen Argentie spelen. Ze spelen ze helemaal weg. Wie gaat messi stoppen? Van der wiel hahaha

Huh, wie heeft 't over Nederland?

Ze hebben een wereld-voorhoede, maar alles wat daarachter staat is niet van topniveau. Als je Zanetti en Cambiassio (CL-winnaars) thuislaat voor Veron van 58 jaar en vliegenvanger Heinze, dan ben je niet serieus te nemen. Maximaal kwartfinale.

25-05-2010, 00:25

Citaat door Majestic.:
Huh, wie heeft 't over Nederland?

Ze hebben een wereld-voorhoede, maar alles wat daarachter staat is niet van topniveau. Als je Zanetti en Cambiassio (CL-winnaars) thuislaat voor Veron van 58 jaar en vliegenvanger Heinze, dan ben je niet serieus te nemen. Maximaal kwartfinale.



Nee ik zeg niet dat jij dat zegt, maar die hollanders tippen nl als wereldkampioen. Maar geloof mij de aanval van argentie is beter als die van Nederland. En ja ik had ook liever cambiasso en zanneti gezien, het zijn toch de mannetjes met ervaring en vooral op wk's, Maar dat wil niet zeggen dat ze wat te kort komen achterin. Aanvallen is de beste verdediging.

25-05-2010, 00:44
Argetinie gaat helemaal niets doen op het WK!
Kwarfinale vliegen ze druit.

25-05-2010, 01:34


Hij was bang dat iedereen ze ging haten omdat Inter hofleverancier zou zijn.

25-05-2010, 02:08
Ik denk dat Maradona heeft geselecteerd op basis van hongerigheid en nationalisme. Daarom zijn er veel spelers geselecteerd die uitkomen in de Argentijnse competitie.

25-05-2010, 02:16

Citaat door Irish_Boy:
Ik denk dat Maradona heeft geselecteerd op basis van hongerigheid en nationalisme. Daarom zijn er veel spelers geselecteerd die uitkomen in de Argentijnse competitie.


Waarschijnlijk heeft ie gewoon onder invloed van drank en drugs uit ze hoofd een paar namen opgeschreven die bij hem opkwamen

Pagina's : [1] 2 3